اشتراک گذاری

داروهای اسب

آرتیول داروی گیاهی ویژه اسب

VN-23522
نوع دارو: گیاهی
زمان مصرف: هر 8 ساعت یک بار
ترکیبات دارو: اسطوخودس، همیشه بهار، نعنا فلفلی
موارد مصرف: - درمان و بهبود اثرات انواع درد و التهاب عضلانی – آرتروئیدی
- درد و التهاب مفاصل مزمن و یا ناشی از آسیبهای فیزیکی
- درمان زین زدگی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آرتیول داروی گیاهی ویژه اسب

از بین انواع دارو های گیاهی حیوانی می توان به آرتیول داروی گیاهی ویژه اسب اشاره کرد. در ترکیب آرتیول داروی گیاهی ویژه اسب از انواع گیاهان دارویی مفید و موثر بهره گرفته شده است. دارو های گیاهی مورد استفاده در پماد آرتیول، اسطوخودوس، نعناع فلفلی، گل همیشه بهار، عسل و موم عسل می باشد. از موارد مصرف داروی گیاهی آرتیول می توان به درمان التهابات مزمن مفاصل و عضلات، درمان زین زدگی و درمان آسیب های فیزیکی اشاره کرد.

آرتیول داروی گیاهی ویژه اسب

اسب از جمله حیواناتی است که در معرض انواع بیماری ها مانند التهاب، درد مفاصل، بیماری های قارچی و ... قرار دارد. از این رو در بازار می توان انواع مختلف دارو های گیاهی را مشاهده کرد که شامل دارو های شیمیایی و گیاهی می شود. از بین انواع دارو های گیاهی داروی آرتیول می باشد که ترکیبی از گیاهان دارویی متنوع است. در ساخت داروی گیاهی آرتیول مخصوص اسب از تکنولوژی مدرن و بهترین مواد اولیه بهره گرفته می شود.

آرتیول داروی گیاهی ویژه اسب

مشخصات داروی آرتیول

در تهیه آرتیول داروی گیاهی ویژه اسب از گیاهان درمانی مختلف بهره گرفته شده که از آن میان می توان به گیاه اسطوخودوس اشاره کرد. گل همیشه بهار و نعنا فلفلی از دیگر ترکیبات به کار رفته در ساخت داروی گیاهی آرتیول می باشد. همچنین در ساخت داروی آرتیول گیاهی استاندارد از سایر گیاهان دارویی بهره گرفته شده که تاثیرات درمانی بسیار قوی دارد. جهت التیام بخشی بهتر داروی گیاهی آرتیول ویژه اسب از ترکیب عسل و موم عسل نیز بهره گرفته می شود.

داروی گیاهی آرتیول مخصوص اسب به عنوان یک داروی طبیعی و بدون عارضه شناخته می شود. از خواص درمانی گیاه داروی آرتیول می توان به رفع التهاب و درد اشاره کرد. داروی گیاهی آرتیول ویژه اسب یک پماد التیام بخش بوده و به دلیل ترکیب گیاهی موثری که دارد مانند یک مسکن قوی عمل می کند. از طرف دیگر داروی گیاهی آرتیول ویژه اسب دارای قابلیت ضد باکتری و ضد قارچ می باشد. ترکیبات موجود در پماد آرتیول باعث افزایش فشار خون در اسب شده و خونرسانی به بافت آسیب دیده را تسریع می بخشد. افزایش فشار خون موجب گرم شدن موضع آسیب دیده شده و با افزایش عملکرد بدن اسب به بهبود اندام آسیب دیده اسب کمک می کند.

موارد و نحوه مصرف آرتیول

آرتیول داروی گیاهی ویژه اسب توسط دامپزشکان جهت درمان انواع التهاب و درد عضلانی و آرتروئیدی تجویز می شود. از دیگر موارد مصرف داروی آرتیول گیاهی مخصوص اسب درمان زین زدگی می باشد. از دیگر بیماری هایی که احتمال ابتلای اسب بدان وجود دارد درد و التهاب مفاصل است که گاه مزمن می شود. برای درمان و رفع التهاب مفاصل و دفع درد در اسب می توان از داروی گیاهی آرتیول در قالب پماد بهره برد. از طرف دیگر اسب ممکن است به دلایل مختلف دچار آسیب دیدگی فیزیکی شود که برای درمان این آسیب دیدگی ها می توان از دارو های گیاهی از جمله آرتیول استفاده کرد.

از داروی گیاهی آرتیول می توان در همه رده های پرورشی اسب بهره برد. میزان استاندارد مصرف داروی آرتیول گیاهی هر 8 ساعت می باشد. در هنگام بروز درد یا پس از تمرین باید دارو به میزان لازم بر موضع مورد نظر مالیده شده و به خوبی ماساژ داده شود. داروی گیاهی آرتیول مخصوص اسب را می توان به شکل پانسمان، باند پیچی و به صورت مرهم مورد استفاده قرار داد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    - درمان و بهبود اثرات انواع درد و التهاب عضلانی – آرتروئیدی
    - درد و التهاب مفاصل مزمن و یا ناشی از آسیبهای فیزیکی
    - درمان زین زدگی
  • زمان مصرف
    هر 8 ساعت یک بار
  • ترکیبات دارو
    اسطوخودس، همیشه بهار، نعنا فلفلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز