اشتراک گذاری

داروهای طیور

آنتی بیوفین داروی گیاهی ویژه طیور

VN-23498
نوع دارو: گیاهی
توصیه مصرف: در 3 روز اول دوره پرورش
در زمـان درگیری گله با بیماری های عفونی به ویژه عفونت های گوارشی
در زمان بروز استرس های محیطی و واکسیناسیون به منظور تنظیم فلور طبیعی روده (به عنوان پِربیوتیک)
موارد مصرف: پیشگیری و درمان ضایعات و عفونت های دستگاه گوارش
پیشگیری از بیماری های عفونی بدون ایجاد مقاومت داروئی
زمان مصرف: 1 تا 3 روزگی
مقدار مصرف: 1 لیتر از هر کدام در 1000 لیتر آب آشامیدنی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آنتی بیوفین داروی گیاهی ویژه طیور

آنتی بیوفین داروی گیاهی ویژه طیور می باشد که بسیار برای جلوگیری از عفونت های قارچی موثر است. مرغداری های ارگانیک با توجه به اینکه این دارو گیاهی بوده و به منظور پیشگیری از بیماری و استفاده از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود بسیار از آنتی بیوفین استقبال می کنند همینطور خوب است بدانید که در نهایت تلفات جوجه ها را بسیار کاهش می دهد. نکته مهمی که در مصرف این دارو وجود دارد منع مصرف آن با واکسن های آشامیدنی است زیرا تاثیر هر دو را خنثی می کند. 

داروی آنتی بیوفین داروی گیاهی ویژه طیور

آنتی بیوفین یک داروی صد در صد گیاهی بوده که برای طیور در جهت جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری ها همچنین تکثیر قارچ های بیماری زا استفاده می شود. آنتی بیوفین داروی گیاهی همانطور که از نامش پیدا است صد در صد طبیعی بوده که تشکیل شده از آویشن باغی، زنیان، و بسیاری دیگر از دارو های گیاهی می باشد. همینطور از ترکیباتی که در این دارو بسیار موثر هستند می توان به ترکیبات فنلی یعنی تیمول، کارواکرول، پاراسیمول و سیئول اشاره کرد. با توجه به نحوه فرموله این دارو اگر به صورت مجزا استفاده شود اثربخش خود را دارد اما در صورتیکه که اجزا باهم استفاده شوند اثربخشی دارو را تقویت می کنند و نتیجه سریع تر در عین حال مطلوبی خواهید گرفت.

آنتی بیوفین داروی گیاهی

خواص درمانی دارو آنتی بیوفین

همانطور که از نام این دارو پیدا است کارایی همانند آنتی بیوتیک ها دارد با این تفاوت که آنتی بیوفین داروی گیاهی بوده و در مدت استفاده و حتی در آینده از عوارض کمتری برخوردار است. آنتی بیوفین با توجه به اینکه باعث مهار و جلوگیری از تکثیر قارچ ها می شود بیشترین اثربخشی خود را در بخش دستگاه گوارش طیور دارد و با توجه به اینکه اثرات تدریجی برای جلوگیری از بیماری دارد بهترین زمان مصرف برای جلوگیری و پیشگیری از بیماری است نه زمانیکه بیماری عود کرد زیرا این دارو مقاومت دارویی در بدن طیور ایجاد نمی کنند. در زمان اوج بیماری برای کمک به آنتی بیوتیک های مصرفی می توان در جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری، عفونت های قارچی از آنتی بیوفین استفاده کرد. 

موارد و نحوه مصرف آنتی بیوفین

در ابتدا خوب است بدانید که موارد مصرف داروی آنتی بیوفین برای پیشگیری و کمک به درمان ضایعات و عفونت های قارچی دستگاه گوارش طیور می باشد و همینطور در عین حال وظیفه سالم سازی دستگاه گوارش را در کوتاه ترین زمان ممکن بر عهده دارد. بزرگترین مزیت استفاده از  این دارو این است که به هیچ عنوان مقاومت دارویی ایجاد نمی کند و در صورت نیاز به راحتی  می توانید از هر داروی دیگری استفاده کنید. یکی از بزرگترین مزایایی که در این دارو وجود دارد وجود فیتوبیوتیک و محرک رشد است.

بهتر است این دارو برای پرندگانی چون کبک، مرغ، بوقلمون و ... استفاده شود بدین صورت که در 3 روز اول پرورش با توجه به اینکه گله درگیری های بسیاری با بیماری های عفونی و همینطور استرس های واکسیناسیون دارد بهترین زمان مصرف این دارو می باشد زیرا فلور طبیعی معده را تنظیم می کند.

مهمترین نکته ای که وجود دارد مقدار مصرف آنتی بیوفین داروی گیاهی می باشد که باید 1 لیتر دارو را با 1000 لیتر آب مخلوط کرد و در مدت 8 ساعت در سه روز پشت هم به طیور داد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • توصیه مصرف
    در 3 روز اول دوره پرورش
    در زمـان درگیری گله با بیماری های عفونی به ویژه عفونت های گوارشی
    در زمان بروز استرس های محیطی و واکسیناسیون به منظور تنظیم فلور طبیعی روده (به عنوان پِربیوتیک)
  • موارد مصرف
    پیشگیری و درمان ضایعات و عفونت های دستگاه گوارش
    پیشگیری از بیماری های عفونی بدون ایجاد مقاومت داروئی
  • زمان مصرف
    1 تا 3 روزگی
  • مقدار مصرف
    1 لیتر از هر کدام در 1000 لیتر آب آشامیدنی
  • طول دوره مصرف
    8 ساعت در روز (تا 3 روز)
  • ترکیبات دارو
    آویشن باغی، زنیان، تیمول، کارواکرول، پاراسیمول و سینئول.
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز