اشتراک گذاری

پلی اتیلن

پلی اتیلن سنگین فیلم EX5

VN-23844
فرمول شیمیایی: PE EX5
گرید: فیلم
ویژگی ظاهری: گرانول شفاف
تولید کننده: پتروشیمی جم، پتروشیمی مارون و پتروشیمی باختر
بسته بندی: کیسه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 100 تن
حداقل سفارش: 100 تن
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پلی اتیلن سنگین فیلم EX5

پلی اتیلن EX5 از جمله پلی اتیلن های سنگین موجود در بازار می باشد که با توجه به ویژگی های خود از جمله استحکام و مقاومت زیاد، به عنوان ماده اولیه مواد پلاستیکی متنوع کاربرد دارد. 

پلی اتیلن های سنگین

پلی اتیلن ها به عنوان رایج ترین و محبوب ترین پلاستیک شناخته می شوند که با توجه به دانسیته و ساختار مولکولی در دسته های سنگین (HDPE)، سبک (LDPE)، متوسط (MDPE) و غیره قرار می گیرند. پلی اتیلن های سنگین HDPE از لحاظ شکل ساختاری، بر خلاف پلی اتیلن های سبک مواد پلیمری فاقد شاخه جانبی هستند که دارای شکل ظاهری مات و شفاف بوده و با توجه به استحکام بالای آنها در ساخت انواع مواد پلاستیکی مورد استفاه قرار می گیرند. چگالی این مواد بین 0.941 تا 0.965 گرم بر سانتی متر مکعب است. طی روند پلیمریزاسیون گاز اتیلن (دو عنصر کربن به همراه چهار هیدروژن) ، پلی اتیلن EX5 به دست می آید که با توجه به چگالی بالای آن جز پلی اتیلن های سنگین قرار می گیرد. نحوه خرید و فروش این محصول معمولا به شکل کیسه های بزرگ 25 کیلوگرمی است. همچنین از دو ویژگی فیزیکی مهم آن می توان به چگالی 0.949 گرم بر سانتی متر مکعب ( در دمای 23 درجه سانتی گراد) و سرعت ذوب 0.28 گرم در دقیقه را بیان نمود. هم اکنون این محصول از اجزای تولیدی پتروشیمی های فعال ایران از جمله مارون، باختر و جم می باشد. همچنین لازم به ذکر است ضخامت فیلم برای این محصول بین 10 تا 200 میکرومتر توصیه گردیده است.

مشخصات پلی اتیلن EX5

یکی از پلی اتیلن های سنگین که با توجه به ویژگی های خود توانسته است جایگاه مطلوبی را در بازارهای داخلی و بین المللی به دست آورد، پلی اتیلن EX5 نام دارد. از جمله ویژگی های آن می توان استحکام بالای آن را می توان ذکر نمود که موجب شده است در تولید انواع کیسه های پلاستیکی و همچنین فیلم های بسته بندی مورد استفاده قرار گیرد. این ویژگی سبب شده است عمر وسایل تولید شده توسط این پلی اتیلن بالا باشد. همچنین می توان گفت که با توجه به چگالی بالا، این محصول دارای تشکیل زنجیره های پلیمیری بدون شاخه است که موجب استحکام بالای آن در مقایسه با سایر پلی اتیلن ها شده است.

پلی اتیلن EX5

موارد مصرفی پلی اتیلن های EX5

پلی اتیلن EX5، این جامد مومی و غیر فعال با توجه به استحکام مناسب، مقاومت بالا در مقابل ضربه و نورخورشید و همچنین ترکیب ساده خود ماده اولیه انواع مواد پلاستیکی از جمله : انواع کیسه های مواد غذایی، کیسه زباله، روپوش های پزشکی و انواع دستکش های یکبار مصرف را تشکیل می دهد. امروزه بازار پلاستیک نیازمند مواد اولیه ارزان قیمت با کیفیت مناسب است لذا کارشناسان این صنعت معتقد هستند پلی اتیلن EX5 می تواند در آینده جایگاه خود را ارتقا بخشیده و بیش از پیش به عنوان مواد اولیه در صنایع پلاستیک مورد استفاده قرار گیرد. کاربرد دیگر این پلی اتیلن با توجه به سنگینی و وزن مولکولی آن در فرآیند تزریق و لوله سازی است. همچنین لازم به ذکر است از این نوع پلی اتیلن برای ساخت ظروف تا حجم چهار لیتر و لوله هایی که دارای سایز کوچک باشد نیز می توان استفاده نمود. بسته بندی فیلم نیز از دیگر موارد کاربرد پلی اتیلن EX5 می باشد.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • فرمول شیمیایی
    PE EX5
  • گرید
    فیلم
  • ویژگی ظاهری
    گرانول شفاف
  • تولید کننده
    پتروشیمی جم، پتروشیمی مارون و پتروشیمی باختر
  • بسته بندی
    کیسه
  • وزن بسته بندی
    25 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
یونس آقاجانی / 8 مهر 1402
چه جوری می تونم با فروشنده مواد اولیه پلی اتیلن تماس بگیرم چون از دیروز درخواست گذاشتم جواب ندادند.
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز