اشتراک گذاری

فیلم شیرینک

نایلون شرینگ شفاف و رنگی

Shrink Nylon
VN-7591
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1000 کیلوگرم

43,990

حداقل سفارش: 1000 کیلوگرم

43,990

تماس با تامین کننده
پوشان پلاستیک
پوشان پلاستیک
تولید کننده / عضویت از 5 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات نایلون شرینگ شفاف و رنگی

فیلم شرینک شفاف و رنگی

اگر شما هم به دنبال تهیه‌ی فیلم شرینک شفاف و رنگی هستید تا نیاز خود را با استفاده از آن برطرف کنید، جای درستی را برای تهیه‌ی این فیلم انتخاب کرده‌اید چرا که در توضیح این محصول قرار است تا به شما ویژگی‌ها و انواع آن را توضیح دهیم تا با شما با اطلاعات کامل بر اساس نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

فیلم شرینک POF

شرینک پلی الفین یک روکش شرینک “ممتاز” فوق‌العاده بادوام و همه‌کاره است. این ماده در بسیاری از کاربردها جای PVC ذکر شده در بالا را گرفته است و همچنین یک ماده غذایی ایمن مورد تأیید FDA است. مواد پلی الفین با ویژگی‌های متفاوتی در دسترس هستند، از جمله پوشش متقاطع که استحکام کششی بالا و وضوح باورنکردنی را برای کاربردهای بسته‌بندی با سرعت بالا فراهم می‌کند همچنین از تجمع اجزای آب‌بندی ماشین‌آلات بسته‌بندی شما جلوگیری می‌کند.

با استحکام بیشتر، توانایی ایجاد رول‌های طولانی‌تر از بسته‌بندی با گیج‌های نازک‌تر موجود، امکان تغییر رول کمتر و افزایش کارایی و بهره‌وری را فراهم می‌کند. روکش انقباض پلی الفین دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سوراخ شدن و استحکام مهر و موم است که به اقلام با شکل نامنظم اجازه می‌دهد تا در طول چرخه عمر زنجیره تأمین خود از محافظت عالی برخوردار باشند. POF در ضخامت‌های کمتر از ۳۵-gauge (۰,۳۵ میلی‌متر) موجود است و معمولاً در گیج‌های ۴۵،۶۰، ۷۵ و ۱۰۰ (۱ mil) موجود است.

تطبیق پذیری و هزینه نسبتاً پایینی که POF برای چندین دستگاه و فرم‌های بسته‌بندی ارائه می‌دهد، آن را به شکلی مناسب از تولیدکنندگان بسته‌بندی محافظ در هراندازه ای تبدیل کرده است. در برخی موارد POF نیاز به سوراخ‌هایی دارد که به روکش اضافه می‌شود. سوراخ‌های ریز قبل از استفاده به روکش اضافه می‌شود که اجازه می‌دهد هوا در طول فرایند انقباض برای یک بسته‌بندی صاف از آن خارج شود. به همین دلیل، روکش‌های شرینک پیش سوراخ شده توسط بسیاری از تأمین‌کنندگان موجود است.

شرینک PE

پلی‌اتیلن نوعی پلی اولفین است، به این معنی که یک روکش تک مونومر است که با افزودن اتیلن در حین پلیمریزاسیون تشکیل می‌شود. پلی‌اتیلن در انواع مختلفی از بسته‌بندی محافظ انعطاف‌پذیر از جمله بسته‌بندی جمع‌شونده و بسته‌بندی کششی استفاده می‌شود و برای هر یک بسیار متفاوت عمل می‌کند.

چندین شکل وجود دارد که پلی‌اتیلن می‌تواند داشته باشد، اما سه رایج‌ترین آنها پلی‌اتیلن با چگالی کم (LDPE)، پلی‌اتیلن خطی با چگالی پایین (LLDPE) و پلی‌اتیلن با چگالی بالا (HDPE) است. هرکدام از اینها به بهترین وجه در کاربردهای مختلف صنعتی استفاده می‌شود، اما برای بسته‌بندی شرینک، LDPE رایج‌ترین شکل است.

از مزایای استفاده از LDPE نسبت به سایر اشکال بسته‌بندی شرینک می‌توان به استحکام و دوام اضافه برای اقلام سنگین‌تر و بزرگ‌تر مانند بسته‌های چندگانه نوشیدنی اشاره کرد. این روکش‌ها همچنین قابل چاپ هستند و می‌توانند در عین حفظ تصویر و استحکام موردنیاز، گرافیک بسیار خوبی به آن اضافه کنند.

در جایی که POF و PVC از نظر ضخامت گیج معمولاً به حدود ۱۰۰ گیج محدود می‌شوند، گیج‌های بالاتر PE تا گیج ۱۲۰۰ ممکن است! این ضخامت‌ها در کاربردهای صنعتی دریایی مانند بسته‌بندی قایق برای ذخیره‌سازی مورداستفاده قرار می‌گیرند. معایب پلی‌اتیلن برای شرینک این است که نرخ انقباض بالایی ندارد، معمولاً حدود ۲۰ درصد است و شفافیت آن به طور قابل‌توجهی کمتر از سایر روکش‌ها است.

 

فیلم شرینک بهترین و کم‌هزینه‌ترین پوشش برای محافظت از بسته‌بندی‌ها است. به صورتی که علاوه بر اینکه ایمنی آنها فراهم می‌گردد، در برابر آلودگی و آسیب‌های احتمالی به طور کامل محافظت خواهند شد. در واقع می‌توان گفت که فیلم‌های شرینک بهترین راه برای محافظت از پکیج‌ها و بسته‌بندی محصولات بوده و می‌تواند نیازهای آنها را تأمین کند. این محصول به‌راحتی کالای شما را کاور کرده و تمام بخش‌های لازم را می‌پوشاند. انواع فیلم‌های شرینک مجموعه صنعتی پوشان پلاستیک، دارای ضخامت‌های ۳۵ الی ۱۵۰ میکرون و با عرض نهایی ۲۵۰۰ میلی‌متر (محیط ۵ متر) هستند. همچنین تمامی شرینک‌ها از قابلیت چاپ‌پذیری بعد از انجام فرایندهای لازم برخوردار بوده و به‌صورت رنگی نیز قابل‌عرضه هستند. شرکت پوشان پلاستیک این قابلیت را دارد تا با تغییر در فرمول مواد اولیه، کالای خاص و متنوع تولید کند.

ویژگی‌های فیلم شرینک شفاف و رنگی

  • مقرون به صرفه
  • مقاوم در برابر پارگی
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر نور خورشید
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    7.7 سانتی متر
  • وزن
    11 کیلو گرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز