اشتراک گذاری

داروهای طیور

آنزوفین اکسترا داروی گیاهی ویژه طیور

VN-23501
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: برای پیشگیری و درمان التهاب و عفونت های تنفسی (برونشیت و سینوزیت)
زمان مصرف: بهبود علائم و عوارض تنفسی
مقدار مصرف: 250 سی سی برای یک واحد 10،000 تایی
ترکیبات دارو: اکالیپتوس گلوبولوس، آویشن باغی، 1و8 سینئول، کامفن، فنکون، ترپینئول
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آنزوفین اکسترا داروی گیاهی ویژه طیور

 آنزوفین اکسترا داروی گیاهی ویژه طیور یکی دیگر از محصولات صد در صد طبیعی  بوده که از خواص و فواید بیشماری برای درمان و بهبودی علائم ناشی از عفونت های تنفسی در پرندگان برخوردار می باشد. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر و مفید راجع به ویژگی ها و خواص این محصول برای شما به اشتراک بگذاریم، با ما تا پایان این متن همراه باشید. 

آنزوفین اکسترا داروی گیاهی ویژه طیور

مصرف داروهای گیاهی به دلیل طبیعی بودن مواد مورد استفاده برای ساخت آن ها در مقایسه با داروهای شیمیایی چه برای انسان و چه حیوانات بیشتر توصیه می شود. در حقیقت این قبیل از داروهای گیاهی علی رغم تاثیر بسزای خود در تسریع روند بهبودی بیماری های مختلف انسان و حیوانات، فاقد هر گونه عوارض جانبی بوده و با اطمینان کامل میتوان برای استفاده از آن ها اقدام نمود. آنزوفین اکسترا داروی گیاهی ویژه طیور بوده که فراورده های مورد استفاده برای تولید آن را گیاهان و مواد موثری نظیر آویشن باغی، اکالیپتوس گلوبولوس، کامفن، ترپینئول، فنکون، 1و 8 سینئول تشکیل می دهد. هر یک از مواد موجود در ترکیبات داروی گیاهی آنزوفین اکسترا دارای خواص منحصر به فردی برای درمان بیماری و ضایعات تنفسی بوده و کنار هم قرار گرفتن آن در مقادیر مشخص باعث تشدید و تقویت اثر یکدیگر می شود. 

 

آنزوفین اکسترا داروی گیاهی ویژه طیور

فواید و خواص داروی گیاهی آنزوفین اکسترا

آنزوفین اکسترا داروی گیاهی ویژه طیور بر حسب مواد موثر موجود در فرمولاسیون ساخت آن دارای خواص منحصر به فردی برای پیشگیری و درمان التهاب و عفونت های تنفسی نظیر برونشیت و سینوزیت بوده و با مصرف صحیح آن مطابق دستورالعمل متخصص تغذیه حوزه دامپزشکی میتوان از بروز مشکلات و ضایعات تنفسی در پرندگان و طیور تا حد امکان جلوگیری به عمل آورد. همچنین خواص درمانی داروی گیاهی ویژه طیور مورد نظر به نحوی است که با تاثیرگذاری بر روی بافت بدن آن ها منجر به شل شدن عضلات تنفسی و در نتیجه افزایش بازده و کارایی تنفس این دسته از حیوانات می گردد. اثرات فوق العاده این داروی گیاهی با توجه به خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی آن بر تسریع روند بهبودی بیماری های تنفسی بسیار نمایان است.

موارد مصرف آنزوفین اکسترا برای طیور

مصرف داروی گیاهی آنزوفین اکسترا معمولا برای پرندگانی نظیر مرغ، بوقلمون، بلدرچین، کبک و ... توصیه شده که طبق تشخیص و نظر دامپزشک باید در مقادیر مشخص در هر لیتر آب آشامیدنی آن ها حل گردد. به طور مثال، با مخلوط نمودن حدود 25 سی سی از این داروی گیاهی در 50 لیتر آب آشامیدنی بعد از 2 تا 3 روز شاهد بهبود تنفس پرندگان خواهیم بود؛ به طوری که بعد از مشاهده کاهش علائم بیماری در طیور، برای تاثیرگذاری کامل این دارو میتوان از آن به صورت اسپری، بخور و یا مه پاش استفاده نمود. دقت داشته باشید که آنزوفین اکسترا داروی گیاهی ویژه طیور به دلیل طبیعی بودن مواد تشکیل دهنده آن، فاقد عوارض جانبی بوده و در صورت تجویز پزشک بهتر است که از مصرف آن به همراه واکسن های آشامیدنی خودداری شود. همچنین مقدار مصرفی داروی گیاهی آنزوفین اکسترا بر حسب نوع و روند رشد طیور متغیر بوده و بعد از انجام آزمایشات بالینی توسط متخصص تغذیه حوزه دامپزشکی مقدار آن تشخیص داده می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    برای پیشگیری و درمان التهاب و عفونت های تنفسی (برونشیت و سینوزیت)
  • زمان مصرف
    بهبود علائم و عوارض تنفسی
  • مقدار مصرف
    250 سی سی برای یک واحد 10،000 تایی
  • طول دوره مصرف
    یکبار اسپری در روز (تا 3 روز)
  • ترکیبات دارو
    اکالیپتوس گلوبولوس، آویشن باغی، 1و8 سینئول، کامفن، فنکون، ترپینئول
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز