اشتراک گذاری

قفل

قفل کتابی کد 100

VN-31182
نوع: کتابی
برند: اساکو
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
تماس با تامین کننده
اساکو
اساکو
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات قفل کتابی کد 100

 

 

معرفی قفل ۱۰۰

 

قفل ۱۰۰ یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت و شناخته شده شرکت اساکو است. کاربرد اصلی این قفل بستن و محکم کردن درب کامیون یخچال دار می باشد. کیفیت بالا و استحکام فوق العاده این قفل آن را تبدیل به یکی از کاربردی ترین تجهیزات لازم برای درب اتاق سردخانه کرده است.

مشخصه های کلی قفل ۱۰۰

 

شرکت اساکو در تولید تجهیزات مختلف انواع کامیون یخچال دار دارای تجربه و سابقه ای طولانی است. همه محصولات این شرکت، از جمله قفل ۱۰۰ بر اساس استانداردهای دقیق بین المللی طراحی و تهیه می شوند.

مواد اولیه ای که برای تولید این محصولات به کار می روند، همگی مرغوب ترین مواد موجود در بازار هستند قفل ۱۰۰ اساکو در دو جنس استیل و گالوانیزه به بازار عرضه می شود.

قفل های استیل از ورق های استیل ۳۰۴ تولید می شوند که دارای ضخامت ۲ میلی متری می باشند. دقت داشته باشید که این نوع قفل ها دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند.

از طرف دیگر، محصولاتی که در تولید آنها از ورق های گالوانیزه استفاده می کنند، قبل از عرضه شدن به بازار به خوبی آبکاری می شوند. این کار باعث می شود که تا جایی که ممکن است احتمال زنگ زدگی و خوردگی آنها کاهش پیدا کند.

سایر نکات

 

قفل ۱۰۰ اساکو در ابعاد ۴۳ در ۱۲۰ در ۲۵۲ سانتی متر طراحی می شود. این ابعاد کاملا استاندارد بوده و طراحی آنها بر اساس معیارهای دقیق بین المللی و با ظرافت بالایی انجام گرفته است. به طور کلی کیفیت بالای این محصول موجب حفظ ایمنی درب اتاق سردخانه و در نتیجه تضمین سلامت مواد غذایی نگهداری شده درون آن می گردد.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت این محصول اساکو و خرید آن می توانید از طریق راه های تماس ارائه شده در سایت با ما تماس بگیرید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع
    کتابی
  • برند
    اساکو
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر ویژگی ها
    جنس: استیل / گالوانیزه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز