اشتراک گذاری

داروهای اسب

هربال رپلنت داروی گیاهی ویژه اسب

VN-23526
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: اثرات دورکنندگی حشرات مزاحم با ماندگاری بالا
ترکیبات دارو: نعنا فلفلی و مورد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هربال رپلنت داروی گیاهی ویژه اسب

یکی از مشکلاتی که حیوانات با آن دست و پنجه نرم می کنند، حشرات مزاحم هستند. به منظور دور کردن آنها از داروی گیاهی هربال رپلنت استفاده می شود که یکی از انواع داروهای گیاهی در این زمینه می باشد. این دارو به طور کامل گیاهی بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. بیشتر حشرات از موادی معطر که بوی تندی دارند گریزان هستند به همین دلیل نیز در این دارو از گیاه نعناع فلفلی استفاده شده تا اسب ها بتوانند از گزند حشرات به دور باشند. این دارو به طور معمول به صورت اسپری های 500 سی سی در بازار موجود می باشد. 

داروی گیاهی هربال رپلنت

این داروی گیاهی به منظور دفع حشرات موذی و مزاحم برای اسب ها تولید شده و یک محصول ایرانی می باشد که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. این دارو در بسته بندی های مختلف در بازار وجود دارد که یکی از بهترین و کاربردی ترین نوع آنها فرم اسپری آن است که استفاده از آن بسیار ساده می باشد. شما می توانید به سهولت این محصول را از طریق ویترین نت خریداری نمایید. داروی گیاهی هربال رپلنت مورد تایید دامپزشکان نیز می باشد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید. یکی از مزایای استفاده از این دارو این است که در هر جایی که اسب ها در آن رفت و آمد دارند و یا برخورد دارند، حتی بر روی غذای آنها می توان این دارو را اسپری کرد بدون آنکه به اسب آسیبی وارد شود تا حشرات آنان را مورد آزار قرار ندهند.

داروی گیاهی هربال رپلنت

مواد موجود در هربال رپلنت داروی گیاهی ویژه اسب

داروی گیاهی هربال رپلنت از گیاه معطر نعناع فلفلی به همراه مورد ساخته شده. عطر تند این دو گیاه حشرات را از اسب ها دور می کند و به دلیل ماندگاری بالایی که دارد بوی آن بر روی بدن اسب مانده و باعث می شود تا مدتی اسب ها از حضور حشرات مزاحم در امان باشند. نعنا فلفلی یکی از قوی ترین و پرکاربردترین اسانس های موجود در طبیعت می باشد که خاصیت ضد میکروبی نیز دارد. به غیر از این موضوع این گیاه خاصیت خنک کنندگی نیز دارد.

خرید اسپری هربال رپلنت

شما به سهولت می توانید داروی گیاهی هربال رپلنت را به صورت آنلاین از ویترین نت خریداری نمایید. این راه یکی از بهترین و ساده ترین روش های خرید این محصول با قیمت مناسب می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال می توانید با راهنمایان و مشاوران سایت در تماس باشید.

داروی گیاهی هربال رپلنت از عصاره و عطر چند گیاه دارویی و طبیعی ساخته شده که شما در زمان استفاده باید آن را به خوبی تکان دهید و سپس مایع درون آن را در مکان های مختلف از جمله محیط اصطبل، بر روی بدن اسب، بستر اسب، انبار مواد خوراکی و جایگاه نگهداری آنها و هر جایی که اسب با آن در تماس و رفت و آمد می باشد، اسپری نمایید. با توجه به اینکه این اسپری کاملا و به طور صد درصد گیاهی می باشد، می توان آن را حتی در آخور و یا بر روی مواد غذایی اسب نیز اسپری کرد و هیچ آسیبی به اسب وارد نخواهد شد.

در صورتی که داروی مورد نظر را خریداری کردید باید آن را در جای خشک و خنک و کاملا دور از نور تابش خورشید نگهداری نمایید. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    اثرات دورکنندگی حشرات مزاحم با ماندگاری بالا
  • ترکیبات دارو
    نعنا فلفلی و مورد
  • وزن
    250mL
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز