اشتراک گذاری

پماد

پماد گیاهی درد مفاصل جینجرول

VN-24391
نوع بسته بندی: تیوپی
کاربرد: درمان آرتروز، روماتیسم، دردهای استخوانی و مفصلی و اسپاسم عضلات
اثرات دارویی: التیام و درمان درد مفاصل
دردهای عضلانی
دردهای موضعی ناشی از گرفتگی عضلات
آسیب دیدگی مفاصل و ضایعات استخوانی
بازسازی غضروف مفاصل
مواد تشکیل دهنده: اسانس زنجبیل، موم عسل، روغن زیتون
طریقه مصرف: موضعی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پماد گیاهی درد مفاصل جینجرول

شاید جالب باشد که بدانید زنجبیل یکی از گیاهان پرخاصیتی است که برای التیام درد مفاصل مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مشتقات آن، پماد گیاهی درد مفاصل جینجرول می باشد. این گیاه را بیشتر به عنوان ادویه ای خوشبو استفاده می کنند که در درمان برخی مشکلات گوارشی موثر می باشد اما امروزه از آن به عنوان یک داروی موثر گیاهی در التیام دردهای مفصلی مورد استفاده قرار می گیرد.

پماد گیاهی درد مفاصل جینجرول

پماد گیاهی درد مفاصل جینجرول یکی از محصولات گیاهی جدید به شکل تیوپی است که گروه تولیدی دارو و درمان سلفچگان تولید شده است و اثرات فوق العاده ای در التیام دردهای مفصلی دارد. ترکیباتی که در ساختار پماد گیاهی درد مفاصل جینجرول مورد استفاده قرار گرفته عبارت است از موم زنبور عسل، روغن زیتون و در کنار این دو اسانس زنجبیل که این مواد در کنار هم دارویی معجزه گر را پدید آورده اند که تورم و التهاب را کم کرده و در نتیجه درد ناشی از آن را نیز کاهش می دهند. شما می توانید در هر قسمت از بدن اعم از دست ها، پاها، کمر و ستون فقرات و کلیه مفاصل از این دارو استفاده نمایید.

پماد گیاهی درد مفاصل جینجرول

کاربرد داروی گیاهی درد مفاصل جینجرول

در صورتی که از دردهای استخوانی و دردهای ناشی از آرتروز رنج می برید، این دارو می تواند برای شما کارساز باشد. همچنین در درمان دردهای ناشی از روماتیسم، دردهای مفصلی و اسپاسم های عضلانی می تواند بسیار موثر باشد. در واقع دارویی است که دردهای موضعی را به خوبی برطرف می سازد.

بیشتر افراد مسن از این گونه دردها رنج برده و در انجام کارهای روزانه خود دچار مشکل می شوند اما یکی از مزایای این داروی گیاهی در این است که محدودیت مصرف از بابت جنس و یا سن ندارد و شما در هر سنی که باشید می توانید از این پماد اثربخش استفاده نمایید. حتی ورزشکارانی که دچار دردهای موضعی مفصلی و یا عضلانی در طول ورزش می شوند نیز می توانند از این داروی فوق العاده استفاده نمایند. 

مقدار مصرف و عوارض ناشی از آن

پماد گیاهی درد مفاصل جینجرول را باید به صورت روزانه مصرف نمایید. تعداد دفعات مصرف دوبار در روز بوده که باید در موضع مورد نظر مالیده شود تا به خوبی جذب شود. پس از جذب کامل بهتر است موضع مورد نظر را با پارچه ای ببندید و استراحت نمایید و فشاری به ناحیه مذکور وارد نکنید.

برخی شاید تمایل داشته باشند تا برای اطمینان بیشتر از عوارض ناشی از مصرف این دارو باخبر شوند. باید بگوییم از آنجایی که این پماد به صورت موضعی مورد استفاده قرار می گیرد، نمی تواند عوارض خاصی را برای فرد به همراه داشته باشد. پس از این بابت خیالتان راحت باشد. تنها موردی که باید رعایت نمایید این است که دارو را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار نداده و حتی الامکان در محیط گرم قرار ندهید. بهترین محیط برای نگهداری آن دمای کمتر از 20 درجه سانتیگراد می باشد.

در صورت برخورد دست آغشته به دارو با چشم ها به سرعت آن را بشویید و آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید. در صورتی که بعد از استفاده هرگونه علائم حساسیتی اعم از حساسیت پوستی و یا حساسیت تنفسی که در اثر استنشاق بوی دارو بوجود می آید را مشاهده کردید، سریعا مصرف دارو را قطع نمایید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • نوع بسته بندی
    تیوپی
  • کاربرد
    درمان آرتروز، روماتیسم، دردهای استخوانی و مفصلی و اسپاسم عضلات
  • اثرات دارویی
    التیام و درمان درد مفاصل
    دردهای عضلانی
    دردهای موضعی ناشی از گرفتگی عضلات
    آسیب دیدگی مفاصل و ضایعات استخوانی
    بازسازی غضروف مفاصل
  • مواد تشکیل دهنده
    اسانس زنجبیل، موم عسل، روغن زیتون
  • طریقه مصرف
    موضعی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز