اشتراک گذاری

پلی اتیلن

پلی اتیلن سنگین HD3840UA

VN-23836
فرمول شیمیایی: HD3840UA
گرید: 3840UA
ویژگی ظاهری: گرانول
تولید کننده: پتروشیمی تبریز
بسته بندی: کیسه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 100 تن
حداقل سفارش: 100 تن
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پلی اتیلن سنگین HD3840UA

پلی اتیلن سنگین HD3840UA از جمله محصولات شیمیایی در گروه پلی اتیلن های سنگین دسته بندی می شود که به طور کلی در تولید ظروف نگهدارنده یا مخازن کاربرد دارند. به طور خلاصه راجع به مهمترین مشخصات پلی اتیلن سنگین HD3840UA می توان به مقاومت بالای آن در برابر فشار، اشعه UV و سطح رویه عالی اشاره کرد.

معرفی پلی اتیلن سنگین HD3840UA

پلی اتیلن سنگین HD3840UA یک ماده کاربردی برای تولیدات به روش دورانی است که با فرمول شیمیایی HD3840UA و گرید 3840UA شناخته می شود. در رابطه با این نوع پلی اتیلن باید گفت این محصول از دانسیته یا چگالی بالایی برخوردار است. استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف اعم از قالبگیری چرخشی با توجه به داشتن بوتن 1 (C4) به عنوان کومونومر رایج است. بوتن 1 که با فرمول مولکولی C4H8  شناخته می شود، یک ترکیب شیمیایی به صورت گازی و بی رنگ می باشد.

حروف HD در این محصول اختصار عبارت High Density Polyethylene می باشد که می توان آن را جزو پلی اتیلن های سنگین دسته بندی کرد. این محصول به صورت گرانولی (شکل ظاهری ماده که به صورت کروی است) تولید شده است. از جمله مزایای پلی اتیلن سنگین HD3840UA می توان به موارد مختلفی اشاره کرد. اولین مورد، مقاومت در برابر ضربه است که به واسطه چگالی بالا و انعطاف پذیری کم آن می باشد. شما می توانید در استفاده از این محصول، امکان جداسازی آسان از قالب آن را داشته باشید. این ماده نسبت به اشعه UV پایدار شده است. این مورد یکی از ویژگی های مهمی است که امروزه به واسطه آن می توان عمر محصولات تولید شده از جنس این نوع پلی اتیلن را به خصوص در برابر اشعه خورشید بالا دانست. همچنین پلی اتیلن سنگین 3840UA از سطح رویه خوبی برخوردار است.

پلی اتیلن سنگین HD3840UA

ویژگی های پلی اتیلن HD3840UA

در رابطه با ویژگی های پلی اتیلن گرید 380UA بایستی به شکل گلوله ای آن اشاره کرد. به این حالت گرانول گفته می شود که شکل خاصی از یک پلیمر است. حالت گرانولی به شما این امکان را می دهد تا در تولید به راحتی از آن استفاده کنید. این محصول در دسته بندی پلی اتیلن های سنگین قرار می گیرد. این دسته از مواد دانسیته ای در حدود 0.941 تا 0.965 دارند و از قیمت پایین، خواص ضد رطوبت، مقاومت در برابر مواد شیمیایی برخوردار می باشند.

ویژگی هایی که باید در نظر گرفته شود شامل: چگالی برابر با 0.938 گرم بر سانتی متر مکعب، شاخص جریان مذاب که 4 گرم در 10 دقیقه، ناخالصی 5 همچنین دمای نرم شوندگی یا  Vicat softening temperature که 115 درجه سانتی گراد است. البته مواردی همچون استحکام در آزمون ضربه چارپی (Notched) یکی از موارد مهم است که 18 کیلوژول بر متر مربع می باشد و در نهایت مقاومت در برابر فشار های محیط زیستی (ESCR) برابر با 350 h و Tensile Stress at yield-MD 15 MPa 

اطلاعات تکمیلی

برای ذخیره سازی این ماده لازم است آن را در محیطی خارج از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کرده و همچنین در دمای کمتر از 50 درجه قرار دهید. محصولاتی که از این نوع پلیمر تولید می شوند، با محیط زیست سازگار هستند؛ چراکه قابلیت بازیافت، دفع یا سوزاندن را خواهند داشت. شما می توانید این محصول یعنی پلی اتیلن 3840UA را در قالب بسته های 25 کیلوگرمی از ویترین نت تهیه کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • فرمول شیمیایی
    HD3840UA
  • گرید
    3840UA
  • ویژگی ظاهری
    گرانول
  • تولید کننده
    پتروشیمی تبریز
  • بسته بندی
    کیسه
  • وزن بسته بندی
    25 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز