اشتراک گذاری

یخچال فروشگاهی

یخچال ایستاده پرده هوا مرکزی

VN-27546
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات یخچال ایستاده پرده هوا مرکزی

یخچال ایستاده مرکزی 

یخچال‌ها از جمله تجهیزات جدا نشدنی از فروشگاه‌ها هستند. نگهداری کردن از برخی مواد غذایی و نیز به نمایش گذاشتن آن‌ها، هدف اصلی استفاده از این محصولات است.

یخچال‌ها در درجه اول، باید به قدری بزرگ و جادار باشند که بتوانند تعداد زیادی از محصولات را در خود جای دهند و از طرفی، عملکرد درست و مناسبی داشته و بتوانند دسترسی به مواد غذایی را برای مشتریان تسهیل کنند.

یخچال ایستاده مرکزی  یکی از همین محصولات است که به سبب ویژگی‌های منحصربفردش توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید.

شاید اولین و عمده‌ترین دلیلی که فروشگاه‌داران به این محصول علاقه زیادی داشته و آن را بیشتر خریداری می‌کنند، جادار بودن و ابعاد مناسبی است که در طراحی آن در نظر گرفته‌اند.

این یخچال در سایز و ابعاد کاملاً مناسبی طراحی شده که می‌تواند مواد غذایی زیادی را در خود جای دهد و دسترسی آسانی را برای مشتریان فراهم نماید.

در طراحی و تولید یخچال ایستاده مرکزی ، ۵ طبقه وسیع با ارتفاع و عمق مناسب درنظر گرفته شده است که طبقه بالایی ارتفاع بیشتری داشته و فضای بزرگتری برای قرار گرفتن محصولات ایجاد می‌کند.

مقاومت بالای بدنه این محصول، نتیجه استفاده از ورق‌های فلزی است که ماندگاری بالایی را برای آن ایجاد نموده و میزان آسیب‌های وارده به آن را کاهش داده‌اند. ماندگاری و مقاومت بالای این یخچال را می‌توانیم دلیل دیگری برای تمایل فروشگاه داران عزیز نسبت به خرید آن بدانیم.

دیواره‌های محصول از شیشه‌های دوجداره طراحی شده‌اند که علاوه بر زیبایی خاص و منحصربفردی که برای این یخچال ایجاد کرده‌اند، می‌توانند از هدررفت هوای سرد داخل پیشگیری کرده و با مقاومت بالایشان از آسیب یخچال و محتویات آن جلوگیری کنند.

این یخچال می‌تواند محصولات را در محدوده دمایی مشخصی قرار داده و به دلیل استفاده از پوشش عایق، از تغییرات سریع و ناگهانی دما جلوگیری کند.

در هر یک از طبقات یخچال ایستاده مرکزی، محلی برای قرار دادن تگ‌های قیمت طراحی شده است که می‌تواند ظاهری تمیزتر و مرتب‌تر را برای فروشگاه شما به ارمغان بیاورد.

شرکت تولید‌کننده این یخچال تا 12 ماه پس از خرید برای مشتریان گارانتی تعیین کرده است و پس از آن هم تا 10 سال خدمات پس از فروش را به شما ارائه می‌دهد.

در هنگام نصب این محصول، آموزش کار با دستگاه به صورت کامل توضیح داده خواهد شد و قطعات جانبی هم به شما تحویل داده می‌شوند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز