اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی

دستگاه تک دوخت عریض پلاستیک با طول دوخت 30 سانتی متر با تایمر

VN-21095
5 (از 3 نظر)
ابعاد: 45*12*20 سانتی متر
طول دوخت: 30 سانتی متر
عرض دوخت: 5 میلی متر
توان: 250 وات
وزن: 3.25 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تک دوخت عریض پلاستیک با طول دوخت 30 سانتی متر با تایمر

دستگاه تک دوخت عریض پلاستیک با طول دوخت 30 سانتی متر با تایمر
 
کاربرد و کارایی
 
دستگاه تک دوخت و برش پلاستیک قابلیت دوخت زدن بسته بندی با استفاده از نایلون های شفاف  و پلاستیک های نازک محصولات مختلفی اعم از انواع خشکبار، آجیل، حبوبات، بیسکویت، چیپس، ماکارونی و مواد پودری مانند پودر شکلات، قهوه و چای، ادویه‌ جات و ... را دارد. این دستگاه دوخت با طول دوخت 30 سانتی متر می تواند در صنایع و مشاغل کوچک و بزرگ و کسب ‌و کارهای خانگی متنوعی به کار گرفته شود و هر محصولی که برای عرضه بهتر محصولات خود نیاز به پلمپ کامل درب پاکت‌ های پلاستیکی  و امکان نمایش شفاف دارند را بسته بندی کند. سرعت بالا و استهلاک پایین دستگاه باعث شده تا بتوانید به صورت تمام وقت برای بسته بندی مستحکم و پلمپ شده محصولات از آن استفاده کنید. دستگاه تک دوخت عریض پلاستیک با طول دوخت 30 سانتی متر با تایمر برای زدن انواع دوخت ساده، چند خط، شطرنجی روی بسته های محصولات در بهترین کیفیت مناسب است. حداکثر سایز قابل دوخت دستگاه نیز 30 سانتی متر و عرض دوخت آن هم 5 میلی متر است. 
 
ماهیت دستگاه
 
این دستگاه تک دوخت درواقع یک دستگاه‌ دوخت یا پرس رومیزی و دستی است که با کمک یک پدال دستی کار دوخت یا پرس و بسته ‌بندی محصولات مختلف را انجام می دهد. یعنی اوپراتور دستگاه باید پاکت محصول را بین دو فک حرارتی با روکش تفلون قرار داده و پدال آن با دست را بر روی دو لبه بسته‌ بندی فشار بدهد تا درب بسته توسط پرس های حرارتی دوخته شود. تایمر تعبیه شده روی دستگاه کار با آن را بسیار ساده کرده و تنها کافی ا‌ست تا دستگاه را به مدت چند دقیقه روشن بگذارید تا گرم شود و سپس تایمر آن را مناسب با حجم و نوع کار خود تنظیم کنید. برق مصرفی این دستگاه دوخت رومیزی ساخت ایران تک‌فاز با ولتاژ 220 شهری است و با توان دوخت 250 وات کار می کند.
 
ویژگی کالا
 
دستگاه تک دوخت عریض پلاستیک با طول دوخت 30 سانتی متر با تایمر از بدنه ای از جنس آلومینوم با رنگ الکترواستاتیک ضد زنگ ساخته شده است. دستگاه تک دوخت مذکور از باکیفیت ترین متریال موجود در بازار برای بسته بندی استفاده می کند و می تواند یک گزینه عالی و متناسب با استانداردهای بهداشتی بسته‌ بندی مواد غذایی باشد. ابعاد دستگاه 20 در 12 در 45 سانتی متر است و تنها 3.25 کیلوگرم وزن دارد. یعنی می توانید در کمترین فضاهای ممکن از این دستگاه برای انجام کارهای مربوط به دوخت و برش بسته‌ بندی ها استفاده کنید. سهولت در نصب و جایگزینی رول و فیلم دستگاه نیز سرعت کار آن را تضمین می کند و فرآیند تولید و ارائه محصول شما را در بهترین بهره‌وری نگه می دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    45*12*20 سانتی متر
  • طول دوخت
    30 سانتی متر
  • عرض دوخت
    5 میلی متر
  • توان
    250 وات
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    3.25 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • کشور سازنده
    ایران
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع دستگاه
    رو میزی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز