اشتراک گذاری

پماد

پماد گیاهی زخم بستر نیودرم

VN-24357
نوع دارو: گیاهی
نوع بسته بندی: تیوپی
کاربرد: درمان زخم بستر و انواعی از التهابات پوستی
اثرات دارویی: - کاهش التهاب و عفونت
- درمان و ترمیم زخم
- تسریع روند طبیعی بازسازی بافت
مواد تشکیل دهنده: آلکانین، شیکونین و فلاونوئید
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پماد گیاهی زخم بستر نیودرم

پماد گیاهی زخم بستر نیودرم یک داروی گیاهی برای درمان زخم بستر و جلوگیری از عفونت آن است که در قالب یک محصول 100 گرمی تولید شده است. این کالا توسط شرکت دارو درمان سلفچگان ساخته و به صورت تیوپی ارائه شده است.

پماد گیاهی زخم بستر نیودرم

پماد گیاهی زخم بستر که با برند تجاری نیودرم (نام سنتی قروح) در بازار عرضه می شود، یکی از انواع پماد های گیاهی است که در زمینه درمان زخم های عمیق بستر استفاده می شود. یکی از علل مفید بودن این ماده را می توان استفاده از استفاده از موم عسل در مقدار زیاد در آن دانست. همانطور که می دانید، استفاده از مواد طبیعی در گذشته یکی از راه های رایج برای درمان زخم ها بوده است که این ماده نیز در آن به کار می رود.

کارکرد اصلی پماد گیاهی نیودرم در واقع درمان زخم هایی از نوع بستر می باشد که طی یک فرآیند به کمک مواد گیاهی که داخل خود دارد می تواند عفونت را از آن خارج کرده و به آرامی به درمان این مشکل می پردازد. استفاده از این ماده می تواند برای پوست بسیار موثر باشد و آن را به حالت اولیه بازگرداند. با استفاده از این محصول می توان گفت جای زخم نیز بهبود می یابد تا حدی که می تواند آن را برطرف کند.  

پماد گیاهی زخم بستر نیودرم

ویژگی های پماد زخم بستر نیودرم

پماد گیاهی زخم بستر نیودرم با عنوان پماد قروح و با پماد گیاهی زخم بستر سلفچگان شناخته می شود. نوع دارو به صورت صد در صد گیاهی است که به همین خاطر می توان برای آن عوارض کمتری که بین محصولات شیمیایی رایج است در نظر گرفت. از سوی دیگر بسته بندی این محصول به صورت تیوپی است و به راحتی با حجم مناسبی قابل استفاده و جابه جایی می باشد.

مواد اصلی به کار رفته در این پماد زخم شامل آلکانین، شیکونین و فلاونوئید است. همچنین در این پماد از موم عسل و نیز عصاره گیاه ابوخلساء نیز استفاده شده است که به صورت موثر می توانند در درمان زخم بستر مفید باشند. به عنوان مثال می توان به خواص آنتی اکسیدانی و ن ضد التهابی این مواد اشاره کرد که سبب می شود تا عملکرد پماد در درمان زخم ها به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد و نیز روند طبیعی بازسازی بافت سریع تر انجام شود. در کنار درمان زخم بستر، شما می توانید برای درمان التهابات پوستی نیز از این نوع پماد استفاده نمایید.توجه کنید که این دارو دارای تاریخ انقضا بین 6 ماه الی 3 سال پس از تولید می باشد.

اطلاعات تکمیلی

این پماد گیاهی برای زخم بستر بایستی به صورت موضعی بر روی محل آسیب دیده استفاده شود. استفاده از  پماد نیودرم زخم بستر می تواند در درمان زخمی که ناشی از فشار ساکن بودن طولانی مدت ایجاد می گردد، به کار برود. این زخم ها قابلیت عفونت سریعی دارند و به همین جهت اعمال لازم است برای کاهش عوارض آن از داروهای موضعی مخصوص آن استفاده شود.

برای استفاده از این ماده لازم است قبل از اعمال پماد گیاهی زخم بستر نیودرم، محل را کاملا ضدعفونی کرده، زخم را با پماد پوشانده، از پد آماده بستر نیودرم استفاده نموده و این کار را چندبار در روز با فاصله زمانی 48 ساعت انجام دهید. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • نوع بسته بندی
    تیوپی
  • کاربرد
    درمان زخم بستر و انواعی از التهابات پوستی
  • اثرات دارویی
    - کاهش التهاب و عفونت
    - درمان و ترمیم زخم
    - تسریع روند طبیعی بازسازی بافت
  • مواد تشکیل دهنده
    آلکانین، شیکونین و فلاونوئید
  • طریقه مصرف
    موضعی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز