اشتراک گذاری

کلید پریز

پریز آنتن TV مدل ایران 2008

VN-24777
نوع کلید: پریز آنتن
رنگ: بژ, سفید
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پریز آنتن TV مدل ایران 2008

پریز آنتن TV مدل ایران 2008 با قاب های رنگ های متفاوت قهوه ای و میانی بژ از جمله کلید و پریزهایی است که دارای مکانیزم سال ۲۰۰۸ می باشد و از مواد بسیار مقاومی چون پلی کربنات ساخته شده و در برابر اشعه فرا بنفش یا UV بسیار مقاوم است. همچنین پریز آنتن TV مدل ایران 2008، به انواع شوینده ها نیز مقاومت نشان داده و همین باعث شده است تا گستره استفاده و کاربرد این پریز و آنتن ها بالا رود. این کلید و پریز ها ضد خش اند و جنس پلاستیکی و فشرده از نوع ABS دارند و رنگ این پریز های آنتن نیز الکترواستاتیکی می باشد. هم اکنون استقبال بی نظیری از پریز آنتن TV مدل ایران 2008 شده است و همین باعث شده تا افراد زیادی بخواهند درباره این نوع پریز های آنتن TV اطلاعات بیشتری به دست آورند.

مزایای خرید پریز آنتن TV مدل ایران 2008

ویژگی مهمی که هنگام خرید این پریز آنتن TV مدل ایران 2008 باید به آن توجه کنید، این است که ممکن است تنوع مدل و رنگ و کارایی این محصول شما را کمی گیج گرداند. از این رو پیشنهاد می کنیم که هنگام خرید این محصول حتما با مشاورین و متخصصینی که در این زمینه خدمات و محصولاتی ارائه می‌ کنند مشورت نمایید تا بتوانید بهترین مدل و بهترین محصولات را بر اساس کارایی که انتظار دارید تهیه نمایید.

پریز آنتن TV مدل ایران 2008

کیفیت بالای انواع پریز آنتن TV مدل ایرانی 2008

  زمانی که از بهترین مواد اولیه در ساخت پریز آنتن تی ای مدل ایران ۲۰۰۸ استفاده شود آنگاه شما با مربوط ترین کالا رو به رو خواهید بود که قطعات آن به ندرت خراب میشوند و یا نیاز به تعمیر پیدا می کند مرغوب ترین مواد اولیه که در این مدل پریز آنتن به کار رفته از جنس های مختلفی مانند پلاستیکی یا فلزی به کار رفته می شود که علاوه بر این رنگ های آن نیز از تنوع بالایی برخوردار می باشد مواد موجود که در این محصول به کار رفته شهر قدری مرغوب است که شما هنگام خرید آن اطمینان لازم را بدست خواهید آورد و با خیال آسوده می توانید سالها از این محصول استفاده نمایید تا زمان تیکه در این کالا به شما ارائه می شود نیز اطمینان شما را جهت خرید این کالا افزایش خواهد داد.

 
ماندگاری بالا و عملکرد صحیح انواع کلید پریز آنتن های مدل ایران 2008

کلید پریز آنتن TV مدل ایران 2008 به دلیل استفاده بسیار زیاد، همواره در معرض استهلاک و آسیب قرار دارند. از این رو ماندگاری بالا و عملکرد خوب این محصولات می تواند توجه افراد و مشتری ها را برای خرید این محصولات بالا ببرد. در درازمدت کارایی این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو کیفیت مواد اولیه و قطعاتی که در این محصولات به کار می رود باعث می شود که شما اطمینان لازم را داشته باشید تا بتوانید از همان ابتدا به خرید بپردازید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کلید
    پریز آنتن
  • ابعاد
    9 × 8 × 4 cm
  • وزن
    100 گرم
  • رنگ
    بژ, سفید
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز