اشتراک گذاری

بذر گل

بذر گل آهار

VN-8273
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 10 بسته
حداقل سفارش: 10 بسته
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بذر گل آهار

گل «آهار» یکی ازگل‌های بسیار زیبای گلدانی و باغچه به‌حساب می‌آید و به دلیل رنگ‌های شاد و گرمی که دارد جلوه‌ای زیبا به محیط می‌بخشد.
این گل بومی امریکای جنوبی و به‌خصوص مکزیک است و در رنگ‌های سفید، کرم، زرد، سبز، پرتقالی، صورتی، قرمز، برنزی، نارنجی، خرمایی، بنفش، ارغوانی و یاسی می‌روید.
گل آهار به نور بسیار زیادی نیاز دارد و درصورتی‌که آن را در گلدان می‌کارید گلدان را به مکانی نورگیر منتقل کنید. هوایی نیمه‌خشک برای این گیاه بسیار مناسب بوده و آبیاری و رطوبت زیاد برای این گیاه مضر است. خاک باغچه برای رشد این گیاه مناسب است و فصل گل دادن آن از خرداد تا زمستان ادامه دارد. این گیاه را معمولا در فصول زمستان و بهار می‌کارند و گیاهی یک‌ساله محسوب می‌شود.
گل آهار در اندازه‌های کوتاه و بلند وجود دارد و ارتفاع آن از 30 تا 70 سانتی‌متر متغیر است. بهترین دما برای رشد این گیاه دمای 28 درجه‌ی سانتی‌گراد است. قوه‌ی نامیه و درصد خلوص بذر‌ها از شاخصه‌هایی مهم به شمار می‌آیند. قوه‌ی نامیه نمایانگر قدرت زنده‌بودن بذر است و در تمام بذر‌ها یکسان نبوده و با گذر زمان کاهش می‌یابد. درصد خلوص نیز به معنی خالص بودن بذر از لحاظ فیزیکی و ژنتیکی است. محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید محصولی از شرکت «پاکان بذر» بوده و قوه‌ی نامیه و خلوصی برابر 98 و 99 درصد دارد. شرکت پاکان بذر نزدیک به دو دهه است که درزمینه‌ی تولید بذر فعالیت می‌کند و در جهت ارتقا صنعت بذر کشور تلاش‌های زیادی کرده است.
 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز