اشتراک گذاری

شانه جوجه کشی

شانه تخم بلدرچین 96 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی

VN-23489
کاربری: جهت استفاده در دستگاه جوجه کشی
ظرفیت تخم بلدرچین: 96 عدد
رنگ: سفید
ابعاد: 30*30 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات شانه تخم بلدرچین 96 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی

یکی از وسایل ضروری در مزارع پرورش طیور، شانه تخم بلدرچین 96 عددی می باشد. این شانه تخم به منظور قرار گیری در دستگاه جوجه کشی طراحی شده و ظرفیت آن، معادل قرار گیری و نگهداری از ۹۶ عدد تخم نطفه دار بلدرچین می باشد.

معرفی شانه تخم بلدرچین 96 عددی

در مزارع پرورش انواع طیور، با تجهیزات و وسایل مخصوصی آشنا خواهید شد که استفاده از آنها در روند جوجه کشی، بسیار ضروری می باشد. در واقع برای انجام فرایند جوجه کشی به وسایل مخصوصی نیاز دارید. شانه تخم بلدرچین 96 عددی یکی از وسایل مورد استفاده در دستگاه های جوجه کشی می باشد که به صورت انحصاری برای نگهداری از تخم های نطفه دار بلدرچین طراحی شده است.

شانه تخم در واقع از وسایل نگهداری و حفاظت از تخم های نطفه دار پرندگان است که در دستگاه جوجه کشی آسیب نبینند. توجه داشته باشید که استفاده از شانه تخم، تنها تا زمان تبدیل شدن نطفه پرندگان به جنین کاربرد دارد و پس از آن می توانید از شانه ها تخم برای پارت بعدی جوجه کشی استفاده کنید.

شانه تخم بلدرچین 96 عددی

کاربرد شانه تخم بلدرچین مناسب دستگاه جوجه کشی

همان طور که عنوان شد کاربرد اصلی شانه تخم بلدرچین 96 عددی، نگهداری از تخم های نطفه دار بلدرچین می باشد. از آن جایی که تخم های بلدرچین ابعاد بزرگ تر و وزن بیشتری نسبت به تخم سایر پرندگان دارد، ابعاد شانه تخم آن نیز بزرگ تر خواهد بود و تنها برای بلدرچین قابلیت استفاده خواهد داشت. پس از این که تخم های نطفه دار در شانه 96 عددی تخم بلدرچین قرار گرفتند، با استفاده از یک تیغه، پوشانده می شوند. در حقیقت تیغه ها باید به سمت بالا قرار گیرد تا بتواند به طور کامل از تخم ها محافظت کند.

سپس شانه تخم را در دستگاه جوجه کشی و بر روی قسمتی به نام راک قرار می دهند. راک موجب چرخش شانه تخم و حرکت تخم های نطفه دار می شود و تا حرارت دستگاه جوجه کشی به تمام نقاط تخم بلدرچین برسد. باید بدانید که استفاده از دستگاه جوجه کشی بدون شانه تخم، امکان پذیر نخواهد بود و برای جوجه کشی هر کدام از پرندگان بومی نظیر کبک، قرقاول، مرغ و ... باید از شانه تخم های مخصوص آن ها برای فرایند جوجه کشی، بهره بگیرید.

مشخصات و ویژگی های شانه تخم بلدرچین 96 تایی

یکی از مهمترین ویژگی هایی که قبل از خریداری شانه تخم بلدرچین 96 عددی باید به آن توجه کنید، جنس شانه تخم می باشد. از آن جایی که قرار است از شانه تخم بلدرچین در دستگاه جوجه کشی با حرارت بالا استفاده شود، لازم است تا این شانه ها از موادی ساخته شوند که توانایی مقاومت در برابر حرارت دستگاه را دارا باشند. از این جهت امروزه از موادی به نام پلی پروپیلن برای ساخت انواع شانه های تخم استفاده می شود.

از این جهت شانه های تخم بلدرچین علاوه بر مقاومت در برابر دمای بالا، در برابر انواع محلول ها ضدعفونی کننده نیز مقاوم است و می توان آنها را به راحتی شست و شو داد. ابعاد این شانه تخم معادل 30*30 سانتی متر می باشد و استفاده از تیغه های پهن برای نگهداری از تخم های بلدرچین، از دیگر مزیت های آن به حساب می آید. توجه داشته باشید که رنگ این شانه تخم، سفید می باشد و در دستگاه جوجه کشی تغییر رنگ نخواهد داد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربری
    جهت استفاده در دستگاه جوجه کشی
  • ظرفیت تخم بلدرچین
    96 عدد
  • رنگ
    سفید
  • ابعاد
    30*30 سانتی متر
  • جنس
    پلی پروپیلن
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز