اشتراک گذاری

دستگاه کباب زن

کباب زن دستی المنت دار شاندرمن

VN-27855
شمارشگر اتوماتیک: ندارد
ظرفیت خروجی: 45 سیخ در ساعت
سیستم کارکرد دستگاه: مکانیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کباب زن دستی المنت دار شاندرمن

کباب ساز دستی خانگی
کباب نوع های مختلفی وجود دارد که معروف ترین آن کباب کوبیده می باشد که به نوعی جز کباب ایرانی است که اولین آن که  نامش نایب بوده است که در بازار تهران قرار داشته است و شبیه رستورانهای اروپائیان غذا را بر روی میز سرو می‌کرده است؛ ولی اسناد دیگری نیز موجود می‌باشد که اولین چلوکبابی در تبریز نزدیک مرز با قفقاز تأسیس شده بوده است. پیشخدمتهای رستوران نایب درآن زمان برنج‌ها را به صورت هرم در بشقابها قرار می‌دادند و همراه آن تکه کره‌ای نیز سرو می‌شده است. پیشخدمت‌ها یکی یکی برنجها را بر سر میزها می‌بردند و بلافاصله نفر بعدی کباب‌ها را با سیخ در بشقابها قرار می‌داده است .

اما امروز اکثرا افراد می توانند در خانه  خود هم کباب کوبیده را تهیه کنند اما نحوه درست کردن مواد کوبیده نیاز به تجربه یا حتی می توان آن را با یه آموزش می توان فرا گرفت اما یکی از دردسر های کباب کوبیده ، جدا شدن گوشت کوبیده مخصوص کباب از روی سیخ هنگام گذاشتن روی منقل کباب است همچنین یک حجم نبودن و یک وزن نبودن تمامی کباب ها.

علت اصلی ریختن گوشتها از روی سیخ ، دقیق نبودن مقدار چربی نسبت به  گوشت کوبیده روی سیخ نیست بلکه علت اصلی ریختن گوشت ها پس از ورز دادن کافی گوشت، ناکافی بودن و درست تنظیم و پخش نکردن گوشت کوبیده روی سیخ می باشد.

حال ما دستگاه کباب ساز خانگی را به شما معرفی می کنیم که  این مشکل را برای شما حل کرده تا به آسانی بتوانید گوشت کوبیده خود را به صورت کاملا بهداشتی بر روی سیخ مورد نظرتون پخش کنید ، این امر باعث می شود تا موقعی که گوشت کباب را روی منقل میزارید ، ریخته نشود. همچنین این دستگاه تمامی کباب ها را یک شکل و یک وزن شکل میدهد، لذا میتوانید کباب های کاملا شکیل و یک اندازه همانند رستوران تهیه کنید.

 

مزایا کباب ساز دستی خانگی
دارای المنت برقی جهت گرم کردن قالب دستگاه
روکش تفلون نچسب مرغوب برای کارایی بهتر
امکان شستوشو دستگاه در ماشین ظرفشویی
حمل آسان
سریع و مطمئن
زیبا بادوام و کارا
کاربرد کباب ساز دستی خانگی
دستگاه کباب ساز دستی فوق به جهت حمل آسان مناسب منازل و مکان های تفریحی می باشد که به آسانی گوشت کوبیده خود را بر روی سیخ پخش نمایید حتی دستگاه دارای المنت می باشد که جهت جلوگیری از چسپیدن گوشت به سیخ که روش کار با آن بسیار  ساده و سریع می باشد ولذت یه کباب کوبیده خوشمزهرا برای شما به ارمغان می آورد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت خروجی
    45 سیخ در ساعت
  • شمارشگر اتوماتیک
    ندارد
  • سیستم کارکرد دستگاه
    مکانیک
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • سیستم گرمایش قالب
    المنت
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز