اشتراک گذاری

سمپاش تراکتوری

سمپاش 400 لیتری با بوم 12 متر و پمپ برتولینی مدل 21052

VN-21052
ابعاد: 150*90*202 سانتی متر
ظرفیت مخزن: 400 لیتر
آبدهی(دبی): 90 لیتر در دقیقه
فشار: 30 بار
جنس مخزن: پلی اتیلن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش 400 لیتری با بوم 12 متر و پمپ برتولینی مدل 21052

کاربرد و کارایی

سمپاش 400 لیتری با بوم 12 متر و پمپ برتولینی می تواند عملیات اسپری انواع حشره کش ها، سموم دفع آفات، قارچ کش ها بر روی محصولات در مزارع مکانیزه را برای مبارزه با انواع آفات نباتی و حشرات در زمین های زراعی به خوبی انجام بدهد. این دستگاه سمپاش را می‌ توانید برای سمپاشی انواع درخت ها و درختچه ها با ارتفاع های مختلف به کار بگیرید و علاوه بر سمپاشی جهت دفع آفات و آفت زدایی و مقابله با علف های هرز در زمین‌ های کشاورزی و باغات، می توانید از آن برای سمپاشی و ضدعفونی کردن گلخانه ها یا حتی ساختمان های بیمارستانی و کلینیک ‌ها نیز استفاده کنید.

این دستگاه سمپاش به یک بوم 12 متری کتابی سنگین با نازل مخروط پاش ترک مجهز است که امکان تنظیم ارتفاع و باز و بست هیدرولیکی دارد. البته شما امکان باز یا بسته کردن بوم ها یا تنظیم ارتفاع بوم دستگاه را به صورت دستی هم خواهید داشت. این بوم 12 متری یک عرض سمپاشی قابل قبولی را برای شرایط جغرافیایی مختلف و انواع زمین کشاورزی و باغ و شیب آن در اختیار کشاورز می گذارد و راندمانی نزدیک به سمپاشی12 تا 15 هکتار در روز دارد. این دستگاه یک پاشش یکنواخت و پودری برای انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع دارد. یعنی عملیات سمپاشی و محلول پاشی توسط آن کمتر تحت تأثیر باد قرار می گیرد و می توانید مناطق وسیعی از محصولات را در کمترین زمان ممکن سمپاشی و محلول پاشی کنید.

 


 

ماهیت دستگاه

این سمپاش سوار شونده پشت تراکتوری با عملکرد مکانیکی کار می کند و به کمک به شاسی استاندارد روی  تراکتورهای تیپ 2 نصب می شود. این سمپاش بوم‌دار برای سمپاشی، از نیروی محرکه ای که از شافت گاردان 4 شاخه‌ ای تراکتور به پمپ و فن دستگاه وارد می شود کمک می گیرد. درواقع پمپ برتولینی این دستگاه از نیروی مذکور استفاده کرده و محلول یا سم درون مخزن را به سمت شیرهای پاشش دستگاه روانه می کند و سپس با یک فشار داخلی سمپاشی صورت می گیرد. پمپ دستگاه ساخته کشور چین است و ظرفیت آبدهی (دبی) 90  لیتر در دقیقه با فشار 30 بار دارد.

دستگاه به یک پرکن مخزن از نوع مکشی مجهز است و از سیستم مکش پمپ برتولینی برای پرکردن مخزن استفاده می کند. پایه ‌های قابل تنظیم شیر هیدرولیک و شیر تنظیم فشار سم دستگاه هم راحتی کار با آن را برای راننده و اوپراتور تضمین می کند. دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع پاشش بین ۳۰ تا ۱۲۰ سانتی متر را دارد و برای محافظت از دستگاه در مقابل آسیب‌ دیدگی در ناهمواری های احتمالی زمین های زراعی و باغات یک سیستم تعلیق بوم روی آن تعبیه شده است.

ویژگی کالا

جنس مخزن 400 لیتری این دستگاه از جنس پلی اتیلن مرغوب و مقاوم درمقابل خوردگی و اشعه خورشید است. البته مخازن مجزا جهت شستشوی سیستم و شستشوی دست نیز  دارد و به یک سیستم همزن هیدرولیک مجزا از جریان برگشت پمپ هم مجهز است تا یک سمپاشی باکیفیت و ایمن برای شما انجام بدهد. شما امکان نصب یک شلنگ 50 متری و یک لانس هم روی شاسی این سمپاش خواهید داشت. همچنین دستگاه یک شیر کنترل با 3 خروجی برای شیلنگ ‌کشی جداگانه‌ به هر بخش از بوم و اتصال لانس به سمپاش هم دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*90*202 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    بوم دار
  • ظرفیت مخزن
    400 لیتر
  • آبدهی(دبی)
    90 لیتر در دقیقه
  • فشار
    30 بار
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • کشور سازنده پمپ
    چین
  • طول بوم
    12 متر
  • لانس
    دارد
  • تعداد لانس
    1
  • اندازه شیلنگ
    50 متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز