اشتراک گذاری

داروهای اسب

بیوهربال داروی گیاهی ویژه اسب

VN-23524
نوع دارو: گیاهی
توصیه مصرف: همه رده های پرورشی اسب
موارد مصرف: - افزایش اشتها
- دور کردن حشرات مزاحم از بستر و بدن اسب
- بهبود و افزایش راندمان تولید
- تقویت سیستم ایمنی بدن
- اصلاح ترکیب میکروبی روده
- بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش غلظت آمونیاک
مقدار مصرف: ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﺗﺎ 4 ﻛﻴﻠﻮگرم در ﻫﺮ ﺗﻦ
ترکیبات دارو: سیر، آویشن باغی، نعنا فلفلی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بیوهربال داروی گیاهی ویژه اسب

داروی بیوهریال به نوعی از داروهای گیاهی صد در صد طبیعی گفته می شود که برای افزایش اشتهای همه رده های پرورشی اسب کاربرد دارد. فرمولاسیون ساخت این دارو توسط شرکت های تولید کننده به گونه ای است که از ترکیبات گیاهان دارویی نظیر سیر، آویشن باغی و نعنا فلفلی برای ساخت آن استفاده شده و هر یک از این گیاهان دارای خواص منحصر به فردی هستند. بیوهربال داروی گیاهی ویژه اسب به عنوان یک محصول کاملا گیاهی حاوی مواد موثری است که نحوه تاثیرگذاری آن ها بر تمامی رده های پرورشی اسب همچون مادیان، سلیمی، ورزشی و زیبایی و ... مدت کوتاه بعد از مصرف طبق تجویز دامپزشک به خوبی نمایان می گردد. 

بیوهربال داروی گیاهی ویژه اسب

فواید و خواص داروی گیاهی بیوهریال

فواید و خواص منحصر به فرد بیوهربال داروی گیاهی ویژه اسب را بر حسب مواد موثر در گیاهان دارویی موجود در ساختار تشکیل دهنده آن میتوان در موارد متعددی مورد بررسی قرار داد که عمده ترین دلیل مصرف داروی گیاهی بیوهریال بابت افزایش اشتها می باشد. به بیان دیگر، مواد موثر موجود در ترکیبات گیاهی این دارو، ضمن افزایش اشتها باعث تسریع روند بهبودی تخمیر سکومی روده اسب ها نیز می شود. همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی و همچنین تاثیر شگرف بر التهابات بدن حیوان از دیگر فواید مصرف داروی صد در صد طبیعی بیوهریال بوده و بدن اسب را نیز در برابر گزند حشرات مزاحم ایمن نگه می دارد.. خواص مصرف داروی گیاهی بیوهریال توسط اسب ها به همین چند مورد ذکر شده ختم نمی گردد؛ بلکه با مصرف این داروی گیاهی، راندمان تولید مثل در اسب ها بهبود و افزایش پیدا کرده و سیستم ایمنی بدن آنها نیز در برابر انواع بیماری های مختلف تقویت می گردد. از طرف دیگر، عملکرد دستگاه گوارش حیوان و اجزای دستگاه تنفسی آن بعد از استفاده بیوهریال بهبود پیدا کرده و میزان سطح غلظت امونیاک نیز در حفظ سلامت فیزیکی اسب ها به طرز چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

موارد مصرف داروی بیوهریال برای اسب 

همانطور که اشاره شد، مصرف بیوهربال داروی گیاهی ویژه اسب های همه رده های پرورشی می باشد و بنا بر تشخیص و تجویز دامپزشک مقدار مصرفی این دارو را در طی بازه های زمانی مشخص برای هر نوع اسب از قبیل اسب بالغ، کره شیرخوار، و ... میتوان مشخص نمود. مصرف این داروی گیاهی به دلیل طبیعی بودن مواد مورد استفاده برای ساخت آن هیچگونه عوارض جانبی را برای حیوان در پی نخواهد داشت؛ البته بهتر است که آزمایشات بالینی توسط دامپزشک قبل از مصرف صورت گیرد تا با اطمینان خاطر بیشتری از عدم حساسیت دارویی اسب به ترکیبات بیوهریال برای مصرف آن اقدام نمود. افراد  از طریق مراجعه به فروشگاه های معتیر و یا سایت های فعال و قابل اطمینان در حوزه فروش داروهای گیاهی حیوانی میتوانند برای خرید این محصول در وزن دلخواه خود اقدام نموده و زیر نظر متخصص تغذیه در حوزه دامپزشکی و مطابق دستورالعمل ارائه شده توسط او در طی بازه های زمانی مشخص به تسریع روند بهبودی و افزایش اشتهای اسب های خود کمک نمایند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • توصیه مصرف
    همه رده های پرورشی اسب
  • موارد مصرف
    - افزایش اشتها
    - دور کردن حشرات مزاحم از بستر و بدن اسب
    - بهبود و افزایش راندمان تولید
    - تقویت سیستم ایمنی بدن
    - اصلاح ترکیب میکروبی روده
    - بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش غلظت آمونیاک
  • مقدار مصرف
    ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﺗﺎ 4 ﻛﻴﻠﻮگرم در ﻫﺮ ﺗﻦ
  • ترکیبات دارو
    سیر، آویشن باغی، نعنا فلفلی
  • وزن
    4kg
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز