اشتراک گذاری

شانه جوجه کشی

شانه تخم مرغ 42 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی

VN-23491
ظرفیت تخم مرغ: 42 عدد
رنگ: سفید
ابعاد: 30*30 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات شانه تخم مرغ 42 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی

شانه تخم مرغ 42 عددی مورد استفاده در جوجه کشی های صنعتی یا خانگی بوده و جنس آن از نوع پلی پروپیلن می باشد که کیفیت و دوام بالایی دارد. شانه تخم مرغ به گونه ای طراحی شده تا توزیع حرارت و اکسیژن رسانی به تخم ها به صورت یکنواخت انجام شده و همچنین از حرکت و تکان خوردن تخم ها هنگام جابجایی و یا هنگام حرکت راک ها جلوگیری شود. شانه تخم مرغ با ظرفیت 42 عدد تخم بسیار سبک بوده و حمل و جابجایی آنها آسان می باشد.

شانه تخم مرغ 42 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی

شانه جوجه کشی مهمترین بخش در فرآیند تولید جوجه می باشد زیرا که باید شانه مناسب با نوع تخم مرغ انتخاب شده و همچنین مواد به کار رفته در تولید آن مرغوب و با کیفیت باشند تا در صورت قرارگیری در برابر حرارت استحکام خود را از دست ندهند و خراب نشوند. شانه تخم مرغ 42 عددی در ابعاد 30*30 سانتی متر بوده و جنس آن از نوع پلی پروپیلن می باشد.

این شانه مناسب برای تخم های اردک و یا مرغ بوده و ظرفیت آن 42 عدد تخم می باشد. شانه تخم مرغ 42 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی در رنگ سفید تولید و عرضه شده و همچنین از قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن نیز برخوردار می باشد که این امر موجب افزایش بهداشت نیز می شود. شانه تخم مرغ با ظرفیت 42 عددی در مرحله ستر از فرایند جوجه کشی برای قرار دادن تخم مرغ ها در برابر حرارت مورد استفاده بوده و به دلیل استفاده از مواد مرغوب در تولید این شانه، از دوام و ماندگاری بالایی در برابر حرارت برخوردار بوده و به راحتی شل و یا خم نمی شود.

شانه تخم مرغ 42 عددی

انواع شانه تخم مرغ  مناسب دستگاه جوجه کشی

شانه تخم مرغ مناسب برای دستگاه جوجه کشی ظرفیتی برابر با 42 عدد تخم مرغ در هر شانه را داشته و هر حفره موجود بر روی شانه شامل شاخک هایی است که موجب می شود تا تخم های نطفه دار به خوبی در جای خود قرار گرفته و هنگام چرخش راک ها جابجا نشود. شانه تخم مرغ 42 عدد مناسب دستگاه جوجه کشی به گونه ای طراحی شده تا توزیع هوای یکنواخت و اکسیژن رسانی برای هر تخم به خوبی انجام شود. شانه تخم مرغ با ظرفیت 42 عددی با بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا و در رنگ سفید تولید و عرضه می شود. ابعاد شانه تخم مرغ با تعداد ظرفیت تخم 42 عدد، ابعادی برابر با 30*30 سانتی متر داشته و بسیار مقاوم می باشد.

ویژگی شانه تخم مرغ مناسب برای دستگاه جوجه کشی:

وجود 4 عدد شاخک بزرگ در هر شانه موجب می شود تا شما شانه ها را به راحتی بر روی هم قرار دهید. شانه تخم مرغ 42 عددی مناسب برای استفاده در انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی و یا خانگی می باشد. شانه تخم مرغ 42 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی به گونه ای طراحی شده تا شما به راحتی بتوانید انها را بدون هیچ گونه تغییر در کیفیت شان شستشو دهید. شانه تخم مرغ 42 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی  به دلیل جنس مواد به کار رفته در آن وقتی در برابر حرارت و گرما قرار می گیرد، گازی سمی که موجب خراب شدن تخم های نطفه دار می شود تولید نکرده و همچنین ساختار ظاهری آن دچار دگرگونی نمی شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت تخم مرغ
    42 عدد
  • رنگ
    سفید
  • ابعاد
    30*30 سانتی متر
  • جنس
    پلی پروپیلن
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز