اشتراک گذاری

دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش دستی استیل

VN-23368
ابعاد: 64*48*13 سانتی متر
وزن: 5.8 کیلو گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,100,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,100,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سلفون کش دستی استیل

دستگاه سلفون کش دستی استیل یک وسیله بسیار کاربردی برای مصارف خانگی و تجاری است که برای بسته بندی انواع مواد غذایی، سبزیجات، شیرینی جات و خوراکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش قصد داریم تا به صورت مختصر، اطلاعاتی را در خصوص مشخصات و ویژگی های  دستگاه سلفون کش دستی از جنس استیل برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ تا پایان این متن با ما همراه باشید. 

ویژگی های دستگاه سلفون کش دستی استیل

یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در حفاظت و ماندگاری مواد غذایی، نحوه بسته بندی آن ها می باشد. از همین رو دستگاه های متعددی را در مدل های مختلف جهت بسته بندی طراحی و تولید کرده اند که یک نمونه بسیار کاربردی و پرطرفدار آن، دستگاه سلفون کش دستی می باشد. این دستگاه که از آن نیز با نام سلفون استرچ یاد می شود، وسیله ای کابردی برای افرادی است که به فعالیت در حوزه مشاغل خانگی مشغول هستند. در حقیقت این افراد جهت بسته بندی و حفاظت از محصولات خود نظیر میوه خشک، قارچ و ... به چنین دستگاهی برای سلفون کشی و بسته بندی سریع، دقیق و راحت محصولات خود نیاز دارند. ویژگی ها و مشخصات دستگاه سلفون کش دستی استیل را میتوان به لحاظ فنی و ظاهری به صورت ذیل مورد بررسی قرار داد : 

دستگاه سلفون کش دستی استیل

مشخصات فنی دستگاه سلفون کش دستی

دستگاه های سلفون کش موجود در بازار در انواع مدل های مختلف نظیر دستگاه های دستی و رومیزی حرارتی به فروش می رسند که نوع دستی آن بیشتر در منازل ، مغازه ، قنادی ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه سلفون کش با بسته بندی انواع مواد غذایی، میوه و سبزیجات و ... از فساد آنها جلوگیری به عمل آورده و سبب ماندگاری بیشتر محصولات می شود. از مشخصات فنی دستگاه سلفون کش دستی میتوان به جنس استیل مورد استفاده برای ساخت بدنه اشاره کرد؛ این موضوع دستگاه در برابر رطوبت و زنگ زدگی نسبتا مقاوم نگه می دارد و در صورت وارد شدن هر گونه ضربه و یا فشار احتمالی هیچ آسیب جدی به آن وارد نخواهد شد. با قرار گیری رول های سلفون در محل تعبیه شده درون دستگاه سلفون کش دستی استیل به راحتی و با سرعتی بالا میتوان عملیات بسته بندی محصولات را آغاز نمود. 

قیمت و مشخصات ظاهری دستگاه سلفون کش دستی

دستگاه سلفون کش دستی با بدنه استیل از ابعادی معادل 64*48*13 سانتی متر برخوردار بوده و وزن آن نیز حدود  5.8 کیلو گرم می باشد. با توجه به ابعاد و وزن این دستگاه میتوان گفت که حمل آن از مکانی به مکانی دیگر به سادگی صورت نمی گیرد و بهتر است که برای راحتی کار با آن، محل مشخصی را برای قرار گیری این دستگاه در خانه یا مغازه خود در نظر گرفت. از دیگر مشخصات ظاهری دستگاه دستگاه سلفون کش دستی استیل میتوان به تعبیه دکمه های روشن / خاموش و سایر دکمه های تنظیم کننده در نحوه بسته بندی و سلفون کشی محصولات اشاره نمود که بر روی نواری آبی رنگ در قسمت بالایی دستگاه قرار گرفته اند. هزینه ای که هر شخص بابت خرید دستگاه سلفون کش دستی استیل باید بپردازند با توجه به نوسانات بازار ارز متغیر بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دقیق و به روز این کالا بهتر است که در همان زمانی که قصد خرید دارید به سایت ویترین نت مراجعه نمایید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع عملکرد
    دستی
  • ابعاد
    64*48*13 سانتی متر
  • توان
    300 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    5.8 کیلو گرم
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    3 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز