اشتراک گذاری

شانه جوجه کشی

شانه تخم شتر مرغ 2 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی

VN-23493
ظرفیت تخم شترمرغ: 2 عدد
رنگ: قرمز
ابعاد: 15*30 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات شانه تخم شتر مرغ 2 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی

شانه تخم شتر مرغ 2 عددی مناسب برای جوجه کشی تخم شتر مرغ بوده و از جنس پلی پروپیلن که کیفیت و دوام بالایی دارد ساخته می شود. شانه تخم شتر مرغ ظرفیت 2 عددی مناسب برای تخم شتر مرغ هایی با وزن 1050 گرم الی 2250 گرم بوده و طراحی این شانه به گونه ای است که اکسیژن رسانی به تخم را به خوبی انجام می دهد. شانه تخم شترمرغ 2 عددی نسبت به حرارت خم نشده و یا تغییر شکل نمی دهد.

شانه تخم شتر مرغ 2 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی

امروزه انواع دستگاه های جوجه کشی مناسب برای انواع تخم پرنده تولید و عرضه شده که با استفاده از آنها می توان به راحتی اقدام به جوجه کشی کرده و از این روش به عنوان یک منبع درآمد استفاده کرد. هر دستگاه جوجه کشی شانه مناسب با نوع تخم مورد نظر را داشته و از آنجایی که تخم شتر مرغ نسبت به سایر تخم ها سایز بزرگتری دارد، نیاز است تا محل قرارگیری تخم ها در شانه تخم شتر مرغ، نسبت به سایر تخم ها بزرگتر باشد از این رو برای تخم های شتر مرغ شانه های مخصوص تولید و عرضه می شود. شانه تخم شتر مرغ 2 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی از جنس پلی پروپیلن بوده و از آنجایی که تخم های شترمرغ نیاز دارند تا در دوره ستر رطوبت آنها گرفته شود و این کار نیاز به حرارت بالایی دارد، این شانه ها در برابر حرارت بالا مقاوم بوده و به راحتی تغییر شکل نمی دهند. شانه تخم شتر مرغ 2 عددی جهت استفاده در دستگاه جوجه کشی بوده و به رنگ قرمز می باشد.

شانه تخم شتر مرغ 2 عددی

شانه تخم شتر مرغ:

شانه تخم شتر مرغ 2 عددی مناسب برای انواع تخم شتر مرغ از 1050 گرم تا 2250 گرم بوده و در استفاده طولانی مدت کیفیت و مقاومتشان را به راحتی از دست نمی دهند از این رو استفاده از شانه تخم شتر مرغ 2 عددی مقرون به صرفه و مناسب برای صنایع جوجه کشی و یا مصارف خانگی می باشد. ابعاد شانه تخم شتر مرغ 2 عددی  15*30 سانتی متر بوده و همچنین تقویت شده نسبت به مدل های مشابه می باشد. بر روی شانه تخم شتر مرغ دو حفره وجود دارد که تخم ها درون این حفره های قرار گرفته و داخل دستگاه جوجه کشی گذاشته می شوند تا بقیه مراحل و عملیات مربوط به جوجه کشی سپری شود. از مهمترین مزیت و ویژگی شانه تخم شتر مرغ به ظرفیت دو عدد تخم می توان به هوادهی مناسب به اطراف پوسته تخم شتر مرغ که مسئله مهمی در امر جوجه کشی می باشد اشاره کرد.

ویژگی و مشخصات شانه تخم شتر مرغ

شانه تخم شترمرغ با ظرفیت 2 عدد تخم تهیه شده از مرغوب ترین مواد اولیه نو بوده و به دلیل استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت هنگام قرارگیری در برابر حرارات گاز سمی از خود تولید نمی کند. شانه تخم شتر مرغ از جنس پلی پروپیلن ساخته شده و طراحی این شانه ها به گونه است که هوا رسانی به تخم ها به خوبی انجام شده و در صورت حرکت کردن راک ها، تخم ها در جای خود ثابت بوده و تکان نمی خورند. میزان دوام و ماندگاری شانه تخم شتر مرغ در برابر رطوبت مرحله هچر و یا حرارت مرحله ستر بسیار مقاوم و با دوام بوده و به راحتی خم نمی شوند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت تخم شترمرغ
    2 عدد
  • رنگ
    قرمز
  • ابعاد
    15*30 سانتی متر
  • جنس
    پلی پروپیلن
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز