اشتراک گذاری

دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش KW-450E

VN-23405
ابعاد: 64*48*13 سانتی متر
وزن: 4.8 کیلو گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,200,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,200,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سلفون کش KW-450E

مشاغل خانگی امروزه به عنوان منبع درآمد برای بسیاری از افراد و حتی بانوان در آمده و برای بهتر و تمیزتر انجام شدن بسته بندی ها نیاز به دستگاه هایی مانند دستگاه سلفون کش KW-450E دارند. البته این دستگاه را با نام استرچ کش نیز می نامند. از این دستگاه کارآمد می توان در مغازه، رستوران، کارگاه های کوچک، آشپزخانه ها و فست فودها و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. با کمک این دستگاه سلفون کش می توانید انواع محصولات غذایی مانند گوشت و مرغ و ماهی، سبزیجات و میوه ها، سالادها، قارچ، حبوبات، دسرها، کیک و شیرینی و حتی غذاهای آماده را بسته بندی کرد. 

دستگاه سلفون کش KW-450E

دستگاه سلفون کش KW-450E یکی از انواع مختلف دستگاه های بسته بندی به منظور پوشاندن رویه بسته های مختلف علی الخصوص بسته بندی های مواد غذایی می باشد. این دستگاه بسیار سبک و حالتی رومیزی دارد. شما می توانید به خوبی رویه موادی همچون سالادها، کیک و شیرینی، حبوبات، سبزیجات و دسرها را با کمک این دستگاه بپوشانید. یکی از ویژگی های این دستگاه سلفون کش این است که می توانید به سهولت رول های سلفونی را با عرض و ضخامت مختلف در این دستگاه مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه یکی از اصلی ترین دستگاه های مورد استفاده در کارگاه های تولید و پرورش قارچ می باشد.

دستگاه سلفون کش KW-450E

مشخصه ها و ویژگی های سلفون کش KW-450E 

اندازه این دستگاه سلفون کش کوچک بوده و به راحتی می توان آن را بر روی هر میزی قرار داد و جای زیادی را اشغال نمی کند. اندازه های این دستگاه 64 در 48 در 13 سانتیمتر بوده و تنها 4.8 کیلوگرم وزن دارد. بدنه این دستگاه تمام استیل و ضد زنگ می باشد. نوع عملکرد این دستگاه به صورت دستی بوده و کار با آن بسیار ساده است و با توان 300 وات کار می کند. برای کار با دستگاه سلفون کش KW-450E نیاز به برق تک فاز 220 ولت خواهید داشت. دارای کاتر برش می باشد و قابلیت تنظیم حرارت نیز از ویژگی های این دستگاه است. 

سلفون با عرض 40 سانتیمتر بیشترین اندازه رول سلفون می باشد که می توان در این مدل از دستگاه سلفون کش حرارتی از آن استفاده کرد.

عملکرد و مزایای دستگاه سلفون کش مدل KW-450E 

مزایای دستگاه سلفون کش KW-450E باعث شده تا بسیاری از افراد به منظور بسته بندی و روکش گذاری محصولات خود حتی در مشاغل خانگی و کوچک از این دستگاه استفاده نمایند. 

سبک و کم جا بودن، قابلیت استفاده از رول سلفون های با اندازه های مختلف، پیدا کردن ابتدای سلفون به راحتی و برش آن توسط دستگاه، عملکرد ساده و قابلیت استفاده از آن در هر فضا و آب و هوایی می تواند از مزایای این دستگاه باشد. یکی از مزایای اصلی این دستگاه مصرف کم انرژی (برق) می باشد. 

نحوه کار با این دستگاه سلفون کش بدین صورت است که آن را به برق متصل کرده و سپس توسط دکمه ای که به منظور روشن و خاموش کردن دستگاه تعبیه شده، آن را روشن می کنید. بر روی دستگاه صفحه تفلونی وجود دارد که پس از روشن شدن دستگاه گرم می شود. دستگاه دارای کاتری به منظور برش می باشد. البته ولتاژ آن پایین می باشد. سلفون تا قبل از آنکه بر روی صفحه تفلونی داغ قرار بگیرد توسط کاتر برش می خورد. میزان حرارت و دمای این دستگاه را می توان تنظیم کرد 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع عملکرد
    دستی
  • ابعاد
    64*48*13 سانتی متر
  • توان
    300 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    4.8 کیلو گرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز