اشتراک گذاری

کلید پریز

کلید تک پل ایران الکتریک مدل ایران 2008

VN-24753
نوع کلید: یک پل
رنگ: بژ, سفید
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کلید تک پل ایران الکتریک مدل ایران 2008

زمانی که می خواهیم یک مجموعه مسکونی را به تجهیزات الکتریکی مجهز کنیم باید توجه ویژه ای به انتخاب این تجهیزات داشته باشیم. یکی از مهم ترین عوامل بروز حادثه در ساختمان ها اتصالی در سیستم برق است. استفاده از انواع کلید تک پل ایران الکتریک مدل ایران 2008 که تجهیزاتی استاندارد و با کیفیت هستند می تواند از بروز حوادث مربوط به برق و سیستم الکتریکی در ساختمان جلوگیری کند.

مزیت کلید تک پل ایران الکتریک مدل ایران 2008

تفاوتی ندارد که شما می خواهید یک ساختمان اداری، تجاری و یا مسکونی را تجهیز کنید؛ در هر صورت باید از کلید و پریز هایی استفاده کنید که استاندارد باشند و با کیفیت بالای خود از شما و ساختمانتان در برابر خطرات احتمالی محافظت کنند. کاربران ترجیح می دهند که با یک کلید برق مجزا هر کدام از چراغ های موجود را روشن کنند. از نظر امنیتی نیز بسیار ایمن تر هست که در هر کلید برق یک رشته سیم وجود داشته باشد تا خطر اتصالی و بروز حوادث ناشی از آن کمتر شود. تمام این عوامل در کنار ظاهر زیباتر کلید های تک پل این محصولات را بسیار در بین کاربران محبوب کرده است و اکثر افراد ترجیح می دهند که از این کلید ها در ساختمان استفاده کنند. یکی از مهمترین مواردی که کلید تک پل ایران الکتریک را از تجهیزات مشابه متمایز می کند کیفیت بالا و استاندارد بودن این محصول است. زیبایی ظاهری نیز ویژگی حائز اهمیت دیگری است که باعث استقبال خریداران شده است.

کلید تک پل

انتخاب مناسب ترین کلید و پریز

اگر بخواهیم در هر حیطه ای انتخابی شایسته و اصلح داشته باشیم باید اطلاعات کافی را به دست بیاوریم. کلید برق تک پل توانایی قطع و صل کردن جریان برق را در یک سیم دارد. پس اگر بخواهید از یک مکان دو چراغ را روشن و خاموش کنید باید از تجهیزات مناسب دیگری استفاده کنید تا احتمال بروز خطر را کاهش دهید. همانطور که می دانید متصل کردن دو یا چند سیم به یک پریز میتواند خطرناک باشد. جنس بدنه و مغزی کلید های برق نیز پارامتر قابل اهمیت دیگری است. معمولا بدنه کلید ها از جنس پلاستیک یا فلزی است و جنس مغزی هم سرامیک یا پلی آمید است. نکته دیگری که باید در انتخاب کلید تک پل به آن توجه کنید زیبایی محصول است. کلید و پریز ها بسیار در دیدرس هستند و زیبایی آنها می تواند تاثیر به سزایی در دکور ساختمان شما داشته باشد. و در مقابل اگر از هماهنگی کلید و پریز با دکور خود غافل شوید امکان دارد که از زیبایی آن کاسته شود.

مهمترین ویژگی های انواع کلید یک پل مدل 2008

ظاهر مدرن این کلید ها که با قاب شفاف و در رنگ های متالیک عرضه می شوند از جمله مهمترین ویژگی این محصولات است. در کنار آن بدنه مقاوم که ضد خش می باشد و در برابر اشعه یو وی مقاومت دارد می تواند طول عمر این محصول را افزایش دهد. بدنه این مدل کلید در برابر ضربه نیز مقاوم است و دچار شکستگی نمی شود. نصب آسان و داشتن استاندارد های الکتریکی نیز ویژگی مهم دیگری است که باید به آن اشاره کرد. این محصولات در کنار امنیت، کیفیت و زیبایی را نیز به شما ارائه می دهد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کلید
    یک پل
  • ابعاد
    9 × 8 × 4 cm
  • وزن
    100 گرم
  • رنگ
    بژ, سفید
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز