اشتراک گذاری

داروهای آبزیان

آنتی بیوفیش داروی گیاهی ویژه آبزیان

VN-23528
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: - پیشگیری از بروز بیماریهای قارچی و باکتریایی
- جلوگیری از ایجاد مقاومت باکتریایی
- محرک رشد فیتوژنیک
- بهبود فلور میکروبی روده و بهبود شاخص رشد
مقدار مصرف: 1 تا 2 لیتر در یک تن خوراک مصرفی
ترکیبات دارو: آویشن باغی، زنیان، تیمول، کارواکرول، پاراسیمول و سینئول.
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آنتی بیوفیش داروی گیاهی ویژه آبزیان

ماهی ها در معرض بیماری های قارچی و باکتریایی قرار دارند و پرورش دهنده ها باید از داروهایی همچون آنتی بیوفیش به منظور جلوگیری از ابتلای ماهی ها به این بیماری ها استفاده نمایند. این دارو به طور کامل از ترکیبات گیاهی درست شده که باعث می شود تا اثرات سو در بدن ماهی ها نداشته باشد. برای مصرف این دارو می توانید به بروشور و نحوه استفاده آن مراجعه نمایید و یا از کارشناسان راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. به منظور خرید این داروی گیاهی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ویترین نت اقدام نمایید که روشی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

آنتی بیوفیش داروی گیاهی ویژه آبزیان

آنتی بیوفیش از جمله داروهایی است که در زمان پرورش ماهی باید از آن طبق برنامه در جیره غذایی آبزیان استفاده کرد تا آنها را در برابر ابتلا به برخی بیماری ها از جمله بیماری های قارچی و مشکلات باکتریایی مصون کرد. به دلیل گیاهی بودن این دارو هیچ منع مصرفی برای آن ذکر نشده است و هیچ اثر سوء بر بدن آبزیان ندارد.

این دارو با داشتن خواص گیاهان متشکل در آن پس از مصرف در درون دیواره سلولی باکتری جای می گیرند و در ساختار آن اختلال اساسی ایجاد می کنند و در نتیجه چروکیدگی در دیواره باکتری ایجاد می کنند که در نهایت موجب مرگ در باکتری می شوند. در واقع با چسبیدن به غشا آن سوراخی در آن ایجاد می کنند که باعث می شود تا مواد حیاتی درون آنها به بیرون نشت کرده و در نهایت مرگ باکتری را به همراه خواهد داشت.

آنتی بیوفیش

مواد تشکیل دهنده داروی گیاهی مخصوص آبزیان و نحوه استفاده 

همانطور که اشاره شد این دارو به طور کامل گیاهی می باشد و در ترکیبات آن از گیاهانی چون زنیان و آویشن باغی استفاده شده است. همچنین در ترکیبات این دارو موادی چون تیمول، پاراسیمول، کارواکرول و همچنین سینئول نیز موجود می باشد که هر کدام اثرات موثر خود را داشته و در کنار هم اثرات مفید آن چند برابر می شود.

برای استفاده از این دارو باید آن را به جیره غذایی آبزیان اضافه کرد. به منظور پیشگیری از ابتلای آبزیان به بیماری های قارچی باید 1 تا 2 لیتر از آنتی بیوفیش را در یک تن خوراک مورد مصرف آنها مخلوط کرد و در فواصل مشخص به آنها داد. البته به منظور استفاده از اثرات آنتی باکتریال این دارو باید 2 لیتر از آن را در یک تن از خوراک مصرفی ماهی ها اضافه کرد.

خواص داروی گیاهی آنتی بیوفیش

یکی از مهمترین خواص داروی آنتی بیوفیش پیشگیری از بیماری های باکتریایی و قارچی در آبزیان می باشد. مصرف این دارو در این زمینه هیچ مقاومت دارویی ایجاد نمی کند. همچنین با مصرف این داروی گیاهی می توان از مقاومت باکتریایی جلوگیری کرد. همچنین با مصرف داروی گیاهی آنتی بیوفیش فلور میکروبی روده و شاخص رشد بهبود خواهد یافت که یکی از مزایای مصرف این دارو برای آبزیان می باشد.

از دیگر خواص و مزایای مصرف این دارو می توان به محرک بودن رشد فیتوژنیک اشاره داشت. همچنین باعث کم شدن تلفات در آبزیان می گردد. این داروی اثربخش بر باکتری های گرم منفی موثر می باشد. از این دسته باکتری ها می توان به اشرشیاکلی و سالمونلا اشاره داشت. جالب است بدانید که این دارو بر روی برخی باکتری های گرم مثبت نیز اثرگذار می باشد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    - پیشگیری از بروز بیماریهای قارچی و باکتریایی
    - جلوگیری از ایجاد مقاومت باکتریایی
    - محرک رشد فیتوژنیک
    - بهبود فلور میکروبی روده و بهبود شاخص رشد
  • مقدار مصرف
    1 تا 2 لیتر در یک تن خوراک مصرفی
  • ترکیبات دارو
    آویشن باغی، زنیان، تیمول، کارواکرول، پاراسیمول و سینئول.
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز