اشتراک گذاری

دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی دهانه ۱۵CM

VN-23409
ابعاد: 15*30*35 سانتی متر
نوع کارکرد: دستی
ظرفیت کارکرد سیل: 800 عدد در ساعت
ولتاژ مصرفی: 220 ولت
کمترین قطر دهانه: 3 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

6,500,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

6,500,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سیل القایی دهانه ۱۵CM

دستگاه سیل القایی دهانه 15CM یکی دیگر از تجهیزات بسته بندی می باشد که در صنایع غذایی و داروسازی به منظور پلمپ درب بطری های مختلف از آن استفاده می شود. این وسیله به صورت دستی کار می کند و حداقل قطر دهانه 3 سانتی متر را می تواند پلمپ کند. ظرفیت کارکرد سیل در این دستگاه 800 عدد در ساعت می باشد. با کمک این دستگاه می توان مواد مختلف را تازه نگه داشت و زمان ماندگاری آن را نیز افزایش داد.

دستگاه سیل القایی دهانه 15CM

در صورتی که می خواهید کار بسته بندی و پلمپ درب بطری ها را خودتان انجام دهید، می توانید از وسیله ای با نام دستگاه سیل القایی دهانه 15CM استفاده نمایید که عملکرد آن به صورت دستی می باشد. این دستگاه یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنایع غذایی، دارویی و حتی شیمیایی می باشد که در صورتی که یک کارگاه و یا تولیدی کوچک در این زمینه دارید، قطعا می تواند برای شما بسیار پر استفاده باشد. با کمک این دستگاه می توانید انواع ظروف شیشه ای، پت، پلی اتیلن و بسیار موارد دیگر را پلمپ نمایید. روش کار در این دستگاه به صورت سیل القایی می باشد که معمولی ترین روش در امر بسته بندی دهانه ظروف می باشد. 

دستگاه سیل القایی دهانه 15CM

ویژگی ها و مشخصه های دستگاه سیل القایی با دهانه 15CM 

 دستگاه سیل القایی دهانه 15CM یک دستگاه کوچک است که ابعاد آن برابر با 15*30 در 35 سانتی متر می باشد. با کمک این دستگاه می توان درب ظروف و یا بطری هایی با دهانه 30 تا 150 میلیمتر(3 تا 15 سانتی متر) را پلمپ کرد. وزن کم این دستگاه که جنس بدنه آن از پلاستیک می باشد و اندازه کوچک آن موجب شده تا جابجایی آن بسیار راحت بوده و کار با آن نیز بسیار ساده باشد. دارا بودن نمایشگر نیز باعث می شود تا کار با آن ساده تر گردد. ظرفیت کارکرد سیل در این دستگاه، حداکثر 800 عدد در ساعت می باشد و برای کار نیاز به برق 220 ولت عادی دارد. این دستگاه طول عمر بالا و ساختار با کیفیتی دارد و روش استفاده از آن بسیار ساده است. این دستگاه از بابت مصرف انرژی نیز جز دستگاه های کم مصرف محسوب می شود.

نحوه عملکرد سیل القایی دهانه 15CM

عملکرد دستگاه سیل القایی دهانه 15CM به صورت القای الکترومغناطیسی بوده که در واقع با انتقال حرارت به صورت کاملا کنترل شده کار خود را انجام می دهد. نحوه کار بدین صورت است که حرارت به واشر فویل یا ورق آلومینیومی که در دهانه بطری قرار گرفته داده شده و از این طریق پلمپ انجام می گیرد. در واقع حرارت وارده به این ورقه آن را به میزان لازم نرم یا به اصطلاح ذوب کرده و در جای خود محکم می کند. در واقع پس از قرار دادن ورق آلومینیوم، گوشتکوب یا دسته القایی را بر روی درب قرار داده و چند ثانیه آن را به همین شکل نگه می داریم تا عملیات سیل القایی کامل شود. با کمک این سیستم می توان ظروف PP، PVC، PET و همچنین PE را پلمپ کرد.

این دستگاه دارای قابلیت تنظیم قدرت دستگاه می باشد و همچنین مجهز به سیستم خنک کننده می باشد که قطعا در عملکرد آن تاثیرگذار خواهد بود. با کار با این دستگاه نگرانی از بابت سوختگی نباید داشته باشید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    15*30*35 سانتی متر
  • نوع کارکرد
    دستی
  • ظرفیت کارکرد سیل
    800 عدد در ساعت
  • ولتاژ مصرفی
    220 ولت
  • کمترین قطر دهانه
    3 سانتی متر
  • بیشترین قطر دهانه
    15 سانتی متر
  • وزن دستگاه
    ۵
  • قابلیت تنظیم قدرت دستگاه
    دارد
  • نمایشگر
    دارد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز