اشتراک گذاری

داروهای اسب

مایکوتوکسیفین داروی گیاهی ویژه اسب

VN-23525
نوع دارو: گیاهی
توصیه مصرف: اسب های بالغ
موارد مصرف: - جـذب سموم قارچی قطبی و غیـر قطبـی
- افزایــش کارآیــی سیـستم ایـمنی در برابر سمـوم قارچـی
- التیـام سریعتر عوارض ناشی از سموم قارچی
- جلوگیری از رشد کپک ها و قارچ ها
- خاصیت آنتی اکسیدانی
مقدار مصرف: 1کیلوگرم در هر تن
ترکیبات دارو: آویشن شیرازی، نعنا فلفلی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات مایکوتوکسیفین داروی گیاهی ویژه اسب

بدون شک مصرف داروهای گیاهی در مقابل داروهای شیمیایی به خاطر طبیعی بودن آنها از عوارض کمتری برای تسریع روند بهبودی حیوانات برخوردار می باشند که از استقبال خوبی نیز برخوردار گشته اند. داروی گیاهی مایکوتوکسیفین یک محصول موثر و صد در صد طبیعی است که در فرمولاسیون ساخت آن از گیاهان دارویی نظیر آویشن شیرازی، نعنا فلفلی و دیگر ترکیبات طبیعی همچون مخمر، اسید هیومیک، Clay اختصاصی استفاده شده است. این گیاهان دارویی از فواید و خواص منحصر به فردی برای برخی از بیماری های مرتبط با اسب های بالغ برخوردار می باشند که در ادامه مورد بحث قرار می گیرند. این نوع داروی گیاهی ویژه اسب های بالغ به دلیل فایتوژنیک و فایتوفایتیک موجود در آن بر جذب سموم قارچی قطبی و غیر قطبی بسیار تاثیرگذار بوده و کبد را به خوبی در برابر سموم تصفیه می کند. 

https://vitrinnet.com/c/horse-medicines

فواید و خواص داروی گیاهی مایکوتوکسیفین

مایکوتوکسیفین داروی گیاهی ویژه اسب به عنوان یک داروی موثر جاذب سموم قارچی کاملا طبیعی شناخته می شود که فواید و خواص درمانی آن را به دلیل مواد موجود در ساختار تشکیل دهنده اش می توان در قالب مواردی از قبیل دفع سموم و محافظت از کبد، پیشگیری از بروز واکنش های التهابی و التیام عوارض ناشی از مسمومیت، خاصیت آنتی اکسیدانی از طریق جلوگیری شکل گرفتن رادیکال آزاد، جلوگیری از رشد کپک و قارچ و ... بیان نمود.

همچنین مصرف این محصول باعث افزایش کارایی و عملکرد سیستم ایمنی بدن اسب در برابر سموم قارچی (مایـکـو توکسیـن ها ) شده و مقاومت آن را بالا می برد. اثرات سمی و منفی مایکوتوکسین ها بر روی کبد به واسطه خواص درمانی ترکیبات موثر در مایکوتوکسیفین داروی گیاهی ویژه اسب خنثی شده و همچنین با مصرف آن می توان از بروز تنش های اکسیداتیو جلوگیری به عمل آورد. واکنش های التهابی ناشی از مسمویت نظیر سایتوکاین، اینترلوکین و عامل نکروتیک تومور آلفا نیز بعد از مصرف این داروی گیاهی برطرف شده و شاهد افزایش بازساخت گلوتاتیون پر اکسیداز در اسب های بالغ خواهیم بود. 

موارد مصرف داروی گیاهی مایکوتوکسیفین

مایکوتوکسیفین داروی گیاهی ویژه اسب در صورت تشخیص و تجویز توسط دامپزشک فاقد هرگونه عوارض جانبی بوده و مانعی برای مصرف آن وجود ندارد. مصرف این محصول دارویی و گیاهی معمولا برای درمان مسمومیت در اسب های بالغ، مادیان های آبستن سبک و غیر آبستن و در کره های در حال رشد توصیه شده و مقدار معینی از آن را با خوراک حیوان طبق نظر متخصص تغذیه دامپزشک در فواصل زمانی مشخص ترکیب می کنند افراد. با مراجعه به مراکز فروش و یا سایت های معتبر فعال در حوزه فروش داروهای گیاهی مختص حیوانات می توانند ضمن مقایسه قیمت ها، محصول مورد نظر خود را در وزن دلخواه بعد از بررسی مشخصا و  پرداخت هزینه مورد نظر درب منزل تحویل گرفته و برای تسریع روند بهبودی اسب خود زیر نظر دامپزشک و مطابق دستورالعمل استفاده نماید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • توصیه مصرف
    اسب های بالغ
  • موارد مصرف
    - جـذب سموم قارچی قطبی و غیـر قطبـی
    - افزایــش کارآیــی سیـستم ایـمنی در برابر سمـوم قارچـی
    - التیـام سریعتر عوارض ناشی از سموم قارچی
    - جلوگیری از رشد کپک ها و قارچ ها
    - خاصیت آنتی اکسیدانی
  • مقدار مصرف
    1کیلوگرم در هر تن
  • ترکیبات دارو
    آویشن شیرازی، نعنا فلفلی
  • وزن
    5kg
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز