اشتراک گذاری

پماد

پماد گیاهی انواع زخم و پیشگیری از اسکار وندهیل

VN-24395
نوع دارو: گیاهی
نوع بسته بندی: تیوپی
کاربرد: درمان انواع زخم و پیشگیری از اسکار
اثرات دارویی: جلوگیری از عفونت، باعث درمان و ترمیم زخم و تسریع روند طبیعی بازسازی بافت
مواد تشکیل دهنده: ابوخلساء، روغن گل سرخ(محمدی)، موم عسل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پماد گیاهی انواع زخم و پیشگیری از اسکار وندهیل

گیاهان دارای مجموعه‌ای از ترکیبات گیاهی هستند که دارای اثرات بیولوژیکی گسترده‌ای مانند خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد میکروبی هستند که در مدیریت زخم کلیدی هستند. پماد گیاهی وندهیل یک ترکیب کاملا گیاهی است که در بهبود زخم ها و اسکار روی پوست بسیار موثر و کاربردی است.

پماد گیاهی وندهیل

وقتی در مورد گیاهان صحبت می کنیم، اغلب در زمینه چای یا غذا است. اما راه هایی که گیاهان می توانند از بدن حمایت کنند، محدود به کارهایی داخل بدن نیست. گیاهان  با داشتن خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی در بهبودی زخم ها یک کمک موثر باشند. اگر بر اثر تصادف، جراحت، عمل جراحی و یا سوختگی زخمی روی بدنتان ایجاد شده است، پماد وندهیل که یک ترکیب گیاهی قوی است، می تواند اثر زخم و اسکار را از پوستتان حذف کند.

پماد گیاهی وندهیل

پماد وندهیل برای بهبود زخم و اسکار

شاید بریدگی‌ها و خراش‌های کوچکی که با انجام کارهای روزانه دچار آن می‌شویم، خطر قابل‌توجهی برای بدن ما ایجاد نکند، زیرا به‌سرعت و خود به خود بهبود می‌یابند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر دچار سوختگی یا جراحت های عمیق شوید و هیچ کمک پزشکی در دسترس شما نباشد، چگونه زخم باز خود را درمان می کنید؟

بهبود زخم یک فرآیند بیولوژیکی طبیعی است که تا زمانی که عفونت مانع آن نشود به طور طبیعی ترمیم می شود. بسیاری از فرمول‌های چند گیاهی برای تسریع فعالیت بهبود زخم های مختلف موثر می باشد. در فرمولاسیون های گیاهی مختلف گزارش شده است که با افزایش اپیتلیزه شدن، نئوواسکولاریزاسیون، تشکیل بافت گرانولاسیون، سنتز کلاژن، انقباض زخم، استحکام کششی و غیره، روند بهبود زخم را تسریع می کنند.

ترکیبات پماد وندهیل

ترکیبات گیاهی روغن گل سرخ، عسل و ابوخلساء که در فرمولاسیون پماد گیاهی وندهیل به کار رفته است هر کدام به تنهایی یکی از گیاهان بسیار موثر در بهبودی زخم هستند.

  1) روغن گل سرخ: روغن گل سرخ(محمدی) نه تنها بوی فوق العاده ای دارد، بلکه حاوی بسیاری از خواص خوب است که برای پوست شما مفید است. روغن گل سرخ می تواند به کاهش قرمزی و التهاب زخم شما کمک کند. روغن گل رز خاصیت قابض و ضد عفونی کنندگی نیز دارد. گاهی اوقات زخم منجر به خشکی و پوسته پوسته شدن پوست می شود. روغن گل رز به مرطوب شدن و جلوگیری از خشک شدن و ترک خوردن کمک می کند.

2) عسل: از زمان های قدیم تا به امروز استفاده ازعسل برای  درمان موضعی زخم رواج  بسیاری داشته است. بسیاری از شواهد نشان می‌دهند که عسل زخم‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد و همچنین  به بیوفیلم نفوذ می‌کند، pH زخم را کاهش می‌دهد، التهاب مزمن را کاهش می‌دهد و نفوذ فیبروبلاست را از جمله ویژگی‌های مفید دیگر افزایش می‌دهد

3) ابوخلساء: یکی از ترکیبات اصلی پماد گیاهی وندهیل وجود گیاهی به نام ابوخلسا است. گیاه ابوخلساء به خودی خود یک ترکیب ضد التهابی و ضد میکروبی و همچنین یک آنتی اکسیدان طبیعی است. این گیاه یک مرهم بسیار خوب برای سوختگی می باشد.

روش استفاده پماد گیاهی وندهیل

برای استفاده کردن از پماد وندهیل هر بار قبل از مصرف، محل زخم را به طور کامل شستشو دهید، بهتر است با سرم های شستشو این کار را انجام دهید. سپس پماد را روی محل زخم بمالید به طوری که همه زخم و یا اسکار با پماد پوشانده شود. با یک گاز روی آن را بپوشانید. لازم است بدانید برای از بین رفتن کامل زخم و اسکار روی پوستتان این عمل را هر 48 ساعت یکبار تکرار کنید تا به طور کامل از روی پوستتان محو شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • نوع بسته بندی
    تیوپی
  • کاربرد
    درمان انواع زخم و پیشگیری از اسکار
  • اثرات دارویی
    جلوگیری از عفونت، باعث درمان و ترمیم زخم و تسریع روند طبیعی بازسازی بافت
  • مواد تشکیل دهنده
    ابوخلساء، روغن گل سرخ(محمدی)، موم عسل
  • طریقه مصرف
    موضعی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز