اشتراک گذاری

داروهای طیور

برونکوفین پلاس داروی گیاهی ویژه طیور

VN-23507
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: ضدعفونی کننده دستگاه تنفس
موجب کاهش عوارض واکسیناسیون یا بیماری های تنفسی
اثرات ضد التهابی، تسهیل کننده تنفس، موکولیتیک و مسکن
زمان مصرف: درمان بیماری های تنفسی
مقدار مصرف: 250 سی سی در 1000 لیتر آب آشامیدنی
ترکیبات دارو: اکالیپتوس، رزماری، آویشن باغی، 1و8 سینئول، کامفن، فنکون و ترپینئول.
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات برونکوفین پلاس داروی گیاهی ویژه طیور

برونکوفین پلاس داروی گیاهی ویژه طیور از دیگر محصولات بسیار کاربردی برای بهبود و درمان معضلات تنفسی آن ها بوده که هر یک از فراورده های گیاهی مورد استفاده برای ساخت و تولید آن دارای فواید بیشماری در خصوص رفع این نوع مشکل می باشند. 

برونکوفین پلاس داروی گیاهی ویژه طیور

برونکوفین پلاس یک نوع داروی گیاهی صد در صد طبیعی بوده که ترکیبات سازنده آن را بر اساس فرمولاسیون تولید کننده، گیاهانی موثر و پر فایده نظیر اکالیپتوس، رزماری، آویشن باغی، 1و8 سینئول، کامفن، فنکون و ترپینئول تشکیل می دهد. داروی گیاهی برونکوفین پلاس از خواص منحصر به فردی برای درمان بیماری ها و مشکلات تنفسی مربوط به طیور برخوردار بوده و بنا بر تشخیص متخصص تغذیه در حوزه دامپزشکی میتوان مقدار معینی از آن را در هر لیتر آب آشامیدنی مخلوط نمود. مواد موثر موجود در ترکیبات گیاهی مورد استفاده برای ساخت این محصول در مجموع باعث تقویت تاثیر دیگری شده و به روند بهبودی و درمان مشکلات تنفسی طیور کمک شایانی خواهد نمود. 

خواص و ویژگی های برونکوفین پلاس

خواص و فواید مصرف برونکوفین پلاس داروی گیاهی ویژه طیور را میتوان در قالب موارد متعددی مورد بررسی قرار داد که کاهش عوارض واکسیناسیون و یا بیماری های تنفسی از جمله مهمترین آنهاست. به بیان دیگر، برخی از طیور بر اثر عوارض ناشی از واکسیناسیون ممکن است که مشکلات تنفسی مواجه گردند که در این صورت با تشخیص و تجویز متخصص تغذیه در امور دامپزشکی میتوان با کمک این داروی گیاهی به تسریع روند بهبودی و درمان بیماری آن ها پرداخت. همچنین اثرات ضد التهابی، موکولیتیک و مسکن بودن به دلیل مواد موثر موجود در ترکیبات گیاهی این محصول از دیگر فواید و خواص منحصر به فرد آن بر شمرده می شود و روند تنفس را نیز با مصرف مقدار معینی از برونکوفین پلاس داروی گیاهی ویژه طیور میتوان تسهیل نمود. بد نیست که بدانید، برونکوفین پلاس داروی گیاهی ویژه طیور از اثر ضدعفونی کننده دستگاه تنفسی نیز برخوردار می باشد و مقاومت دستگاهی ایمنی بدن طیور را در برابر آلودگی انواع میکروب ها افزایش می دهد.

موارد مصرف داروی گیاهی برونکوفین پلاس برای طیور

موارد مصرف برونکوفین پلاس داروی گیاهی ویژه طیور بر حسب نوع و مراحل رشد هر یک از طیور با دیگری تفاوت داشته و بنا بر تشخیص دامپزشک معمولا حدود 250 سی سی  از این محصول دارویی را در 1000 لیتر آب آشامیدنی طیور مخلوط نموده و در بازه های زمانی مشخص مطابق دستورالعمل ارائه شده توسط متخصص تغذیه برای مصرف پرندگان در اختیار آن ها قرار می دهند. افراد برای خرید برونکوفین پلاس داروی گیاهی ویژه طیور می توانند  به وب سایت ویترین نت مراجعه نموده و بعد از بررسی مشخصات محصول مورد نظر خود و پرداخت هزینه، آن را بعد از گذشت چند روز درب منزل تحویل بگیرند. دقت داشته باشید که داروی گیاهی برونکوفین پلاس بخاطر طبیعی بودن آن، فاقد هر گونه عوارض جانبی جدی برای مصرف طیور بوده و با تشخیص دامپزشک میتوان از آن برای درمان بیماری های تنفسی و ضد عفونی کردن دستگاه تنفسی پرندگان نظیر جوجه و مرغ و ... کمک گرفت. بدین ترتیب، خطر و آسیبی نیز متوجه انسان ها بعد از مصرف گوشت این دسته از طیور نخواهد شد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    ضدعفونی کننده دستگاه تنفس
    موجب کاهش عوارض واکسیناسیون یا بیماری های تنفسی
    اثرات ضد التهابی، تسهیل کننده تنفس، موکولیتیک و مسکن
  • زمان مصرف
    درمان بیماری های تنفسی
  • مقدار مصرف
    250 سی سی در 1000 لیتر آب آشامیدنی
  • ترکیبات دارو
    اکالیپتوس، رزماری، آویشن باغی، 1و8 سینئول، کامفن، فنکون و ترپینئول.
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز