اشتراک گذاری

کباب پز

دستگاه کباب پز تابشی خانگی 7 سیخ

VN-19974
2.5 (از 2 نظر)
ابعاد: 50*37*39 سانتی متر
ظرفیت پخت: 30 سیخ در ساعت
تعداد سیخ: 7 عدد
اندازه کباب: 22 سانتی متر
سوخت مصرفی: گاز شهری , گاز مایع
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,199,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,199,000

تماس با تامین کننده
مهر تابش استیلا
مهر تابش استیلا
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه کباب پز تابشی خانگی 7 سیخ

کاربرد و کارایی
 
کباب پز تابشی خانگی 7 سیخ یک نمونه کوچک اما کارآمد کباب پز تابشی صنعتی است که به کمک آن می توانید انواع کباب کوبیده، کباب برگ، چنجه، کباب سلطانی، کباب بختیاری، جگر و جوجه کباب را آماده کنید یا انواع ماهی و استیک، همبرگر، کدو و بادمجان را برای غذاهای ایرانی  و فرنگی گریل گنید. سیستم پخت تابشی این دستگاه به شما امکان می دهد تا ماهی، کوکو، همبرگر، بادمجان، کدو و دیگر مواد غذایی را بدون روغن سرخ کنید. از آنجایی هم که پخت انواع کباب، جوجه کباب، ماهی و غیره در این کباب پز کاملا بدون دود انجام می شود، یک گزینه استاندارد برای استفاده در محیط داخل آپارتمان، باغ، ویلا و برج یا آشپزخانه هایی با فضای کم خواهد بود. 
ایجاد حرارت یکنواخت توسط سرامیک های نسوز و تابش حرارت 300 درجه سانتیگراد از بالا بر روی گوشت باعث مغزپخت شدن کامل و سریع آن می شود و عدم نیاز به استفاده از روغن و زغال برای پخت و کباب کردن مواد نیز بهداشتی و سلامت بودن یک خوراکی فاقد کربن را تضمین می کند. این کباب پز تابشی همچنین یک گیربس برای تنظیم ارتفاع توری دارد که امکان تنظیم فاصله کباب با شعله های تابشی را به اوپراتور می دهد. وجود این گیربکس باعث می شود تا شلف و محل قرارگیری کباب قابلیت حرکت دادن به سمت بالا و پایین را داشته باشد و شما بتوانید فاصله کباب از سرامیک ‌های تابشی را مدیریت کنید و با نزدیک ‌تر و یا دورتر کردن مواد خوراکی در حال پخت از سرامیک ها، پروسه پخت را کاملا در اختیار داشته باشید.


 
 
ماهیت دستگاه 
 
مثل هر کباب پز تابشی دیگری این دستگاه نیز برای پخت یا کباب کردن خوراکی ها از گرمای یك سطح از سنگ، آجر، سرامیك یا شیشه که با گرمای تابشی به دست آمده استفاده می کند و نیازی به ‌زغال چوب یا بنزین برای تولید گرما و گریل کردن ندارد. درواقع برعکس دستگاه های کباب پز سنتی و کلاسیک، این منقل تابشی گرما را مستقیماً بر روی مواد غذایی پخش می ‌کند و از هوا که به طرز مشهوری غیر رسانا است به عنوان یک محیط انتقال گرما استفاده نمی کند. این روش پخت یعنی یک گوشت کبابی آبدارتر و لطیف ‌تر!
مکانیزم عملکرد کباب پز تابشی خانگی 7 سیخ، دستی است و از گاز شهری یا گاز مایع به عنوان سوخت مصرفی استفاده می کند. میزان مصرف گاز دستگاه نیز 5/1 مترمکعب در ساعت خواهد بود که یک مصرف بسیار کم انرژی در بین این دستگاه ها محسوب می شود. برای گرم نگه داشتن سیخ های آماده شده  کباب ها هم می توانید آنها داخل قابلمه یا ماهیتابه ای قرار داده و روی کباب پز بگذارید تا رسیدن زمان سرو گرم بمانند.
این کباب پز تابشی یک شلف فولادی بسیار مقاوم آبکاری شده دارد و برای حفظ امنیت در زمان کار،  به یک شیر کنترل گاز هم مجهز است. کباب پز مذکور 7 عدد سیخ دارد که و توان و ظرفیت پختی معادل30 سیخ در ساعت به آن می دهد. یعنی به کمک این دستگاه می توانید در هر ساعت 30 عدد کباب در اندازه 220 میلیمتر آماده و تهیه کنید.


 
ویژگی کالا
 
بدنه کباب پز تابشی خانگی 7 سیخ، از استیل ضد زنگ و مقاوم درمقابل خوردگی و زنگ زدگی ساخته شده است. ابعاد دستگاه نیز 39 در 37 در 50 سانتی متر است که اندازه ای بسیار کوچک و جمع و جور با امکان جانمایی در آشپرخانه های خانگی کوچک محسوب می شود. وزن بسیار کم آن نیز باعث سهولت در جابه جایی آن شده است. ضمن اینکه سهولت در کاربری منطبق با استاندارد های پخت، استفاده از آن را برای اوپراتورهای مبتدی هم ممکن کرده است.
 


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    50*37*39 سانتی متر
  • ظرفیت پخت
    30 سیخ در ساعت
  • تعداد سیخ
    7 عدد
  • اندازه کباب
    22 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
    گاز شهری , گاز مایع
  • مصرف گاز
    5.1 متر مکعب در ساعت
  • شیر کنترل گاز
    دارد
  • جنس بدنه
    استیل
  • مکانیزم عملکرد
    دستی
  • چرخ
    ندارد
  • کاربرد
    جوجه کباب و کباب
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
وحید افریده / 25 بهمن 1399 09:19
اولین بار که روشن کردم استیل رویه دستگاه سیاه شد بسته بندی معمولی داشت اجر دستگاه خوب قرمز نمیشود ناراضی هستم تبلیغ دستگاه با کالایی که تحویل گرفتم تفاوت داشت و سر م کلاه رفته
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز