اشتراک گذاری

کلید پریز

قوطی کلید و پریز برق کناف

VN-24779
رنگ: زرد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات قوطی کلید و پریز برق کناف

قوطی کلید و پریز برق کناف در دیوار های کاذب مورد استفاده قرار گرفته است و در اتصالات برق قرار می گیرد. همچنین در فضا های خالی دیوار کاذب نیز با دو پیچ در کنار هم و در کناره های فضای خالی دیوار نصب می شود و به همین خاطر است که از جنس های مختلفی به تولید می رسد. از این رو خصوصیات این قوطی های کلید بسیار مورد توجه قرار گرفته است و این کالای برقی کاربرد های مختلفی داشته که تا به این لحظه همواره با افزایش قیمت نیز مواجه بوده، که به خاطر گستره بالای کاربرد آن بوده است. در ادامه مطلب درباره ابعاد و جنس و ویژگی های این قطعه برقی اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

خصوصیات مهم قوطی کلید و پریز برق کناف

جنس قوطی کلید پریز برق کناف در سراسر جهان به طور متنوع عرضه شده است و حتی اندازه های آن نیز متفاوت بوده و در یک سایز و اندازه تولید نمی شود. با توجه به اینکه کارهای برقی کاملا مناسب قرارگیری و نصب در طول دیوارهای کاذب می باشد، باید پیچ های مخصوصی بر روی این کالای برقی قرار دهیم تا استحکام لازم را به وجود آوریم تا یک کار بسیار تمیز به مصرف کننده ارائه شود. البته پیش از خرید این کالاهای برقی باید توجه نمایید که ممکن است در حین نصب، مشکلاتی در پی قرار گیری قوطی کلید و پریز برق کناف به وجود بیاید که از جمله آن می توان به جدایی مکانیز قوطی و پریز در پی نصب اشتباه اشاره نمود.

قوطی کلید کناف و پریز برق

با توجه به اینکه قوطی کلید و پریز برق کناف در انواع مختلفی تولید می‌ شود، باید گفت که مهم ترین آنها را می توان در دسته بندی قوطی کلید پلاستیکی و قوطی کلید نسوز و فلزی قرار داد. به عنوان مثال اندازه های مختلفی در تولید قوطی کلید و پریز در نظر گرفته می‌ شود که افراد با توجه به نیازشان می توانند از نظر متریال و تنوع و اندازه‌، کلید و پریز ها را با یکدیگر مقایسه کنند و به خرید بپردازند. در ادامه انواع قوطی کلید و پریز برق کناف را خدمتتان معرفی خواهیم نمود تا شما درباره گستره تنوع این کلید و پریز های کناف اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

انواع قوطی کلید پریز برق کناف

قوطی کلید پلاستیکی قدیمی ترین نوع قوطی کلید و پریز برق کناف می باشد که دارای تنوع رنگ و مدل و همچنین شکل ظاهری بالایی است و مزایای بسیاری در استفاده از این نوع کلید و پریز ها لحاظ شده است. این کلید و پریز ها دارای رابط جدا شونده اند و می توان هم با رابط و هم بدون رابط از آنها استفاده نمود. قوطی کلید نسوز از جنس پی وی سی می باشد و به خاطر غیر اشتعال بودن آن کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است. قوطی کلید فلزی نیز از جنس فلز و ضد زنگ و از نوع گالوانیزه می باشد و بیشتر در پارکینگ ها و سقف های پروژه های بزرگ بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند. عمق این نوع قوطی کلید و پریز برق در دو نوع بلند و کوتاه می باشد و در اندازه های متفاوتی عرضه می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    7.5 × 7.5 × 6 cm
  • وزن
    460 گرم
  • رنگ
    زرد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز