اشتراک گذاری

دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش تمام استیل مدل 20732

VN-20732
5 (از 1 نظر)
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سلفون کش تمام استیل مدل 20732

دستگاه سلفون کش به دستگاه‌هایی گفته می‌شود که محصولات و مواد غذایی مختلف را با سلفون بسته بندی می‌کند. در صنایع بسته بندی هر کدام از این دستگاه‌ها از نظر عملکرد و کارایی، نوع محصولاتی که بسته بندی می‌کنند، قیمت، جنس و کیفیت با هم تفاوت دارند. در نظر داشته باشید که عده ای این دستگاه را به نام های سلفون پیچ و یا استرچ کش نیز می شناسند.دستگاه سلفون کش خانگی همان دستگاه سلفون کشی دستی است که برای بسته بندی مواد غذایی در منزل کاربرد دارد.

کسب و کارهای خانگی این روزها رونق زیادی گرفته است و بیشتر این کسب و کارها برای بسته بندی محصولات خود و سالم و تازه نگه داشتن آن‌ها از دستگاه سلفون کش خانگی استفاده می‌کنند. مواد غذایی مانند انواع سبزی خرد شده، سالاد، دسر، کیک و شیرینی و ... هر مواد دیگری که زود فاسد می‌شوند و باید قبل از مصرف تازه بماند؛ به خوبی با دستگاه سلفون کش خانگی بسته بندی می‌شوند.نوع دستگاه رومیزی و ولتاژ مصرفی تک فاز ۲۲۰ ولت و با المنت برش حرارتی و دارای کنترل حرارتی و همچنین دارای صفحه اتو تفلونی با عرض سلفون 50 سانتیمتر میباشد.

شما میتوانید با قرار دادن ظرف مورد نظرتان در جای مناسب به راحتی عمل سلفون کشی را با این دستگاه انجام دهید. روش کار با این دستگاه به صورت کامل به طور غیر حضوری از طریق تماس صوتی و یا در صورت نیاز از طریق تماس تصویری انجام میگردد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
امین صمدی / 14 بهمن 1400
این دستگاه قابلیت وزن کشی محصول هم داره؟
پاسخ
ویترین نت / 16 بهمن 1400 10:35

باسلام.خیر از این دستگاه فقط برای سلفون کشی استفاده میشه .

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز