اشتراک گذاری

پماد

پماد گیاهی زخم دیابت درماهیل

VN-24332
نوع بسته بندی: تیوپی
کاربرد: درمان عفونت های ناشی از زخم دیابت
اثرات دارویی: - ضد التهاب و تورم
- تسریع روند طبیعی درمان شده
- جلوگیری از عفونت زخم دیابت
مواد تشکیل دهنده: نفتاکینونی، آلکانین، شیکونین، فنلی و فلاونوئید
طریقه مصرف: موضعی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پماد گیاهی زخم دیابت درماهیل

پماد گیاهی زخم دیابت درماهیل از جمله داروهایی است که کاملا گیاهی می باشد و ترکیبات بسیار موثر و مفیدی در آن به کار رفته و به خاطر تاثیر مثبتی که این پماد در روند درمان افراد دیابتی داشته، مورد توجه پزشکان و بیماران دیابتی قرار گرفته است. با توجه به اینکه این دارو ضد تورم و ضد التهاب است، از بروز عفونت در زخم بیماران دیابتی جلوگیری می کند و برای بهبود این نوع زخم ها مورد استفاده افراد مبتلا به دیابت قرار گرفته است. بیماران دیابتی به دنبال تاثیرات مثبت این نوع پماد کنجکاو اند تا اطلاعات بیشتر درباره این دارو به دست آورند، پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

کاربرد پماد گیاهی زخم دیابت درماهیل 

بیماران دیابتی در طول دوره بیماری خود، به طور قابل توجهی مبتلا به زخم های دیابتی می باشند و در طول دوره بیماری خود از این زخم ها و ترشحات آن بسیار رنج می برند. از این رو همواره به دنبال روشی اند تا بتوانند از بروز عفونت و التهاب در این زخم ها جلوگیری کنند و روند درمان خود را تسریع ببخشند. از این رو پزشکان و متخصصین و داروسازان به دنبال پیشنهاد بهترین پماد و موثرترین دارو برای تسریع روند بهبود این بیماران اند تا از بروز این زخم ها در این بیماران بکاهند. یکی از موثرترین دارو هایی که در این زمینه تولید شده پماد گیاهی زخم دیابت درماهیل می باشد که کاملا گیاهی بوده و ترکیبات بسیار موثری در آن به کار رفته است.

پماد گیاهی زخم دیابت درماهیل

ویژگی های پماد زخم دیابت درماهیل

از جمله ویژگی های قابل توجهی که پماد گیاهی زخم دیابت درماهیل داشته و بسیار مورد توجه بیماران دیابتی قرار گرفته، تاثیر مثبت این پماد در تسریع روند درمان زخم های دیابتی بوده است. در این زخم ها آثار بسیار گسترده ای از عفونت و التهاب و تورم دیده می‌ شود که برای از بین بردن این آثار، نیاز به مصرف چند دوره از این پماد ها می باشد. بیماران دیابتی به محض آنکه آثار کوچکی از بروز این زخم ها را در بدن خود مشاهده کردند، می‌ توانند لایه نازکی از پماد گیاهی زخم دیابت درماهیل را بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کنند تا از بروز آثار بد تر در این ناحیه جلوگیری نمایند. همچنین باید پیش از مصرف این پماد به شستشوی ناحیه مورد نظر بپردازند تا کاملا عاری از هرگونه وجود میکروب باشد.

مواد تشکیل دهنده پماد گیاهی زخم های دیابتی درماهیل

برای بسیاری از بیماران دیابتی سوال است که چه ترکیباتی در پماد گیاهی زخم دیابت درماهیل به کار رفته و این پماد شامل چه موادی است که اثر فوق العاده ای بر روی این زخم ها داشته است. به عنوان مثال در ناحیه زخم افراد دیابتی آثار التهاب و تورم گسترده‌ ای دیده می شود و زمانی که این افراد توسط پزشکان معاینه شوند، برایشان پمادی تجویز می‌ شود که با خاصیت ضد التهاب و ضد تورم، روند درمان این افراد سریع تر انجام شود‌ به عنوان مثال موادی که در پماد زخم دیابت درماهیل به کار رفته کاملاً گیاهی است و خواص درمانی موثری در روند درمان این افراد داشته است مواد تشکیل دهنده این پماد شامل نفتاکینونی، آلکانین، شیکونین، فنلی و فلاونوئید می باشد که هر کدام به طور جداگانه نقش بسیار موثری برای درمان زخم های افراد دیابتی دارا می باشند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • نوع بسته بندی
    تیوپی
  • کاربرد
    درمان عفونت های ناشی از زخم دیابت
  • اثرات دارویی
    - ضد التهاب و تورم
    - تسریع روند طبیعی درمان شده
    - جلوگیری از عفونت زخم دیابت
  • مواد تشکیل دهنده
    نفتاکینونی، آلکانین، شیکونین، فنلی و فلاونوئید
  • طریقه مصرف
    موضعی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز