اشتراک گذاری

فیوز و جعبه فیوز

جعبه فیوز مینیاتوری 10 عددی فانوس

VN-24765
تعداد فیوز: 10 عدد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جعبه فیوز مینیاتوری 10 عددی فانوس

جعبه فیوز مینیاتوری 10 عددی فانوس که یکی از بخش های مهم سیستم برقی ساختمان می باشد به صورت توکار نصب می شود به همین دلیل از لحاظ ظاهری چنان مشکلی برای افراد و یا زیبایی فضا ایجاد نمی کند. این جعبه فیوز همانطور که از نامش پیدا است در این مدل به صورت 10 عددی بوده یعنی ده دکمه برای بخش های مختلف در جعبه تعبیه شده است.

جعبه فیوز مینیاتوری 10 عددی فانوس

شاید در حین ورود به هر واحد و یا ساختمانی یک جعبه ای توجهتان را جلب کند. این جعبه، جعبه فیوز مینیاتوری می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم برق می توانیم به آن رجوع کنیم. این جعبه به نوعی یکی از مهمترین بخش های سیستم برق یک ساختمان می باشد و باید در ورودی هر واحدی نصب شود. جعبه فیوز مینیاتوری 10 عددی فانوس که به نام  (fuse box) یا کلید مینیاتوری هم شناخته می شود. عملکرد این جعبه را مشابه با انواع تابلو برق های ساختمانی می دانند. به نوعی سرخط و یا ابتدا تمامی مصرف های برقی یک واحد مسکونی یا ... از این جعبه نشات می گیرد. 

اگر در نقشه ها و یا ... علامت اختصاری DP را مشاهده کردید به معنی جعبه فیوز می باشد. ساختار جعبه فیوز مینیاتوری به اینگونه می باشد که یک مدارشکن یا قطع کننده مدار مینیاتوری وجود دارد که در حقیقت یک قطعه الکترومکانیکی است و به محض افزایش و رسیدن جریان به یک جریانی که از قبل تعیین شده، مدار را به صورت خودکار قطع می کند در این شرایط ایمنی برای جلوگیری از جرقه و یا مواردی از این قبیل حفظ می شود. فیوز مینیاتوری را می توان به وسیله یک فیوز معمولی در جعبه توزیع تعویض نمود.

جعبه فیوز مینیاتوری

ویژگی های جعبه فیوز 

شاید زمانیکه به جعبه فیوز مینیاتوری 10 عددی فانوس نگاه می کنید کاربری آن بسیاری ساده به نظر برسد اما همین جعبه ساده دارای مزیت ها ویژگی های بسیاری است. یکی از بهترین ویژگی هایی که در این جعبه وجود دارد امکان قطع تنها بخشی از مدار به مشکل خورده است به گونه ای که اگر هر مشکلی رخ دهد از سر خط آن که این جعبه فیوز محسوب می شود می توان آن مدار را قطع کرد یا به نوعی از مدار خارج کرد تا تعمیر شود و در عین حال بقیه مدار ها به کار خود ادامه می دهند. 

جعبه فیوز مینیاتوری دارای دو عملکرد اصلی حفاظت در برابر اضافه جریان و حفاظت در برابر اتصال کوتاه می باشد. تعمیر هریک از این فیوز ها با توجه به اینکه به صورت جداگانه کار می کنند برای تعمیرکار، کار بسیار آسانی می باشد.

خصوصیات جعبه فیوز

از خصوصیات ظاهری جعبه فیوز می توان به وزن سبک آن یعنی حدود 300 گرم اشاره کرد. همچنین این جعبه در ابعاد مناسب ۲۵x۱۷x۸ سانتی‌متر می باشد. جعبه فیوز به صورت توکار و دیواری نصب می شود و به نوعی ظاهر بدی در فضا و یا زیبایی محیط ندارد. جنس این جعبه از  پلاستیک است به همین دلیل هم است که وزن سبکی دارد. از خصوصیات دیگر می توان به برق ورودی به این جعبه اشاره کرد که به وسیله یک کابل سه در چهار و یا سه در شش انجام می گیرد این کابل ها مورد استفاده برای کنتور های 25 آمپر و کنتور های 32 آمپر به صورت مستقیم از کنتور اصلی تأمین می شود. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • تعداد فیوز
    10 عدد
  • سایز برش
    16.5×24.5 با عمق 7 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز