اشتراک گذاری

دستگاه ضد عفونی کننده

دستگاه ضد عفونی کننده دست تالی (صورتی - هوشمند)

VN-20759
نوع کارکرد: اتوماتیک (چشم الکترونیکی)
استفاده بدون تماس فیزیکی: دارد
نشانگر LED: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه ضد عفونی کننده دست تالی (صورتی - هوشمند)

کرونا که شروع شد، کمتر جایی دستگاه ضدعفونی کننده دست به چشم می خورد و اغلب درمراکز درمانی و بهداشتی موجود بودند. اما به یکباره با هدف مقابله با ویروس کرونا از ابتدای سال 99 تولید کنندگان زیادی شروع به تولید و عرضه ی این محصول کردند. زمانی که تالی وارد بازار شد، دستگاه های متفاوتی آماده ی فروش بودند اما یک نکته ی مهم، وجه تمایز تالی با سایر دستگاه های ضدعفونی شد، و آن نگاه متفاوت به ضدعفونی و سلامت در سبک زندگی جدید در فضای پسا کرونا بود. ایجاد تحول در نگاه به محصولات سلامت بعد از کرونا، باعث شد شرکت زینوا دستگاه ضدعفونی خود را در قالب لوازم خانگی و اداری جدید ببیند. زیرا پس از واکسیناسیون عمومی یا حتی از بین رفتن ویروس کرونا نیز مردم دست از ضدعفونی کردن دست نخواهند کشید. عادت مثبتی که به اجبار جای خود را در روزمرگی های ما باز کرده است. پس مهم است که این عضو جدید محل کار یا منزل، ظاهری لوکس، کم جا، کاربردی و خاص داشته باشد که استفاده از آن را ترغیب و حس خوب پاکیزگی و سلامت را القا کند.

شرکت زینوا بر سه اصل تکنولوژی، سلامت و سبک زندگی پایه گذاری شده و تالی حاصل تلفیق این 3 اصل است .

طراحی و بدنه:

از اولین پارامترهایی که در هر محصول مخاطب به آن توجه می کند و از اهمیت بالایی برخوردار است، ظاهر آن است. در این بخش به جرات می توان ادعا کرد که تالی فاصله ی معناداری با سایر رقبای خود دارد.

ترکیب دوست داشتنی فلز و شیشه در 7 رنگ متفاوت، تالی را به طوری چشم نواز کرده است که مخاطبین آن انتظار چنین ظاهری را از دستگاه ضدعفونی کننده دست ندارند و حتی تالی را با محصولات دیگری اشتباه می گیرند.

ایده ی اولیه طراحی بدنه تالی از محصول مشابه آمریکایی آن به نام KUB TOUCHLAND گرفته شده است.اما هدف زینوا یک کپی برداری ناشیانه از برند مشابه خود نبوده، به طوری که پس از صرف چندین ماه زمان در طراحی، مهندسی و نمونه سازی های متعدد، به محصولی داینامیک با ابعاد 37*20*11 که ترکیبی از فلز و شیشه می باشد، دست پیدا کرده که به توصیف مصرف کنندگان آن، از نمونه آمریکایی ظریف تر و زیبا تر کرده است.

انحنای گوشه ها، تناسب ابعاد، طراحی مینیمال و ارگونومیک و ظاهر لوکس از اهداف اصلی طراحان آن بوده که این ها با کمک فولاد با ضخامت 1.5 میلیمتر در 7 رنگ متنوع و سفارشی به همراه شیشه سفید رنگ 4 میلیمتری که حس تمیزی و پاکیزگی را القا می کند، میسر گردیده است.

ابعاد کوچک و متناسب تالی، امکان استفاده ی آن را در هر محیطی فراهم میکند. میز های مدیریتی، فضاهای کوچک، ورودی شرکت ها، منازل، هتل ها، اتاق کودک، مزون های لوکس و فروشگاه های مدرن فضاهایی هستند که خرید تالی به عنوان المانی دکوراتیو در کنار عملکرد مناسب به آنها پیشنهاد می شود.معمولا کابین آسانسورها از نقاط پر تردد، پر استفاده در عین حال با فضایی کم در ساختمان ها است. تالی با این ابعاد بهترین گزینه برای داخل آسانسور می باشد.

عملکرد:

با خرید تالی دیگر نیاز نیست بین عملکرد و زیبایی یک گزینه را انتخاب کنید.

این دستگاه در 3 حالت رومیزی یا خودایستا، پایه ی دیواری با طراحی متفاوت و پایه ایستاده لوکس عرضه می شود.

قطعات الکترونیکی و مکانیکی به کار رفته در تالی برخلاف سایر دستگاه های موجود، دارای استانداردهای بین المللی CE و ROHS است که این تضمینی بر عملکرد بی نقص اجزای تشکیل دهنده ی هسته دستگاه است. قابلیت حدود 1000 پاشش پودری یکنواخت با هر بار پر کردن مخزن 1000 میلی لیتری.از مخزن که بگذریم به پمپ دستگاه می رسیم که یکی از افتخارات عملکردی تالی است. پمپ اسپری دستگاه با پاشش بسیار عالی و پودری در اولین تجربه استفاده از دستگاه جلب توجه می کند.با یک بار پاشش، تمام سطح دست شما با مایع ضدعفونی کننده پوشش داده می شود.

نکته ی قابل تمایز دیگر تالی، امکان تعویض پمپ آن است. ماژولار بودن پمپ، این امکان را به شما میدهد تا آن را به راحتی تعویض کنید. یکی از دغدغه های محصولاتی که بر اساس نیاز روز ساخته و خریداری می شوند، موارد استفاده آن پس از گذر از شرایط اضطرار است. همانند کرونا که حتما این سوال را در ذهن ایجاد می کند که بعد از این ویروس آیا کماکان از این دستگاه می توان به نحو دیگری بهره برد؟یا باید در انباری ها خاک بخورد؟

تالی با پمپ های ماژولار خود این امکان را به شما می دهد که با تعویض پمپ اسپری به پمپ مایع ریز یا پمپ فوم ریز ماهیت عملکردی دستگاه را تغییر داده و از آن در شرایط پسا کرونا استفاده مفید و کاربردی داشته باشید.

پمپ مایع ریز امکان پشتیبانی از ژل، مایع ظرفشویی و دست شویی، انواع لوسیون های بدن یا حتی سس کچاپ را می دهد. بله تعجب نکنید، تالی با پمپ مایع ریز، در آشپزخانه، روی میز آرایش، میز نهارخوری، سرویس بهداشتی یا هرجای دیگری که نیاز به مایع ریز اتوماتیک دارید باشد، جای دارد.

پمپ فوم ساز تالی نیز این امکان را می دهد که با شارژ مخزن با مایع فوم شونده از حالت فوم مواد شوینده دست لذت ببر ید.

سیستم سنسور های رفت و برگشت ماورای بنفش تالی به گونه ای طراحی شده است که بدون تماس فیزیکی و فقط با قرار دادن دست در محل مخصوص، در کسری از ثانیه عمل پاشش با اندازه ی معین و تعریف شده انجام شود.

درگاه آداپتور تالی برای استفاده مستقیم از برق، در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده است. و اما باتری که وجه تمایز جدی آن با سایر دستگاه های ضدعفونی محسوب می شود، این امکان را می دهد تا دستگاه را در هر محلی که می خواهید قرار دهید و دیگر دغدغه ی رساندن برق به دستگاه را نداشته باشید. عمر باتری متناسب با تعداد مصرف متغیر است اما به صورت میانگین بعد از هر بار تعویض، باتری ها تا 2 ماه ماندگاری خواهند داشت. باتری مورد مصرف دستگاه باتری سایز C یا باتری متوسط است که به راحتی قابل تهیه می باشد.

هوشمند بر پایه فناوری IOT

تیم طراح تالی برای کاربردی تر کردن هرچه بیشتر دستگاهُ تالی را با نسخه هوشمند نیز روانه بازار کرده است. نسخه هوشمند با بهره گیری از تکنولوژی IOT (اینترنت اشیا) و از طریق اپلیکیشن اندروید امکانات فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. وظایف اصلی اپلیکیشن پایش فاکتورهای زیر است:

  • میزان مایع درون مخزن
  • میزان باتری دستگاه
  • میزان دفعات استفاده از دستگاه در زمان های مختلف ( تعداد پاشش به صورت عددی و یا با نمودار)

نگرانی سازمان ها و مجموعه هایی که از چندین دستگاه ضدعفونی استفاده می کنند این است که با وجود هزینه های بالای اولیه خرید، دستگاه ها اکثر اوقات خالی و بلا استفاده می باشند، چرا که مدیریت تعداد زیاد آن ها توسط نیروی انسانی به مراتب سخت تر از یک دستگاه در یک محل مشخص است.

توانمندی های هوشمند تالی این امکان را برای کسب و کارها فراهم می کند که نیروهای خدماتی بدون دغدغه بیش از 100 دستگاه را در یک صفحه مدیریت کنند و از کم شدن مایع درون مخازن و باتری آن ها، قبل از اتمام و از طریق اعلان بر روی گوشی هوشمند(notification) با خبر شده تا اقدام به پر کردن مخزن یا تعویض باتری ها نمایند. در این شرایط همیشه دستگاه هایی آماده به خدمت و در بهترین سطح کیفی را خواهید داشت.

جمع بندی

در روزگاری که اینترنت اشیا به عنوان تکنولوژی مطرح به کمک بشر آمده تا زندگی را برای ما راحت تر کند و آسودگی خیال برای ما به ارمغان آورد، دستگاه ضدعفونی دست تالی با طراحی خاص و یکتا سعی دارد به عنوان لوازم خانگی و اداری جدید جای خود را در زندگی مصرف کنندگان باز کند و با ارائه ی حجم زیادی از امکانات و توانمندی ها، فاصله معناداری با سایر محصولات از این دست بگیرد.

مخاطبین این دستگاه عموما افرادی هستند که انتظاری فراتر از یک دستگاه ضدعفونی کننده دست دارند و زیبایی در کنار عملکرد خوب برایشان اولویت محسوب می شود. مشاغلی که مشتریان آنها انتظار دریافت خدماتی درخور دارند و ارج نهادن به مشتری را اصلی مهم می پندارند، مشتریان بالقوه تالی هستند. رنگ، زیبایی، خاص بودن، عملکرد متناسب، همگام بودن با تکنولوژی، قابل اعتماد، گارانتی بی قید و شرط، خدمات پس از فروش، حس جوانی و برند ایرانی، خصوصیاتی است که تالی برای مخاطبین خود به ارمغان آورده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کارکرد
    اتوماتیک (چشم الکترونیکی)
  • رنگ
    صورتی
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • انرژی مصرفی
    باتری و برق
  • استفاده بدون تماس فیزیکی
    دارد
  • نوع ریزش
    اسپری
  • ظرفیت مخزن
    1 لیتر
  • نشانگر LED
    دارد
  • ابعاد
    110*202*371 سانتیمتر
  • وزن
    5 کیلوگرم
  • توضیحات
    اقلام همراه: آداپتور، پایه دیواری، دفترچه راهنما
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
چه مدت ضمانت داره؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:42

تمامی دستگاه ها دارای 6 ماه گارانتی بی قید و شرط و 1 سال خدمات پس از فروش 24 ساعته می باشند.

سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
فرق هوشمند و ساده چیه؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:56

دستگاه هوشمند علاوه بر امکانات دستگاه ساده دارای امکان اتصال به اپلیکیشن از طریق وای فای می باشد که توسط اپلیکیشن شما امکان مشاهده لحظه ای میزان مایع درون مخزن، میزان باتری دستگاه، تعداد استفاده از دستگاه در بازه های زمانی مختلف می باشید علاوه بر این امکانات شما می توانید بیش از 100 دستگاه رو به صورت همزمان از طریق اپلیکیشن مدیریت کنید به این صورت همیشه دستگاه هایی آماده و قابل استفاده خواهید داشت.

سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
از این دستگاه برای ادارات هم میشه استفاده کرد؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:41

بله، دستگاه هوشمند به صورت اختصاصی برای ادارات، سازمان ها، رستوران ها و محل هایی که تعداد دستگاه زیاد است طراحی شده که مدیریت کردن دستگاه ها همیشه به طور منظم و در مواقع مورد نیاز انجام شود.

سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
این مدل بهتره یا دستگاه های پدالی؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:41

چه از لحاظ ظاهری و کاربردی دستگاه های هوشمند بهتر از دستگاه های پدالی می باشند چرا که ظاهر زیباتری دارند، جای کم تری رو اشغال می کنند و قابل استفاده در هر مکانی هستند حتی روی میز کار یا در آشپزخانه منازل و ادارات. از لحاظ کاربردی یکی از مزیت های مهم دیگر این دستگاه عدم تماس فیزیکی با دستگاه می باشد و کافیست شما دست خود را در محل پاشش قرار دهید تا بدون هیچ گونه تماسی محلول بر روی دست یا وسایل شخصی شما اسپری شود.

سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
آیا امکان نصب دیواری دارد یا فقط رومیزی است؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:40

تالی در 3 حالت قابل استفاده می باشد حالت رومیزی،حالت دیواری بر روی پایه دیواری و حالت ایستاده بر روی پایه ایستاده.

سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
این دستگاه بدون برق کار می کنه؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:39

بله، تالی امکان استفاده از باتری سایز متوسط ( سایز C ) را دارد. هم با برق مستقیم هم با باتری می توان از دستگاه استفاده کرد.

سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
چه وسایلی رو میشه باهاش ضد عفونی کرد؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:38

وسایل شخصی که متناسب با محل پاشش هستند مثل کیف پول، جاکلیدی، کارت های بانکی و ...، تلفن همراه و ... را می توان ضد عفونی کرد.

سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
داخل آسانسور نصب میشه؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:38

بله بواسطه کار با باتری و با پایه دیواری که داخل جعبه دستگاه موجود هست در کمترین زمان و بدون هیچ سیم کشی در کمال زیبایی تالی را در آسانسور استفاده کنید.

سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
باید توش الکل بریزیم؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:37

بله فقط باید مایع های ضدعفونی کننده داخل مخزن ریخته بشه و اگر بخواهید از ژل ضدعفونی یا مایع های دستشویی و ظرفشویی و یا انواع لوسیون بدن استفاده کنید باید پمپ مایع ریز رو تهیه کنید و یا اگر بخواید از فوم های شستشو استفاده کنید باید پمپ فوم ریز را تهیه کنید.

سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
چقدر باتری نگه میداره؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:36

به طور قطع به میزان استفاده از دستگاه بستگی دارد ولی به طور میانگین 2 ماه از یک باتری معمولی می توان درون دستگاه استفاده کرد.

سید بابک پورتوفیق / 13 اسفند 1399
بعد کرونا هم استفاده داره؟
پاسخ
زینووا / 16 اسفند 1399 14:35

بله طراحی پمپ های این دستگاه به گونه ایست که بعد از کرونا می توان از آن به عنوان مایع ریز با انواع مایع ها مثل لوسیون بدن، مایع ظرفشویی و دستشویی و یا حتی سس کچاپ و ...، یا فوم ریز با انواع مایع های فوم شونده استفاده کرد.

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز