اشتراک گذاری

پماد

پماد گیاهی سوختگی هانی درم

VN-24368
نوع دارو: گیاهی
نوع بسته بندی: تیوپی
کاربرد: ضد التهابی، آنتی باکتریال، افزایش دهنده سرعت ترمیم سوختگی و ضد اسکار
اثرات دارویی: آنتی باکتریال و تقویت سیستم ایمنی
مواد تشکیل دهنده: آلکانین و شیکونین و فلاونوئید
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پماد گیاهی سوختگی هانی درم

پماد گیاهی سوختگی هانی درم یکی از داروهای گیاهی برای درمان سوختگی های درجه 1 تا 3 است. این محصول در وزن های 30 و 50 گرم به بازار عرضه شده و با نام سنتی کرم سوختگی ابوخلساء نیز شناخته می شود.

پماد گیاهی سوختگی هانی درم

پماد گیاهی سوختگی هانی درم یکی از تولیدات شرکت سلفچگان است که با نام سنتی ابوخلساء نیز در بازار شناخته می شود. این پماد می تواند در درمان سوختگی های شدید، با توجه به اثرات مختلف و مناسبی که دارد، مورد استفاده قرار بگیرد. علت تاثیرات مثبت این داروی موضعی را می توان وجود ماده موثره از گیاه ابوخلساء یا هواچوبه دانست. ابوخلساء یکی از گیاهان کاربردی در زمینه درمان زخم های سوختگی از گذشته تاکنون مورد توجه بوده است و در التیام زخم های سوختگی با خواص آنتی اکسیدانی خود، نقش موثری دارد.

برحسب اینکه میزان سوختگی بدن تا چه حد وخیم است، لازم است از راهنمای این دارو و میزان مناسب آن بهره بگیرید. با توجه به آزمایش های انجام شده، این پماد برای زخم هایی که حتی نیاز به پیوند یا گراف دارند نیز می تواند موثر بوده و در مدت کمتری اقدام به ترمیم آنها نماید. با این حال لازم است حتما قبل از مصرف این ماده، به ترکیبات، مشخصات و دستور پزشک خود توجه کنید.

پماد گیاهی سوختگی هانی درم

ویژگی های پماد گیاهی هانی درم

راجع به ویژگی ها و مشخصات پماد گیاهی سوختگی هانی درم به عنوان یکی از محصولات بهداشتی و گیاهی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیبات: ترکیبات به کار رفته در ساخت این دارو، شامل موم زنبور عسل، شیکونین، آلکانین و فلاونوئید است. استفاده از ترکیبات طبیعی شامل موم زنبور عسل می تواند اثر خوبی در بهبود زخم داشته باشد. شیکونین یک متابولیت ثانویه گیاهی است که اثرات ضد میکروبی و التهابی دارد. آلکانین ها نیز همانند شیکونین، دارای خواص ضد سرطان، باکتری و التهابی دارند.

فرآیند بهبود استفاده از این نوع پماد گیاهی می تواند بدون سرکوب سیستم ایمنی، التهاب را کنترل کرده و به همین جهت عوارض کمتر و سرعت بیشتری در درمان دارد. روند بازسازی در پماد هانی درم برای سوختگی از طریق افزایش جریان خون در قسمت آسیب دیده و رشد سریعتر بافت آن است. شما می توانید با توجه به توصیه پزشک خود از این گیاه به منظور دارویی برای خواص ضد التهابی، آنتی باکتریال و افزایش دهنده سرعت ترمیم سوختگی و ضد اسکار استفاده کنید. این پماد برای سوختگی به صورت کاملا گیاهی تولید شده است.

نحوه مصرف

برای آنکه بتوانید استفاده بهینه ای از پماد گیاهی سوختگی هانی درم داشته باشید، لازم است با توجه به درجه سوختگی خود از آن استفاده نمایید. استفاده از پماد سوختگی سلفچگان جهت درمان سوختگی های درجه 1 و 2 و 3 مناسب است.

برای درمان سوختگی درجه 1 لازم است تا بخش موردنظر را شستشو داده، سپس هر 24 ساعت از آن برای درمان و ترمیم بافت استفاده کنید. همچنین شما می توانید برای درمان سوختگی درجه 2، ابتدا بخش موردنظر را شستشو داده و به میزان موردنیاز، به اندازه 2-3 میلی متر ضخامت، یک لایه از این کرم را بر روی محل آسیب دیده بمالید. سپس از پد سوختگی استفاده کنید و محل را پانسمان نمایید. برای درمان سوختگی درجه 3 نیز لازم است تا هر 12 ساعت از این کرم استفاده کنید و همانند روش درمان سوختگی درجه 2 اقدام نمایید. زمان بهبود در این حالت ممکن است 1 تا 2 ماه طول بکشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • نوع بسته بندی
    تیوپی
  • کاربرد
    ضد التهابی، آنتی باکتریال، افزایش دهنده سرعت ترمیم سوختگی و ضد اسکار
  • اثرات دارویی
    آنتی باکتریال و تقویت سیستم ایمنی
  • مواد تشکیل دهنده
    آلکانین و شیکونین و فلاونوئید
  • طریقه مصرف
    موضعی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز