اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه خشک کن سبزی کابینتی دو کابین

VN-31926
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

240,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

240,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 15 الی 20 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه خشک کن سبزی کابینتی دو کابین

این دستگاه میوه خشک کن صنعتی به صورت الکترومکانیک بوده و سیستم حرارتی خشک کن سبزی صنعتی به چند نوع، برابر با سلیقه مشتری و مصرف کننده با مشعل گاز سوز و یا گازوئیل سوزو  است.
کوره ماشین از جنس استنلس استیل مرغوب ومقاوم در برابر حرارت بالا است و ماندگاری حرارت در کابین خشک کن به وسیله دو جداره بودن دستگاه خواهد بود تا بتواند با حداقل سوخت مصرفی داخل کابین را تا دمای دلخواه برای خشک نمودن محصول فراهم کرد.
حرارت حاصل از سوخت و یا المنت برای خشک نمودن محصول در دستگاه فوق به صورت غیر مستقیم و یکسان در تمامی محفظه خشک کن صنعتی به گردش در میآید تا محصول و یا محصولات با بهترین کیفیت تخلیه آب شده و با رنگی مطلوب حاصل از یکنواختی گردش هوا با حفظ شکل ظاهری آماده برای مراحل بعدی شود.
ماشین خشک کن کابینتی دارای چند واگن بنابر سفارش مشتری بوده که هر واگن دارای قفسه هایی است که برای جای دادن محصول با جنس توری جهت گردش هوا در تمامی قفسه ها تولید میشود.
هر واگن این محصول به صورت کشوئی و یا چرخ دار است تا هنگام تخلیه محصول خشک شده بتوان به ساده ترین شکل ممکن تمامی محصول را برای بسته بندی ویا پودر نمودن به بیرون از خشک کن انتقال داد.
کیفیت سبزی و محصولات خشک شده توسط دستگاه خشک کن به صورتی بوده است که محصول را میتوان به صورت بسته بندی در معرض دید مصرف کننده گذاشت.
مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز