اشتراک گذاری

داروهای طیور

بیوهربال داروی گیاهی ویژه طیور

VN-23509
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: - افزایش اشتها در زمان بروز استرس
- بهبود ضریب تبدیل
- محرک رشد
- بهبود کیفیت و افزایش ماندگاری لاشه
- جلوگیری از تکثیر باکتریهای بیماریزا در دان
- محرک سیستم ایمنی
زمان مصرف: 1 روزگی تا کشتار
مقدار مصرف: 1 کیلوگرم در 1 تن دان
ترکیبات دارو: یاهی سیر، آویشن باغی، بادرنجبویه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بیوهربال داروی گیاهی ویژه طیور

بیوهربال داروی گیاهی ویژه طیور از دیگر محصولات متنوع و منحصر به فرد موجود در دسته گیاهان دارویی سایت است که بدلیل خواص و فواید بسیار زیاد خود برای افزایش اشتها در زمان بروز استرس مورد استفاده قرار می گیرد. 

بیوهربال داروی گیاهی ویژه طیور

داروهای گیاهی بیوهربال بر حسب ترکیبات گیاهی مورد استفاده برای ساخت آن و خواص منحصر به فرد مواد موثر موجود در هر یک از آن ها برای بهبود و درمان برخی از مشکلات حیوانات مختلف از قبیل طیور و ... بسیار کاربردی و مفید هستند. در حقیقت، بیوهربال داروی گیاهی ویژه طیور یک نوع محصول صد در صد طبیعی و فاقد هر گونه عوارض جانبی بوده که از فراورده های گیاهی نظیر بادرنجبویه، آویشن باغی و یاهی سیر در فرمولاسیون ساخت آن استفاده شده است. خواص منحصر به فرد مواد موثر در ترکیبات گیاهی داروی گیاهی بیوهربال به عنوان یک پودر جاذب سموم قارچی در خوراک دام و طیور را می توان در موارد متعددی مورد بررسی قرار داد که با توجه به فیزیولوژی دستگاه گوارش طیور از فرمولاسیون اختصاصی برای ساخت آن استفاده می شود. این محصول دانش بنیان با هدف بهبود تغذیه طیور و افزایش اشتهای آنها با جدیدترین متدهای روز دنیا طراحی و تولید شده و دامنه اثر هر یک از اجزای تشکیل دهنده آن باعث تقویت یکدیگر می گردد.

بیوهربال داروی گیاهی ویژه طیور

فواید و خواص داروی صد در صد طبیعی بیوهربال

مکانیسم اثر گذاری هر یک از مواد موثر موجود در ترکیبات سازنده داروی گیاهی ویژه طیور بیوهربال به گونه ای است که مجموع آنها در کنار یکدیگر منجر به افزایش کارآمدی و ترمیم بافت روده پرندگان با توجه فیزیولوژی دستگاه گوارش آنها خواهد شد. بطور مثال، مخمر زیست فعال به عنوان پروبیوتیک باعث افزایش سطح آنزیم های استراز در دستگاه گوارش طیور شده و از این آنزیم ها به عنوان از بین برنده و فعال کننده گروه های فعال مایکوتوکسین ها در دستگاه یاد می کنند. رشد و تکثیر این نوع از میکروارگانیسم ها در روده پرندگان به دلیل تاثیر ضد توکسین خود از رشد و تکثیر میکرو ارگانیسم های مضر جلوگیری کرده و کارایی دستگاه ایمنی بدن طیور را همچون یک محرک رشد در نقش پروبیوتیک افزایش خواهد داد. به طور کل خواص و فواید مصرف بیوهربال داروی گیاهی ویژه طیور را بنا بر تشخیص و تجویز متخصص تغذیه در حوزه دامپزشکی می توان به صورت مواردی نظیر  تسریع روند بهبودی و التیام عوارض ناشی از سموم قارچی و جذب آنها، خواص ضد عفونی کننده و آنتی اکسیدانی به دلیل ممانعت از شکل گرفتن رادیکال های آزاد، تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش کارایی آن با توجه به مواد موثر در ترکیبات گیاهی و همچنین ممانعت از رشد و تکثیر کپک و قارچ در روده طیور و ... بیان نمود.

موارد مصرف داروی بیوهربال برای طیور و پرندگان 

بیوهربال داروی گیاهی ویژه طیور از آنجا که یک داروی کاملا طبیعی بوده، در صورت مصرف صحیح مطابق با دستور العمل ارائه شده توسط متخصص تغذیه دامپزشکی هیچگونه عوارض جدی را برای طیور در بر نخواهد داشت. مصرف این داروی گیاهی و صد در صد طبیعی برای طیور گوشتی، تخمگذار و مادر توصیه شده و مقدار مصرفی آن نیز در هر تن خوراک بر حسب نوع طیور  از 0.5 تا 2 کیلوگرم متغیر میباشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    - افزایش اشتها در زمان بروز استرس
    - بهبود ضریب تبدیل
    - محرک رشد
    - بهبود کیفیت و افزایش ماندگاری لاشه
    - جلوگیری از تکثیر باکتریهای بیماریزا در دان
    - محرک سیستم ایمنی
  • زمان مصرف
    1 روزگی تا کشتار
  • مقدار مصرف
    1 کیلوگرم در 1 تن دان
  • طول دوره مصرف
    کل دوره پرورش
  • ترکیبات دارو
    یاهی سیر، آویشن باغی، بادرنجبویه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز