اشتراک گذاری

ظروف بن ماری

بن ماری جنس پلی کربنات 1در1 عمق 15

VN-28610
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد

1,450,000

حداقل سفارش: 1 عدد

1,450,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بن ماری جنس پلی کربنات 1در1 عمق 15

ظروف بن ماری برای سرو غذا بر روی تاپینگ ها، نگهداری مواد اولیه و مواد غذایی نیمه آماده و … استفاده می شود. به دلیل استفاده از این ظروف داخل تاپینگ های گرم و سرد و کانتر سالاد، آنها را در ابعاد استاندارد طراحی می کنند.

بن ماری جنس پلی کربنات نشکن، مقاوم در برابر ضربه و قابل شست و شو داخل ماشین ظرفشویی می باشد. ظروف بنماری در آشپزخانه های صنعتی، فست فودها، رستوران ها، هتل ها، تالارها و بستنی فروشی ها بسیار پرکاربرد هستند.

بن ماری 1/1 عمق 20 مشکی از مواد اولیه پلی کربنات PC ساخته شده و برای تماس با مواد غذایی مناسب است. در هنگام استفاده هیچ تغییری در بو و طعم غذا ایجاد نمی شود. در برابر درجه حرارت -۴۰ / + ۹۹ درجه مقاوم است و قابل جمع آوری و بازیافت است و دارای مجوز توسط NSF.مطابق با مقررات محصولات تماس با مواد غذایی TR-34-K 186769 وزارت غذا ، کشاورزی و دامداری ترکیه تهیه شده است.

در دستورالعمل استفاده از این محصول توصیه می شود با مواد شیمیایی سنگین تمیز نشود و محصول را روی کوره و آتش گرم نشود از چاقو و دیگر دستگاههای برقی که ممکن است سطح محصول را بخراشد، استفاده نشود از اسکاچ های سخت استفاده نشود که می تواند محصول را در شستشو های دستی خراش دهد.از اسفنج نرم و مواد شوینده مخصوص ظروف استفاده کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز