اشتراک گذاری

داروهای آبزیان

داروی بیهوشی ویژه آبزیان

VN-23531
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: - کاهش استرس ناشی از حمل و نقل
- جهت انجام امور تحقیقاتی و نمونه برداری
مقدار مصرف: مقدار 30 تا 200 میلی لیتر در هر لیتر
ترکیبات دارو: اوژنول، کارواکرول، اوژنول استات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات داروی بیهوشی ویژه آبزیان

داروی بیهوشی ویژه آبزیان در دسته داروهای گیاهی به عنوان یک محصول دانش بنیان، متشکل از فراورده های گیاهی بسیار مفیدو موثر نظیر اوژنول، کارواکرول، اوژنول استات و … بوده و مصرف آن بعد از مرحله تسکین سبک موجب از دست دادن تعامل و بیهوشی آبزیان می گردد. یکی از مهمترین ویژگی های این نوع داروی بیهوشی در مقایسه با نمونه های شیمیایی، فاقد عوارض و غیر سمی بودن آن است که در مجموع هیچ گونه خطر و آسیب جدی را برای انسان، طبیعت و خود ماهیان به همراه نخواهد داشت. اثرات آرام بخشی، ضد التهابی و ضد استرسی از مهمترین ویژگی های داروی بیهوشی ویژه آبزیان است.

داروی بیهوشی ویژه آبزیان

فواید و خواص داروی گیاهی بیهوشی برای آبزیان

مکانیسم اثرگذاری داروی بیهوشی ویژه آبزیان با توجه به خواص منحصر به فرد آن به گونه ای است که بعد از حل شدن در آب به سرعت موجیات بیهوشی ماهی را به صورت پایدار فراهم نموده و بعد از مدت زمانی اندک ماهی بدون هیچگونه عوارض جانبی و تحریکی در سلامتی کامل به هوش آید. عمده ترین دلیل استفاده از این داروی بیهوشی را می توان در کاهش استرس ناشی از حمل و نقل به منظور انجام امور تحقیقانی و نمونه برداری بیان نمود. قیمت مقرون به صرفه و دسترسی سریع به این محصول در فروشگاه های معتیر سراسر کشور از جمله ویژگی ها و امتیازات مهم آن بر شمرده می شود. همچنین خواص و فواید استفاده از داروی بیهوشی ویژه آبزیان نسبت به داروهای شیمیایی که تا مدت های طولانی آثار باقیمانده از متابولیت‌های آنها در بافت بدن ماهی مشهود است، بسیار مهم تلقی شده و به لحاظ اصول بهداشتی بعد از بیهوش نمودن آبزیان توسط این داروی گیاهی برای انتقال، کاهش و تسکین درد و ... سلامت انسان نیز به خطر نمی افتد. 

یکی از مهمترین فراورده های گیاهی مورد استفاده در فرمولاسیون ساخت داروی گیاهی بیهوشی برای آبزیان، گیاه دارویی میخک می باشد که مکانیسم اثرگذاری خواص منحصر به فردش با توجه به دوز و شکل استفاده از آن در این محصول بر اساس اصول علمی مشخص شده و از جمله فواید میخک برای آبزیان میتوان به  تقویت اثر بیهوش‌کنندگی و کاهش عوارض آن اشاره نمود. بیهوش نمودن آبزیان به هنگام ضد عفونی کردن زخم های سطحی بدن آن ها و همچنین در عملیات تکثیر مصنوعی، واکسیناسیون و .. بخشی دیگر از  فواید مصرف داروی بیهوشی گیاهی می باشد.

موارد مصرف داروی بیهوشی مختص آبزیان 

از آنجا که ترکیبات سازنده این داروی بیهوشی کاملا طبیعی و گیاهی می باشد، فاقد عوارض جانبی بوده و تنها لازم است که مقدار مصرفی آن توسط متخصص تغذیه حوزه دامپزشکی تشخیص و تجویز شود. به طور معمول حدود 30 تا 200 میلی لیتر از این دارو را با توجه به نوع ماهی و هدف از بیهوشی آن در حدود 1 لیتر آب یاید به طور یکنواخت مخلوط نمود تا همانطور که اشاره شد، شاهد بی حسی، یهوشی سبک تا از دست دادن کامل تعادل ماهی باشیم.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    - کاهش استرس ناشی از حمل و نقل
    - جهت انجام امور تحقیقاتی و نمونه برداری
  • مقدار مصرف
    مقدار 30 تا 200 میلی لیتر در هر لیتر
  • ترکیبات دارو
    اوژنول، کارواکرول، اوژنول استات
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز