اشتراک گذاری

کلید پریز

پریز برق ارتدار ایران الکتریک مدل ایران 2008

VN-24744
نوع کلید: پریز برق
رنگ: بژ, سفید
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پریز برق ارتدار ایران الکتریک مدل ایران 2008

پریز برق ارتدار ایران الکتریک مدل ایران 2008 از محصولات استاندارد و پرطرفدار در بازار می باشد. از ویژگی های پریز برق ارتدار ایران الکتریک مدل ایران 2008 می توان به بدنه ضد خش و طراحی زیبای آن اشاره کرد. پریز برق ارتدار ایران الکتریک برای نصب در فضای داخلی و بیرونی ساختمان مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های پریز برق محافظ دار ایران الکتریک مدل ایران 2008 می شود به غیر قابل اشتعال بودن، نصب راحت و آسان و نیز مقاومت بالا در برابر اشعه UV اشاره نمود.

پریز برق ارتدار ایران الکتریک مدل ایران 2008

یکی از مهمترین تجهیزات ضروری جهت اجرای سیستم برق و الکترونیک ساختمان ها پریز برق می باشد که در دو نوع معمولی و ارتدار در دسترس خریدار قرار دارد. از بین انواع پریز های برق ارتدار موجود در بازار می توان به پریز برق ارتدار برند ایران الکترونیک اشاره کرد که از کیفیت بالایی برخوردار هست. از محصولات ایران الکتریک می شود از پریز برق ارتدار یا محافظ دار ایران الکتریک مدل ایران 2008 نام برد که قابلیت بکارگیری در فضاهای باز و بسته را دارد و در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم می باشد. از پریز برق ارتدار ایران الکتریک می توان در بخش های مختلف ساختمان از پذیرایی و اتاق خواب گرفته تا آشپزخانه، سرویس بهداشتی و ورودی ساختمان بهره برد.

پریز برق ارتدار ایران الکتریک مدل ایران 2008

مشخصات پریز برق ارتدار ایران الکتریک

با در نظر گرفتن کیفیت عالی پریز برق ارتدار ایران الکتریک امروزه در انواع پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. پریز برق ارتدار ایران الکتریک مدل 2008 از دو بخش اصلی تشکیل می شود. قسمت اول پریز برق ارتدار ایران الکتریک شامل بدنه یا قاب پریز هست که از پلاستیک درجه یک می باشد. بخش دوم پریز برق ارتدار ایران الکتریک شامل اتصالات مغزی یا اتصالات داخلی پریز می شود که از سرامیک مقاوم تهیه شده است.

پریز برق ارتدار ایران الکتریک مدل ایران 2008 در دو رنگ بژ و سفید تولید می گردد. وزن پریز برق ارتدار ایران الکتریک 100 گرم بوده و به صورت روکار و توکار نصب می شود. ولتاژ مورد استفاده پریز برق ارتدار ایران الکتریک 220 ولت می باشد. از دیگر مشخصات پریز برق ارتدار ایران الکتریک می توان به بدنه ضد خش اشاره کرد که عمر مفید این تجهیزات را افزایش می دهد.

ویژگی های پریز برق ارتدار ایران الکتریک

با کسب اطلاع در مورد خواص و ویژگی های پریز برق ارتدار ایران الکتریک مدل ایران 2008 می توان از این محصول در پروژه های سیستم برق بهره برد. از ویژگی های پریز برق ارتدار ایران الکتریک می توان به طراحی زیبا، مدرن و شیک این پریز ها اشاره کرد. با توجه به اینکه در ساخت پریز برق ارتدار ایران الکتریک از رنگ های متالیک و زیبا استفاده شده این تجهیزات سبب زیبا تر شدن دکوراسیون فضای مورد نظر می شود.

پریز برق محافظ دار ایران الکتریک مدل ایران 2008 در برابر اشعه uv از مقاومت بالایی برخوردار بوده و از این رو گزینه ای مناسب برای نصب در بخش های خارجی ساختمان می باشد. از طرف دیگر پریز برق ارتدار ایران الکتریک غیر قابل اشتعال بوده و می توان به راحتی آن را نصب نمود. در ساخت پریز برق محافظ دار ایران الکتریک مدل ایران 2008 از قطعات الکتریکی استاندارد استفاده شده و از این رو در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کلید
    پریز برق
  • ابعاد
    9 × 8 × 4 cm
  • وزن
    100 گرم
  • رنگ
    بژ, سفید
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز