اشتراک گذاری

کلید پریز

کلید سه پل ایران الکتریک مدل ایران 2008

VN-24749
رنگ: بژ - سفید
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کلید سه پل ایران الکتریک مدل ایران 2008

کلید سه پل ایران الکتریک مدل ایران 2008 از دیگر محصولات محبوب و پرطرفدار سایت ویترین نت بوده که در دسته لوازم الکترونیکی از مصالح و تاسیسات ساختمان جای می گیرد. این مدل از کلیدهای سه پل ایران الکترونیک از بدنه های بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربات احتمالی برخوردار بوده و طراحی آن نیز در عین سادگی بسیار جذاب است. 

مشخصات فنی کلید سه پل ایران الکتریک مدل ایران 2008 

کلید سه پل ایران الکتریک مدل ایران 2008 از یک قاب شفاف پلاستیکی به رنگ های سفید و بژ برخوردار است که بدنه این قاب ضد خش بوده و در برابر فشار و ضربات احتمالی نیز تا حد مطلوب مقاوم است. همچنین جنس پلاستیک مورد استفاده برای بدنه این مدل از سه پل های ایران الکترونیک در برابر اشعهUV بسیار مقاوم بوده و غیر قابل اشتعال است.ابعاد این محصول  28 × 23 × 8 سانتی متر و وزن آن نیز حدود 100 گرم می باشد. استفاده از قطعات الکترونیکی استاندارد در ساختار این مدل از سه پل های ایران الکترونیک یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصه های بارز آن به حساب می آید. نحوه نصب این سه پل برای روشن و خاموش کردن سه چراغ برق بسیار راحت و سریع بوده و به صورت تو کار میتوان آن را درون دیوار تعبیه نمود. مغزی که در ساختار بدنه این مدل از کلید سه پل ایران الکتریک بکار رفته، از نوع سرامیکی بوده و در شرایط مختلف مقاوم است.

کلید سه پل ایران الکتریک

ویژگی های ظاهری کلید سه پل مدل ایران 2008

استفاده از رنگ‌های متالیک زیبا همچون سفید و بژ برای کلید سه پل ایران الکتریک مدل ایران 2008 از مشخصه های ظاهری این محصول به شمار می آید که از نظر مخاطب آن را بسیار جذاب و مدرن جلوه می دهد. فریم شفاف این مدل از محصولات ایران الکترونیک باعث شده است که  آن را به راحتی بتوان متناسب با سلیقه خود و رنگ دیوار یا کاغذ دیواری هماهنگ نمود. سه کلید مستطیل شکل در این سه پل به صورت عمومی طراحی شده و رنگ آنها در مقایسه با رنگ فریم کمی روشن تر به نظر می رسد. همچین نام شرکت سازنده این محصول به زبان انگلیسی در قسمت پایین آن به رنگ مشکلی درج شده و هر شخص بنا بر سلیقه خود میتواند رنگ کلید سه پل ایران الکتریک را انتخاب و سفارش دهد.

مزایای خرید کلید سه پل مدل ایران 2008 از محصولات ایران الکترونیک

کلید سه پل مدل ایران 2008 با ظاهر جذاب و مدرن خود کاملا برای استفاده در هر ساختمانی مناسب بوده و به دلیل استفاده از پلی کربنات، جنس ABS (پلاستیک فشرده) و و کنتاکت های برنجی برای ساخت بدنه آن بسیار مقاوم است. همچنین این محصول از نظر ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و علت آن را در استفاده از مواد اولیه مرغوب می توان بیان کرد. به بیان دیگر، جنس و کیفیت مواد اولیه در عملکرد و کارایی کلید سه پل ایران الکتریک مدل 2008 بسیار تاثیرگذار بوده و از آن در برابر  آسیب های و اِستِهلاک به خوبی محافظت می کند. در مجموع ظاهر بی نقص و زیبا، کیفیت و ماندگاری بالا و عملکرد صحیح چنینی محصولاتی از شرکت ایران الکترونیک جزو بارزترین ویژگی های آن محسوب شده و خریدار به هنگام بررسی مشخصات فنی و ظاهری محصول مورد نظر خود حتما آن را مدنظر قرار می دهد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    28 × 23 × 8 cm
  • وزن
    100 گرم
  • رنگ
    بژ - سفید
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز