اشتراک گذاری

داروهای طیور

برونکوفین داروی گیاهی ویژه طیور

VN-23505
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: در پیشگیری و درمان بیماریهای تنفسی بویژه برونشیت
زمان مصرف: بهبود علائم و عوارض تنفسی
مقدار مصرف: 1 لیتر در 1000 لیتر آب آشامیدنی
ترکیبات دارو: اکالیپتوس، رزماری، آویشن باغی، 1و 8 سینئول، کامفن، فنکون و ترپینئول.
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات برونکوفین داروی گیاهی ویژه طیور

در بازار می شود نمونه های مختلفی از دارو های گیاهی طیور را مشاهده کرد که از جمله آنها برونکوفین داروی گیاهی ویژه طیور می باشد. برونکوفین داروی گیاهی ویژه طیور ترکیبی از گیاهان درمانی مختلف مانند رزماری، آویشن باغی و اکالیپتوس تشکیل می دهد. از خواص داروی گیاهی برونکوفین ویژه طیور می توان به درمان التهابات و رفع باکتری در انواع طیور اشاره کرد. میزان مصرف برونکوفین 250 سی سی در 1000 لیتر آب آشامیدنی می باشد.

برونکوفین داروی گیاهی ویژه طیور

بیماری های مربوط به دام و طیور گستره ی متنوعی را شامل می شود که از آن میان می توان به بیماری های تنفسی اشاره کرد. جهت درمان بیماری برونشیت و بیماری های تنفسی طیور دارو های مختلفی در بازار عرضه شده که از جمله آنها داروی گیاهی برونکوفین می باشد. داروی گیاهی برونکوفین ویژه طیور از دارو های دانش بنیان بوده و با مواد اولیه صد در صد طبیعی تهیه می شود. از ترکیبات گیاهی موجود در برونکوفین می توان به رزماری، آویشن باغی، اکالیپتوس و سایر دارو های گیاهی اشاره کرد. وجود این ترکیبات گیاهی موثر در کنار هم در داروی برونکوفین طیور اثرات درمانی قابل توجهی به همراه دارد.

برونکوفین داروی گیاهی ویژه طیور

مکانیسم اثر برونکوفین

از مواد موثره موجود در برونکوفین داروی گیاهی ویژه طیور کامفن، فنکون، تریپنئول و سینئول 8 و 1 می باشد. سینئول که در زمره مونوترپنوئید ها قرار دارد با ورود به سلول های بدن طیور مولکول های IkBa را مهار کرده و موجب کاهش التهاب سلول ها می شود. داروی گیاهی برونکوفین با ترکیبات عالی که دارد حرارت محل عفونت در طیور را کاهش داده و به تسریع گردش خون کمک می کند. نتیجه افزایش خون اجماع بیشتر سلول های ایمنی در محل عفونت و مقابله با بیماری می باشد.

از طرف دیگر داروی برونکوفین گیاهی ویژه طیور با مهار رادیکال های آزاد که تولید آن در هنگام استرس بیشتر می شود به کاهش استرس در طیور کمک می کند. در نتیجه استرس طیور در هنگام درگیری با بیماری های تنفسی کاهش می یابد. ترکیبات داروی گیاهی برونکوفین مخصوص انواع دام از طریق نفوذ به غشاء سلول باکتری به مرگ ویروس ها و باکتری منجر می شود.

در کنار خاصیت ضد میکروبی داروی گیاهی برونکوفین مخصوص طیور این دارو با خاصیت ضد التهابی که دارد به کاهش تولید موکوس کمک می کند. با کاهش موکوس یا خلط تولید شده دستگاه تنفسی و راه های هوایی باز می شود. باز کردن راه های تنفسی با داروی برونکوفین به تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش قدرت مقابله با بیماری های طیور کمک می کند.

کاربرد و نحوه مصرف برونکوفین

مصرف اصلی برونکوفین داروی گیاهی ویژه طیور درمان بیماری های تنفسی در انواع پرندگان می باشد. داروی برونکوفین علاوه بر درمان بیماری های تنفسی مانند برونشیت عوارض واکسیناسیون را نیز از بین می برد و دستگاه تنفسی طیور را ضد عفونی می کند. از دیگر خواص مصرف برونکوفین گیاهی ویژه طیور کاهش التهاب و درد و نیز رفع باکتری و قارچ در طیور می باشد.

ار داروی گیاهی برونکوفین می توان برای انواع مختلف پرندگان از جمله مرغ، بوقلمون، کبک، بلدرچین و ... بهره برد. برای درمان بیماری باید میزان 250 سی سی از دارو را در 1000 لیتر آب حل نمود و به مدت 3 تا 5 روز مورد استفاده قرار داد. جهت درمان و بهبود بیماری باید برونکوفین روزانه 8 ساعت به مصرف طیور برسد. از نکات مهم جهت استفاده از داروی برونکوفین عدم مصرف آن به همراه واکسن های آشامیدنی می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    در پیشگیری و درمان بیماریهای تنفسی بویژه برونشیت
  • زمان مصرف
    بهبود علائم و عوارض تنفسی
  • مقدار مصرف
    1 لیتر در 1000 لیتر آب آشامیدنی
  • طول دوره مصرف
    8 ساعت در روز (تا 3 روز)
  • ترکیبات دارو
    اکالیپتوس، رزماری، آویشن باغی، 1و 8 سینئول، کامفن، فنکون و ترپینئول.
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز