اشتراک گذاری

شانه جوجه کشی

شانه تخم کبک 64 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی

VN-23490
ظرفیت تخم کبک: 64 عدد
ظرفیت تخم قرقاول: 64 عدد
رنگ: سفید
ابعاد: 30*30 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات شانه تخم کبک 64 عددی مناسب دستگاه جوجه کشی

شانه تخم کبک 64 عددی، از جمله مهم ترین و کاربردی ترین وسیله هایی است که در فرایند جوجه کشی پرندگان، از آن استفاده خواهد شد. شانه تخم متناسب با تخم نطفه دار هر پرنده، شکل متفاوتی دارد و مطابق با میانگین وزن تخم های نطفه دار و همچنین مقاومت در برابر حرارت بالا، طراحی شده است.

شانه تخم کبک 64 عددی

در مزارع و سالن های جوجه کشی و پرورش پرندگان، تجهیزات و وسایل متعددی به چشم می خورند که هر کدام از آن ها برای انجام فرایند جوجه کشی، اهمیت بالایی خواهند داشت. یکی از مهم ترین وسایلی که می تواند در جوجه کشی تاثیر چشمگیری داشته باشد، شانه تخم می باشد. شانه تخم در واقع وسیله ای از جنس پلاستیک فشرده شده است که تخم های نطفه دار تا زمانی که تبدیل به جنین شوند، در آن نگهداری خواهند شد.

با توجه به وزن و اندازه های مختلف تخم های نطفه دار پرندگان، برای هر کدام از آن ها از شانه تخم مخصوصی استفاده می شود. شانه تخم کبک 64 عددی، شانه تخم مخصوص کبک و قرقاول می باشد که کاملا متناسب با تخم این دسته از پرندگان بومی طراحی شده است. این شانه دارای ظرفیت ۶۴ عددی می باشد و از ضروری ترین وسایل در سالن های پرورش طیور به حساب می آید.

شانه تخم کبک 64 عددی

کاربرد و عملکرد شانه تخم کبک و قرقاول 64 عددی

همان طور که ذکر شد، شانه تخم کبک 64 عددی، وسیله ای کاربردی برای نگهداری از تخم های نطفه دار پرندگان می باشد. برای این که تخم های نطفه دار به جنین تبدیل شوند، باید به وسیله شانه تخم کبک، درون دستگاه مخصوصی قرار گیرند. شانه تخم در جایگاهی به نام راک، در دستگاه های مخصوص جوجه کشی قرار خواهند گرفت و حرارت اعمال شده در دستگاه، موجب تبدیل نطفه ها به جنین خواهد شد.

یکی از ویژگی های مهم شانه تخم را می توان تیغه های آن دانست. بر روی هر جایگاه تخم، تیغه های مخصوصی قرار گرفته اند که از افتادن تخم در اثر چرخش راک، جلوگیری می کنند. لازم به ذکر است که عملکرد صحیح شانه تخم به جنس آن بستگی دارد. شانه تخم باید در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان دهد و دچار تغییر شکل نشود.

مشخصات شانه تخم کبک 64 تایی

شانه تخم کبک 64 عددی از جنس پلی پروپیلن مرغوب ساخته شده است که بیشترین مقاومت را در دمای ۳۷ درجه دستگاه جوجه کشی، دارد. لازم به ذکر است که استفاده از شانه تخم های بی کیفیت، می تواند سم مخصوصی را در برابر حرارت آزاد کند و موجب آلودگی تخم نطفه دار پرندگان شوند. از این جهت در هنگام خریداری این محصول، از جنس آن اطمینان حاصل کنید. شانه 64 عددی تخم کبک به شکل مربع در ابعاد 30*30 سانتی متر طراحی شده است و رنگ آن نیز سفید می باشد.

یکی دیگر از مزیت های چشمگیر این شانه تخم را می توان قابلیت شست و شوی آن دانست. بدین ترتیب که شما می توانید در هر پارت از جوجه کشی، به طور کامل شانه تخم را بشوئید و ضدعفونی کنید تا از انتقال آلودگی و میکروب به تخم های نطفه دار جلوگیری شود. لازم به یادآوری است که این مدل از شانه تخم، در برابر انواع مواد شوینده و حرارت دستگاه جوجه کشی کاملا مقاوم بوده و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نخواهد شد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت تخم کبک
    64 عدد
  • ظرفیت تخم قرقاول
    64 عدد
  • رنگ
    سفید
  • ابعاد
    30*30 سانتی متر
  • جنس
    پلی پروپیلن
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز