اشتراک گذاری

قفل

قفل برقی حیاطی 898 یوتاب

VN-24877
ولتاژ: 12 ولت
قابلیت نصب ریموت: دارد
قابلیت نصب کارت: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات قفل برقی حیاطی 898 یوتاب

قفل برقی یوتاب الکتروپیک 898
با حضور در بازکن صوتی و تصویری پیشرفته، جهت مدیریت باز کردن درب ساختمان و کنترل تردد افراد، شاهد ظهور تجهیزاتی بودیم که در کنار آسانی تردد، امنیت محیطی ساختمان را نیز بالا برده اند. شرکت الکتروپیک که برندی شناخته در ارائه قفل برقی در اوایل راه خود با کمک متخصصان جوان و نخبه خود شروع به تولید قفل زنجیری با کیفیت کرده است. با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن خطوط تولید شاهد تولید قفل ضد سرقت الکتروپیک شدیم که با نام تجاری یوتاب وارد بازار داخلی و بین المللی مشتریان این نوع تجهیزات شد. با ما همراه باشید تا در ادامه با قابلیت ها و قیمت قفل حیاطی 898 یوتاب آشنا شوید.

مشخصات قفل برقی یوتاب
یکی از بهترین مشخصه ی قفل برقی یوتاب شرکت الکتروپیک این است که تحت هیچ شرایطی مانند ضربه و لرزش باز نمی شود و این موضوع امنیت قفل یوتاب به میزان چشمگیری را بالا می برد. قفل برقی حیاطی Utab می تواند توسط دست و دربازکن های الکتریکی از فضای داخلی ساختمان باز یا بسته شود. از دیگر مشخصات ان می توان به امکان نصب و راه اندازه به صورت افقی و هم به صورت عمودی را نام برد.

قفل برقی 898 یوتاب، برای نصب روی درب هایی که به وسیله جک ، باز و بسته می شوند و همچنین کنترل قفل توسط مدار فرمان جک انجام می شود بسیار مناسب می باشد. لازم به ذکر است که این مدل قفل برقی با ولتاژ 12 ولت و توان مصرفی 15AV کار می کند.

جمع بندی و گارانتی قفل برقی یوتاب
پس از بررسی و کارشناسی های انجام شده بر روی قفل برقی 898 با اطمینان می توان که این محصول به گزینه مناسب جهت خریداری قفل برقی حیاطی یوتاب الکتروپیک تبدیل گشته است. از مهم ترین و شاخص مزایا این قفل می توان به:

برق مصرفی 12 ولت و 15 وات
قابلیت اتصال به ماژول ریموتی و کارتی
دارای شب بند و سه قفله شدن
امکان تعویض مغزی قفل داخلی و بیرونی
نصب بر روی درب های چپ و راست باز شو
مناسب درب با عرض 2 متر
استاندارد مقاومتی IP44

را اشاره داشت. گارانتی و خدمات پس از فروش قفل برقی یوتاب 2 ساله می باشد تا در کنار دریافت کارایی بسیار عالی از پشتیبانی تمام کمالی بهره مند شوید.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ولتاژ
    12 ولت
  • قابلیت نصب ریموت
    دارد
  • قابلیت نصب کارت
    دارد
  • قابلیت درب تا عرض
    2 متر
  • گارانتی
    24 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز