اشتراک گذاری

کباب پز

کباب پز تابشی رومیزی مدل SA90

VN-10232
ابعاد: 55*55*90 سانتی متر
تعداد سیخ: 14 عدد
اندازه کباب: 28 سانتی متر
سوخت مصرفی: گاز شهری
مصرف گاز: 1/9 متر مکعب در ساعت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

16,600,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

16,600,000

تماس با تامین کننده
روماک ماشین
روماک ماشین
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کباب پز تابشی رومیزی مدل SA90

دستگاه کباب پز تابشی (سالاماندر) رومیزی مدل SA90

پخت تابشی

سالاماندر دستگاهی است برای پخت انواع فست فودها و کباب بدون استفاده از روغن که به طور کلی یک نوع فر یا اجاقی است که به پخت کباب، استیک و غیره اختصاص داده شده است که اغلب در محدوده تجاری استفاده می‌گردد. از این رو آن را در آشپزخانه‌های صنعتی مانند رستوران و فست فود می‌توان یافت.



روش کار
عملکرد آن به صورت ریلی بوده که با استفاده از شعله‌های حرارتی که از قسمت بالای کباب پز ایجاد می‌شود در زمان پخت مواد غذایی هیچ‌گونه دودی ایجاد نمی‌شود به همین دلیل به آن همبرگر پز بدون دود نیز می‌گویند که پخت آن بصورت غیر مستقیم بوده ومی‌توان انواع گوناگون کباب را به صورت آبدار و یک دست پخت که این دستگاه به کباب‌پز و همبرگرپز تابشی نیز معروف است چرا که سیستم حرارتی آن از بالا و به صورت تابشی بوده و که از طریق سرامیک‌های گازی ایجاد می‌شود و بدون استفاده از روغن مواد غذایی را طبخ می‌کند.

ساخت

کباب پز تابشی سالاماندر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. دستگاه چند منظوره جدیدترین محصول ساخت ایران و تولیدی شرکت روماک ماشین بوده و به شما کمک می کند تا انواع کباب، گوجه، جوجه و سایر موارد را با استفاده از آن بپزید. این دستگاه از دو شیر برای تنظیم شعله برخوردار است و دارای یک سینی پخت و چهار حالت برای تنظیم سینی پخت است در فست فودها برای پخت همبرگر، استیک، هات داگ، قارچ و آب کردن پنیر پیتزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس سالاماندر از استیل بوده و مقاومت و عمر این دستگاه بالا است. این محصول در بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی به نام‌های کباب پز تابشی آسانسوری و یا کباب پز تابشی چند منظوره نیز نام برده می‌شود.

کم مصرف

ابعاد کوچک و رومیزی بودن دستگاه از امتیازات قابل توجه این محصول است که دارای ابعادی به طول 90 سانتی‌متر، عرض 55 سانتی‌متر، ارتفاع 55 سانتی‌متر (cm) و وزن تقریبی 48 کیلوگرم (Kg) طراحی شده است اما بسته به نیاز مشتری قابل سفارشی سازی است. مصرف گاز در این دستگاه 1.9 متر مکعب در ساعت (m3/h) بوده که نسبت به مدل‌های ساده در حدود یک سوم صرفه جویی می‌شود. بدنه دستگاه از جنس استنلس استیل به ضخامت یک میلی‌متر است. کباب پز مدل SA90 برای رستوران‌ها، کبابی‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی که دارای منو متنوع ولی از نظر فضای کاری در محدودیت هستند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.


استفاده آسان

استفاده از این دستگاه نیاز به مهارت خاص آشپز ندارد و کار با آن بسیار آسان است مدل  رومیزی آن برای پخت انواع کباب، جوجه کباب، ماهی کباب، همبرگر و غذاهای آماده دیگر در رستوران‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی ،کترینگ‌ها و کبابی‌های سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ظرفیت پخت چهارده سیخ را همزمان دارد.

نگاه کلی
در این محصول حرارت لازم برای پخت کباب توسط مشعل‌های تابشی تامین می‌گردد. مشعل‌های تابشی گاز را با حداکثر راندمان سوزانده و موجب سرخ شدن سرامیک‌های مشعل می‌شود و در نهایت حرارت 300 درجه سانتی‌گراد بطور یکنواخت بر روی گوشت کباب که در پایین مشعل قرار گرفته‌اند تابیده می‌شود، به دلیل تابشی بودن، حرارت به عمق گوشت نفوذ کرده و کباب مغز پخت و آبداری آماده می‌گردد. در زیر کباب‌ها سینی آبی تعبیه شده که از ریختن روغن گوشت بر روی سطوح داغ جلوگیری کرده و به همین دلیل دود در کباب پز تولید نمی‌شود بنابراین گاز Co2 بر روی کباب ننشسته و کباب سالم و بهداشتی آماده می‌گردد و همچنین از آنجا که دود تولید نمی کند، موجب حفظ سلامت آشپز نیز می‌شود.

 

 







مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    55*55*90 سانتی متر
  • تعداد سیخ
    14 عدد
  • اندازه کباب
    28 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
    گاز شهری
  • مصرف گاز
    1/9 متر مکعب در ساعت
  • شیر کنترل گاز
    دارد
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس پایه
    پروفیل سنگین
  • مکانیزم عملکرد
    دستی
  • چرخ
    ندارد
  • کاربرد
    جوجه کباب و کباب
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز