اشتراک گذاری

داروهای آبزیان

بیوهربال داروی گیاهی ویژه آبزیان

VN-23530
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: پیشگیری از بروز بیماری های قارچی و باکتریایی
مقدار مصرف: 100 گرم در 100 کیلوگرم خوراک
100 سی سی در 100 کیلوگرم خوراک
ترکیبات دارو: سیر، آویشن باغی، بادرنجبویه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بیوهربال داروی گیاهی ویژه آبزیان

مصرف داروهای گیاهی به جای شیمیایی بدون شک از عوارض جانبی کمتری چه برای انسان ها و چه حیوانات برخوردار می باشد و در همین راستا یکی از داروهای گیاهی ویژه آبزیان به نام بیوهریال شناخته می شود. فرمولاسیون ساخت این داروی گیاهی از ترکیبات گیاهان دارویی موثر با خواص منحصر به فرد نظیر بادرنجبویه، سیر، آویشن باغی و ... تشکیل شده و بنا بر تشخیص و تجویز دامپزشک، از آن برای درمان و پیشگیری از بیماری های قارچی و باکتریایی در انواع آبزیان استفاده می شود. 

بواقع خاصیت ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد ویروسی بیوهربال داروی گیاهی ویژه آبزیان از دلایل عمده تجویز آن توسط متخصصین تغذیه در حوزه دامپزشکی بوده و فیتوکمیکال های موثر در در ترکیبات گیاهی سازنده آن در این امر دخیل هستند.

خواص و فواید مصرف داروی گیاهی بیوهریال 

بیوهربال داروی گیاهی ویژه آبزیان باتوجه به مواد موثر موجود در ترکیبات گیاهی مورد استفاده برای ساخت و تولید آن؛ از خواص دارویی منحصر به فردی برخوردار می باشد؛ به طوری که اثرات درمانی هر یک از اجزای مختلف داروی صد در صد طبیعی بیوهریال بنا بر فرمولاسیون ساخت باعث تشدید و تقویت اثرات یکدیگر می شوند. در حقیقت فراورده های گیاهی مورد استفاده برای بیوهربال داروی گیاهی ویژه آبزیان موجبات میکروب زدایی را فراهم نموده و از دیگر اثرات آن می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدعفونی کننده اشاره نمود.

بیوهربال داروی گیاهی ویژه آبزیان

مواد موثر موجود در گیاه آویشن نظیر تایمول و کارواکروئمی بعد از حل شدن دارو در آب محل پرورش ماهی، محیط را در برابر بروز انواع میکروب و قارچ ضد عفونی نموده و بدین ترتیب جلوی رشد و تکثیر میکروب های فرصت طلب به نام ساپروفیت را که بر روی سطح بدن ماهیان و آبشش ها رشد می کنند، می گیرد. فاکتورهای متعددی بر بهبود و افزایش اشتهای آبزیان تاثیرگذار هستند که از جمله آنها می توان ترکیب جمعیتی میکروب های روده اشاره نمود.

از دیگر فواید و خواص منحصر به فرد مصرف داروی گیاهی بیوهریال می توان به افزایش اشتهای آبزیان به دلیل وجود فراورده های آویشن و نعناع اشاره نمود که از طریق مکانیسم های خاص به صورت مستقیم منجر به تغییر جمعیت میکروبی روده ها و درنتیجه بهبود اشتها بر اثر هضم مواد مغذی می گردد. کارواکرول و منتول موجود در بیوهربال داروی گیاهی ویژه آبزیان بر گیرنده های خاص درون نورون ها ( سلول های عصبی) اثرگذار بوده و با تحریک آنها به حفظ آرامش آبزیان و کاهش استرس در آنان کمک شایانی خواهد نمود. از سوی دیگر این محرک های گیاهی با تحریک گیرنده های عصبی در مخاط دستگاه گوارش ماهیان منجر به ترشح نوروپیتیدهای ویژه ای به نام (Neuropeptide.y) شده که این نوروپیتیدها به محض رسیدن به بطن میانی هیپوتالاموس از طریق مسیر جریان خون، میزان اشتهای ماهی را تا حد مطلوبی افزایش می دهد.

همچنین مصرف داروی گیاهی بیوهریال در دز های مشخص به کاهش التهابات مخاط روده نیز کمک نموده و با افزایش راندمان غذایی آبزیان، مواد مغذی بیشتری جذب بدن آنها می گردد.

موارد مصرف داروی گیاهی بیوهریال

 داروی بیوهریال به عنوان یک داروی گیاهی و صد در صد طبیعی فاقد هر گونه عوارض جانبی برای آبزیان بوده و میزان مصرف این محصول دارویی بنا بر تشخیص و تجویز دامپزشک بر سلامتی و رشد انواع ماهیان پرورشی کمک زیادی می کنند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    پیشگیری از بروز بیماری های قارچی و باکتریایی
  • مقدار مصرف
    100 گرم در 100 کیلوگرم خوراک
    100 سی سی در 100 کیلوگرم خوراک
  • ترکیبات دارو
    سیر، آویشن باغی، بادرنجبویه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز